De hoe-kan-ik-net-zo-hoog-als-Gerard-zingen tip.
quote:
Mijn God! Bij Idols zit Jim er nog in. Schop in Artis een luiaard heel hard onder zijn kont, houd hem een mondharmonica voor zijn lippen als hij uitademt en je hoort ongeveer wat Jim doet.
quote:Los van mijn mening over Nico Dijkshoorn
Op woensdag 26 februari 2003 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stukje uit Column op Veronica site:
[..]
Jamai
quote:Hind
Het enige dat ik voel als Jamai zingt, is een over mijn rug woekerende schurft van irritatiebultjes. Dat beschaafde eunuchstemmetje. Volgens mij zingt hij met zijn balletjes keurig onder zijn arm, in een klein appelmoespotje. Iedere keer die duimpjes laten zien die hij her en der in konten steekt om een ronde verder te komen.
quote:
Hind, mooizangeres met geacteerde emotie
quote:jamaar, dit is toch het jim-topic
Op woensdag 26 februari 2003 23:38 schreef CJ het volgende:[..]
Los van mijn mening over Nico Dijkshoorn
, moet je wel even consequent zijn en ook in het Jamai en Hind topic de desbetreffende stukjes posten die er bij horen.
Jamai
[..]Hind
[..]
quote:Jahaaa slimmerik. Dat weet ik.
Op woensdag 26 februari 2003 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
jamaar, dit is toch het jim-topic
In het artikel staan echter ook negatieve dingen over Jamai en Hind... Maar die dingen heb je niet in Idols - Jamai (deel 3) of Hind deel 3. Idol is nog een understatement! gepost. ![]()
Je moet de deelnemers wel een beetje gelijk behandelen. Het komt anders alleen maar zo negatief over voor Jim, terwijl de anderen ook in de zeik worden genomen.
Of had je oogkleppen op en las je alleen maar wat je wilde lezen?
quote:In Engeland heeft Will Young meer singles & CDs verkocht en vaker op 1 gestaan dan Gareth tot nu toe gedaan heeft. In het buitenland is Gareth eerder aan het marketingoffensief begonnen, dus is het niet verwonderlijk dat het lijkt alsof Gareth populairder is.
Op donderdag 27 februari 2003 00:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
En hebben die winnaars van buitenlandse Idols nou echt zo'n succes? Die Will Young heeft volgens mij helemaal niet zo'n succes terwijl de nummer 2, Gareth Gates veel meer succes heeft
Maar zowel Gareth als Will zitten bij dezelfde platenmaatschappij, en die zijn dus net pas begonnen met de promotie van Will in het buitenland. Zo is dus pas deze week "You & I" in de playlist van The Box opgenomen. Die klinkt toch wat volwassener en soulvoller dan een Westlife achtige "Anyone Of Us".
Will zal ook in de finale van Idols optreden. Waarschijnlijk dus You & I, maar ik hoop dat hij het winnende liedje "Evergreen" of "Anything Is Possible" gaat doen.
Oh ja, en als alles dus mee zit dan komt "The Long & Winding Road" ook uit in Nederland (als opvolger van You & I/Anyone Of Us ?), en aangezien dat een duet is tussen Gareth Gates en Will Young zal die zowel Will Young als Gareth zelf nog populairder maken in Nederland.
quote:LOL
Op donderdag 27 februari 2003 00:15 schreef CJ het volgende:[..]
Jahaaa slimmerik. Dat weet ik.
In het artikel staan echter ook negatieve dingen over Jamai en Hind... Maar die dingen heb je niet in Idols - Jamai (deel 3) of Hind deel 3. Idol is nog een understatement! gepost.
Je moet de deelnemers wel een beetje gelijk behandelen. Het komt anders alleen maar zo negatief over voor Jim, terwijl de anderen ook in de zeik worden genomen.
Komende zaterdag zijn de drie overgebleven finalisten van Idols vrij in de keuze van hun lied.
En in de finale moeten de 2 overgebleven finalisten een lied zingen wat ze al eerder in Idols hebben opgevoerd.
Hind's voorkeur gaat uit naar Feel van Robbie Williams, maar dat is haar door de jury afgeraden.
Verder nog wat persoonlijke informatie.
Hind komt uit een zeer warm Marokkaans/Nederlands gezin met liefhebbende ouders en een prettige woonsfeer. (dat straalt ze overigens ook wel uit).
Jamai stamt uit een eenvoudiger milieu, maar woont wel heel prettig thuis en zijn ouders vinden het allemaal prachtig wat er gebeurt.
Iedereen bij Idols wacht op zijn coming-out, maar dat wil nog maar niet lukken.
Tenslotte Jim, die heeft het zwaarder. In zijn woonomgeving is er meer sprake van achterdocht en daardoor komt hij ook nogal gereserveerd over.
Wat betreft zijn stemgeluid: er circuleert een vhs van Jim op 10-jarige leeftijd die zo adembenemend mooi zuiver en HOOG!! zong dat zijn geluid nu ook wel degelijk beinvloedt wordt door een eventuele baard in de keel.
Dat hij een veel groter bereik op zak heeft daar is de jury echt van overtuigd.
Tot zover wat inside-information waarvan ik de bron natuurlijk moet beschermen!
quote:Welcome to the club.
Op donderdag 27 februari 2003 11:00 schreef dolfg het volgende:
NIEUWS VAN HET IDOLS FRONT.
Tot zover wat inside-information waarvan ik de bron natuurlijk moet beschermen!
quote:Inderdaad, je bent niet echt de eerste.
Op donderdag 27 februari 2003 11:30 schreef schatje het volgende:[..]
Welcome to the club.
quote:Maar ik vertrouw regiZeur DolfG toch wat meer dan andere mensen die beweren inside-information hebben.
Op donderdag 27 februari 2003 11:32 schreef sweek het volgende:[..]
Inderdaad, je bent niet echt de eerste.
En dat zeg ik niet alleen omdat hij ook op themepark.nl zit.
Maar zingen kan hij niet.
quote:Die zou ik weleens willen zien.
Op donderdag 27 februari 2003 11:00 schreef dolfg het volgende:
Wat betreft zijn stemgeluid: er circuleert een vhs van Jim op 10-jarige leeftijd die zo adembenemend mooi zuiver en HOOG!! zong dat zijn geluid nu ook wel degelijk beinvloedt wordt door een eventuele baard in de keel.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:15 schreef CJ het volgende:[..]
Jahaaa slimmerik. Dat weet ik.
In het artikel staan echter ook negatieve dingen over Jamai en Hind... Maar die dingen heb je niet in Idols - Jamai (deel 3) of Hind deel 3. Idol is nog een understatement! gepost.
selectief lezen heet dat
"Egmonders blijven nuchter"
De spandoeken zijn nog opgevouwen, maar de stemming is al uitbundig.Bussen rijden af en aan om het publiek af te leveren bij studio 22.Hier vindt elke zaterdagavond hét meest spraakmakende programma van Nederland plaats; Idols.
In de hal van de RTL4 studio is het anderhalf uur voor de uitzending al propvol. Beveiliging is volop aanwezig.Deuren die leiden naar de pers- en gastenruimte worden afgeschermd door mannen met oordopjes.Zonder een speciaal - en felbegeerd polsbandje - is het ondoenlijk om daar naar binnen te gaan.
Wanneer de vader van deelnemer Jim Bakkum zich laat zien in de studiohal klinkt er luid applaus.Fans van Jim zijn ruimschoots aanwezig.Het talent uit Egmond Binnen met zijn vijftien jaar de jongste overgebleven deelnemer van Idols.
Hij is echt een supertalent, kan niet alleen mooi zingen, maar heeft ook gewoon iets bijzonders, ja uitstraling, zo weet een blonde jonge dame van een jaar of zeventien te melden.Die categorie jonge meiden is ruimschoots vertegenwoordigd in de studio.
Tot zijn eigen verbazing mag Jim komende zaterdag met Hind en Jamai een gooi doen naar de grote finale op zaterdag 8 maart.
Ondanks alle mediabelangstelling blijft Jim zichzelf.
Egmonders zijn nogal nuchter, dat ben ik ook.
Ik vind de belangstelling soms wel eens overdreven, vooral als ik ergens in een stad loop.Dan beginnen sommige meisjes aan me te trekken en te sjorren.Dat vind ik echt niet leuk.Kijk, handtekeningen uitdelen is helemaal geen probleem, is gewoon gaaf.
Jim zit in Havo 4 van het Castricumse Jac P Thijsse College.De studie staat inmiddels op een laag pitje,zo bekent Jim.School interesseert me nu even helemaal niet.Ik ga twee dagen in de week naar school.Ik blijf wel zitten denk ik, Idols gaat nu even voor.Ik wilde altijd al zanger worden, dit is mijn kans...
quote:Ik denk het niet, Hind zit nu in de positie dat iedereen er van uit gaat dat zij al heeft gewonnen of al in de finale zit
Op vrijdag 28 februari 2003 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vanmorgen bij Stenders Vroeg was het wel erg duidelijk dat Henkjan er vanuit gaat dat Jim exit gaat morgen. Ze hadden het over dat Idols op het nieuws kwam, en de posters enzo en ze zeiden zo van "en dat gaat Philip Freriks voorlezen: Jamal en Kind". Geen Jim....
quote:Het zou ook wel leuk zijn als Hind ineens afdruipt.
Op vrijdag 28 februari 2003 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, daarom moet ook iedereen morgen voor Hind stemmen!
En Jim lekker wint.
Wel een apart nummer om te doen door de versnelling op de helft. Ben benieuwd of ze die er ook in doen, want dat zou wel cool zijn. Dan blijft het niet zo'n saai duf nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |