Nou er zijn genoeg ouders die dat dus niet willen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef ZanneG het volgende:
De vrouw belandde op straat na een ruzie met haar ouders en daarna werd ze onverwacht zwanger
Ga bij je ouders langs meid en zeg sorry, ze willen vast wel voor hun kleinkind zorgen.
Van mij hoeft een baby geen garantie voor een woning te zijn, dan zou iedereen wel zwanger kunnen worden om te forceren dat je urgentie krijgt.
Maar jeugdzorg zou het kind wel moeten beschermen en het tijdelijk op een veilige plek onderbrengen, tot dat moeder zelf in staat is om voor het kind te zorgen.
Maar in dit geval heeft de vrouw ouders en kan ze daar op terug vallen.
Ze heeft het niet geprobeerd, begin daar eerst eens mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou er zijn genoeg ouders die dat dus niet willen.
Ik zou het echt schofterig vinden als je dan een baby aan z’n lot overlaat. Hoe groot de ruzie met je dochter ook mag zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou er zijn genoeg ouders die dat dus niet willen.
Je weet niet hoe capabel die ouders zijn. Misschien zijn ze wel lichamelijk zwak, psychisch gek of verslaafd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zou het echt schofterig vinden als je dan een baby aan z’n lot overlaat. Hoe groot de ruzie met je dochter ook mag zijn.
Er zijn ook ouders die hun kind op straat zetten om toewijzing van een woning te forceren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ze heeft het niet geprobeerd, begin daar eerst eens mee.
Bel je ouders of ga langs en vraag om hulp.
Je kind grootbrengen in een auto en forceren dat je een huis toegewezen zal krijgen is geen oplossing
Ik ben ook geen voorstander van statushouders die voorrang krijgen maar ook niet om zwanger te worden om urgentie te forceren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn ook ouders die hun kind op straat zetten om toewijzing van een woning te forceren.
Ze kunnen naar het leger des Heils. Er zijn ook nog andere opvangplekken voor dakloze moeders, waar ze terecht kan. Dat slapen in de auto is een keuze die ze zelf maakt om de gemeente te dwingen haar een woning te geven.
Aan de andere kant: Waarom krijgen statushouders met kinderen wel voorrang op een woning?
Omdat status houders dus gewoon netjes wachten op de plek waar je begeleid wordt richting een woning.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn ook ouders die hun kind op straat zetten om toewijzing van een woning te forceren.
Ze kunnen naar het leger des Heils. Er zijn ook nog andere opvangplekken voor dakloze moeders, waar ze terecht kan. Dat slapen in de auto is een keuze die ze zelf maakt om de gemeente te dwingen haar een woning te geven.
Aan de andere kant: Waarom krijgen statushouders met kinderen wel voorrang op een woning?
Wanneer er een nood situatie zich voordoet en als zij zich meld bij nacht opvang, zal zij echt met voorrang een plek krijgen, voor moeder en kind.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Dakloos zijn lijkt mij een goede reden voor het label urgentie. Wanneer wordt je dan wel als een urgent geval gezien?
I'm not made out of coat hangers /jimmycarrquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef roos94 het volgende:
Sowieso je laten zwanger prikken terwijl je dakloos bent. En dan het kind ook nog houden. Mwjah. Abortus is gratis in NL of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |