https://www.ad.nl/binnenl(...)l-seksueel~ae2cc8f9/quote:Britt (29) kreeg tijdens de demonstratie van Extinction Rebellion op de A12 een hand op haar borst van een agent. En in plaats van ‘sorry’, zou een collega van de agent hebben gezegd dat de klimaatactiviste die aanraking vast ‘best lekker’ vindt. Bijna een week later is Britt nog steeds van slag. Ze spreekt van aanranding en gaat aangifte doen. ,,Die opmerking maakte het al helemaal seksueel.” Volgens de politie deed de agent die haar borst raakte in elk geval niets fout.
Uiteraard, wat verwacht je dan, dat ze na één aanhouding van al haar mentale problemen af is?quote:Bijna een week later is Britt nog steeds van slag.
Bedankt weer voor je zinvolle bijdrage.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:14 schreef Aberkullie het volgende:
Agenten mogen overal mee wegkomen zolang het maar gericht is op zwarte mannen of klimaatactivisten. Only op fok.
Dat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:20 schreef ems. het volgende:
Als ze niet met politie in 'aanraking' had willen komen had ze daar niet moeten zijn. Verder is het toucheren van een borst natuurlijk niet automatisch een aanranding. Dat insinueren is een belediging voor vrouwen die daadwerkelijk zijn aangerand.
Wat een collega van de agent vermeend gezegd "zou" hebben doet mij niets.
Ik hoor alleen maar 'wegwezen!'quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:20 schreef ems. het volgende:
Als ze niet met politie in 'aanraking' had willen komen had ze daar niet moeten zijn. Verder is het toucheren van een borst natuurlijk niet automatisch een aanranding. Dat insinueren is een belediging voor vrouwen die daadwerkelijk zijn aangerand.
Dit jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:20 schreef ems. het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:14 schreef Aberkullie het volgende:
Agenten mogen overal mee wegkomen zolang het maar gericht is op zwarte mannen of klimaatactivisten. Only op fok.
Hoe heet dat plekje tussen de borsten van oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Die agent dacht op haar middenrif te duwen en had niet gerekend op hangende memmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hoe heet dat plekje tussen de borsten van oudere vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hoe heet dat plekje tussen de borsten van oudere vrouwen?Ik hoop dat dit soort waardevolle info wel de landelijke bangalijsten bereikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
zwarte mannen zijn nog steeds mannen, Aber...quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:14 schreef Aberkullie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |