Waarom zou je niet openen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik
Soms heb ik lapo, maar dat doe ik dan niet express
Probeer het een keer klik op nieuw deel en alleen de titel naar je eigen smaak aanpassen je hoeft verder niks te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
nog nooit gedaanDus ik vind dit gewoon makkelijker denk ik
LOL een prima redenquote:
mocht ik weer eens lapo hebben zal ik er aan denkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer het een keer klik op nieuw deel en alleen de titel naar je eigen smaak aanpassen je hoeft verder niks te doen.
[BB 25-COS#445] De pannenkoekendief Dus De pannenkoekendief kan je aanpassen naar je eigen smaak nummering gaat vanzelf.
Het is echt heel simpelquote:Op [ur
[quote][b]Op woensdag 26 februari 2025 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
mocht ik weer eens lapo hebben zal ik er aan denken
Maar als je net iets heb gepost (lapo) kun je, als je geen leuke of originele TT weer te verzinnen, toch op je laatste post voortborduren?quote:
En als je het verkloot heb je alle cossers over de pis, is ook wel grappigquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
mocht ik weer eens lapo hebben zal ik er aan denken
Ja dat doe ik meestal ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar als je net iets heb gepost (lapo) kun je, als je geen leuke of originele TT weer te verzinnen, toch op je laatste post voortborduren?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je het verkloot heb je alle cossers over de pis, is ook wel grappig
En het probleem is, ik zit meestal op telefoon.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar als je net iets heb gepost (lapo) kun je, als je geen leuke of originele TT weer te verzinnen, toch op je laatste post voortborduren?
Zit ik altijd, is ook te doen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2025 06:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En het probleem is, ik zit meestal op telefoon.
Niet als de tt heel.lang isquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik altijd, is ook te doen hoor
Op eerste woord drukken net je vinger, dan selecteert ie dat woord en dan gewoon doortrekken naar het eind en in 1x verwijderen.quote:
Mensen geven elkaar feedback op het openen van topics. Supernuttig!quote:
Maar daar is Feedback niet voorquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mensen geven elkaar feedback op het openen van topics. Supernuttig!
Nou gaat de sc niet bijster snel maar daar gaat deze info toch ook verloren dan. Persoonlijk zou ik tips niet in een sc zoeken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daar is Feedback niet voor![]()
Dat kunnen ze ook gewoon doen in de SC Ik maak straks als FOK! het weer goed doet wel een filmpje hoe het moet
Wat ik trouwens ieder jaar wel doet.
Maar feedback is niet om Users te leren hoe ze een topic moeten openen, daar komen dan weer tig antwoorden op.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou gaat de sc niet bijster snel maar daar gaat deze info toch ook verloren dan. Persoonlijk zou ik tips niet in een sc zoeken.
Probleem is in dit geval ook een te groot woord hoor. Maar extr info buiten de uitzending ligt gevoelig in het TV-topic. Als zaken die (nog) niet in de uitzending zaten gewoon onder een spoiler worden gezet dan heeft niemand er 'last' van en is het wel beschikbaar voor nieuwsgierige tv-kijkers.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet als het een aanvulling is wat een streamer heeft gezien. Wat is het probleem daarmee?
Maar die brief was toch in de uitzending, er werd alleen gezegd dat men op stream wat meer inhoud hadden gezien. Of was de post voordat het in de uitzending was? In dat geval ben ik abuis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Probleem is in dit geval ook een te groot woord hoor. Maar extr info buiten de uitzending ligt gevoelig in het TV-topic. Als zaken die (nog) niet in de uitzending zaten gewoon onder een spoiler worden gezet dan heeft niemand er 'last' van en is het wel beschikbaar voor nieuwsgierige tv-kijkers.
Nee was nadat pootje de brief had voorgelezen. Je hoorde hem als voice-over lezen maar toen de brief op stream voorgelezen werd stond er nog meer wat nu niet is uitgezonden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die brief was toch in de uitzending, er werd alleen gezegd dat men op stream wat meer inhoud hadden gezien. Of was de post voordat het in de uitzending was? In dat geval ben ik abuis.
Ja dat weet ik maar het werd gemeld in het tv topic.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was nadat pootje de brief had voorgelezen. Je hoorde hem als voice-over lezen maar toen de brief op stream voorgelezen werd stond er nog meer wat nu niet is uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |