abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213186202
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef HSG het volgende:

[..]
Of het gaat zo. Onder water in het diepe geheim spreken Israël en Iran af waar Iran een paar raketten neer kan laten pleuren zodat er geen doden kunnen vallen, Iran roept "kijk wij hebben Israël aangepakt" en iedereen gaan weer door met zijn leven.
Wellicht als er geen Gaza-oorlog aan de gang was. En zelfs dan verwacht ik dat niet van Israël. Op dit moment denk ik niet dat Israël dat kan veroorloven
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_213186242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:51 schreef Bensel het volgende:
Heb het idee dat dit een sof wordt in de zin van: iran valt met een paar drones aan, raakt misschien iets en kraait victory, en stopt voordat er daadwerkelijk iets gebeurt
Tja, van Rusland hadden we dit ook niet verwacht, en toch....
  vrijdag 12 april 2024 @ 23:40:18 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213186343
Wat was de reden waarom Israël een consulaat in Syrië aanvalt?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_213186362
twitter
pi_213186404
Dit kan ook binnenlands gevolgen hebben
  zaterdag 13 april 2024 @ 00:10:32 #81
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_213186476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef nils7 het volgende:
Iran uit de tent lokken :7
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_213186600
quote:
Zat een haatbaard die verantwoordelijk was voor 7 oktober.
pi_213186990
pi_213187250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:24 schreef Havermout2 het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat Iran de geopolitieke winst van de afgelopen tijd riskeert met een oorlog waarin ze niets te winnen hebben. Het conflict tussen de Palestijnen en Israël maakt de economische samenwerking tussen Israël, Saudi Arabië en de Emiraten moeilijk, die een bedreiging vormt voor de machtspositie van Iran in de regio. Het is niet dat het Iraanse regime ook maar iets geeft om Hamas en de Palestijnen. Dat ligt anders bij Hezbollah in Libanon, die wel geestverwanten zijn.
Iran haar het denk ik niet direct escaleren. Daar winnen ze niets mee. Je krijgt daardoor ten eerste de VS weer achter Israël terwijl ze nu toch publiekelijk wat uit elkaar lijken. Ten tweede verdwijnt de Palestijnse ellende dan op de achtergrond en heeft de wereld een andere focus.

Denk dat ze ergens een ambassade uitzoeken en het dak er af laten gaan of ze geven Hezbollah meer geavanceerde wapens om doelen in Israël aan te vallen.

Hopelijk zijn ze slim genoeg om de focus daar te houden waar die nu is.
  zaterdag 13 april 2024 @ 07:01:53 #85
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_213187290
Spannend hoor, kon er vannacht toch niet van slapen.
Mogelijk dus vandaag of morgen op het randje van een wereldwijde(?) oorlog.

Zou een oorlog in het Midden Oosten ook een burgeroorlog kunnen veroorzaken in Nederland?
Ik was gister op Zuid Plein, bij de Aziatische supermarkt voor een zak garnalen, en ik zag een groepje Marokkaanse jongens met een Palestijnse sjaal om lopen door de shoppingmall.

En ik heb ook al een auto gezien hier in Rotterdam Zuid met de Palestijnse vlag op de motorkap

Ik merk toch dat ik sinds het conflict in Gaza nauwelijks meer kan functioneren met slaap, ben bang dat er een wereldwijde oorlog uit gaat breken.
  zaterdag 13 april 2024 @ 07:06:42 #86
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_213187305
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 06:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Iran haar het denk ik niet direct escaleren. Daar winnen ze niets mee. Je krijgt daardoor ten eerste de VS weer achter Israël terwijl ze nu toch publiekelijk wat uit elkaar lijken. Ten tweede verdwijnt de Palestijnse ellende dan op de achtergrond en heeft de wereld een andere focus.

Denk dat ze ergens een ambassade uitzoeken en het dak er af laten gaan of ze geven Hezbollah meer geavanceerde wapens om doelen in Israël aan te vallen.

Hopelijk zijn ze slim genoeg om de focus daar te houden waar die nu is.
Ik zou het ook erg vinden voor Irak, dat land is nu juist herstellende na jaren oorlog.
Dat land zit tussen Israël en Iran in, dus bij een oorlog zullen ze ook indirect betrokken raken.

En Iraniërs die ik ken tijdens mijn bijbaan toen ik nog bij McDonald's werkte als 20 jarige, waren ontzettend aardig en slim, zijn allemaal geëindigd met hoge banen, ik gun ze daarom ook absoluut geen oorlog.

Ik baal ook ontzettend van het gedrag van Israël, want hun reageren gewoon overdreven defensief, een ambassade aanvallen is wel het laatste wat hoort bij de-escaleren.
pi_213187312
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 07:01 schreef BMW1993 het volgende:

Zou een oorlog in het Midden Oosten ook een burgeroorlog kunnen veroorzaken in Nederland?
Ik was gister op Zuid Plein, bij de Aziatische supermarkt voor een zak garnalen, en ik zag een groepje Marokkaanse jongens met een Palestijnse sjaal om lopen door de shoppingmall.

En ik heb ook al een auto gezien hier in Rotterdam Zuid met de Palestijnse vlag op de motorkap

Ik merk toch dat ik sinds het conflict in Gaza nauwelijks meer kan functioneren met slaap, ben bang dat er een wereldwijde oorlog uit gaat breken.
Dat gaat niet gebeuren, echt niet.

Volgens mij gaat de zon zo schijnen, wie weet gaan de mussen zo tsjilpen, maak een ommetje en leg je telefoon even weg.

Het nieuws gaat ook door zonder jou, kijk er minder naar als je er slecht van slaapt.
pi_213187366
Straks maar even wat extra brandstof inslaan
  zaterdag 13 april 2024 @ 07:39:35 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213187378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 07:33 schreef myShizzle het volgende:
Straks maar even wat extra brandstof inslaan

Verstandig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213187389
quote:

Minder nieuws volgen, het zal mij onderhand allemaal worst wezen _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 13 april 2024 @ 07:59:46 #91
319979 Fok-it
All is well
pi_213187424
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 07:46 schreef halfway het volgende:

[..]
Minder nieuws volgen
Zo excessief nieuws volgen is een beetje zoals net zolang Googlen op je verkoudheidsklachten tot je bij keelkanker uitkomt.

Een paar gerichte boeken lezen in de tijd die je bespaart en je komt er achter dat je doembeelden over de wereld wat genuanceerd kunnen worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 13 april 2024 @ 08:54:26 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213187741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 07:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zo excessief nieuws volgen is een beetje zoals net zolang Googlen op je verkoudheidsklachten tot je bij keelkanker uitkomt.

Een paar gerichte boeken lezen in de tijd die je bespaart en je komt er achter dat je doembeelden over de wereld wat genuanceerd kunnen worden
Ja dit dus. Welke boeken kan je hierover adviseren?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 april 2024 @ 08:58:06 #93
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213187789
quote:
Omdat het smeerlappen zijn die oorlog willen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213187860
Bijzonder dat sommigen hier lijken te hopen op de uitbraak van een oorlog.

En straks weer janken als de vluchtelingeninstroom toeneemt.
  zaterdag 13 april 2024 @ 09:08:56 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213187878
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja dit dus. Welke boeken kan je hierover adviseren?
Goed voor je mensbeeld:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213187881
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:05 schreef littlemindy het volgende:
Bijzonder dat sommigen hier lijken te hopen op de uitbraak van een oorlog.

En straks weer janken als de vluchtelingeninstroom toeneemt.
Onbegrijpelijk inderdaad.
pi_213187934
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
Echte strategen daar in Iran

[ x ]
12000 raketten afgevuurd op 7 oktober, maar deze paar gaan het verschil maken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 april 2024 @ 09:17:13 #98
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213187952
quote:

Nee joh, zover komt het niet. Ik zou gewoon lekker de tuin in gaan, beetje onkruid wieden, koffie erbij en je nergens druk om maken vandaag, veels te mooi weer :)
Le Diable
pi_213188172
twitter

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213188188
BREAKING: ik heb zojuist een kop koffie op.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')