Jaquote:
Wat een heldquote:
Hele dag lekker buiten geweest dus ik zit wat uit te puffenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDe tuindeuren staan hier lekker nog open
Ja hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een heldDie blik ook echt op het einde
Mooi zo, ook aan het uitpuffen dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis na een lange dag vol prikkels.
Maar... het was wel tof.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele dag lekker buiten geweest dus ik zit wat uit te puffen
Allebei veel uitrustplezier gewenstquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis na een lange dag vol prikkels.
Maar... het was wel tof.
En morgenochtend post @pullup ze in het topicquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De vogeltjes fluiten en zingen er ook lekker op los buiten
Hier, heb je een patatquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je gewoon een patatje wil hebben niet
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je een patat
[ afbeelding ]
Zeg, het niet op mij afschuiven hequote:
Owquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, het niet op mij afschuiven he![]()
Ik wilde alles regelen, maar de nominaties moesten van jullie komen.
En die bleven uit, en daar moest ik dan om 'zeuren', en dan is de lol er idd wel van af
En die kan je gebruiken om fritten te maken jaquote:
Ook heb ik gezegd dat ik graag mijn bijdrage lever mocht iemand anders het op willen pakkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
OwWilde niets op je afschuiven hoor
![]()
Vond het al top dat je het eerder regelde
Het is een mooi onderwerp om weer eens op te pakken als de dagen weer wat korter en kouder wordenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ook heb ik gezegd dat ik graag mijn bijdrage lever mocht iemand anders het op willen pakken
Want? Is het geen goed idee voor op een balkon/in een tuin op een lekkere avond?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooi onderwerp om weer eens op te pakken als de dagen weer wat korter en kouder worden
Wat mij zelf betreft niet perse, teveel kans dat ik op pad benquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Is het geen goed idee voor op een balkon/in een tuin op een lekkere avond?
Ah ja, ergens anders kan je natuurlijk geen bier drinkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat mij zelf betreft niet perse, teveel kans dat ik op pad ben
Maar als er een stel mensen paraat zijn kan het natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |