abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 16:33:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213181440
In een nieuwe aflevering van de Willem & Wessel Podcast kan het natuurlijk maar over één ding gaan: de historische 6-0 overwinning van Feyenoord op Ajax afgelopen zondag. Hij noemt het misschien wel de beste wedstrijd van Feyenoord ooit. ,,Het was mooi om te zien.”

,,Iedereen was ervan overtuigd dat Feyenoord zou winnen”, stelt Van Hanegem, terugblikkend op de Klassieker. Hoe hij voor de televisie zat? ,,Ik dacht vooral: maak er nou snel nog eentje, want wij speelden Ajax ook vaak ondersteboven, maar dan werd het 2-1 of 3-2. Of ik lachte van binnen? Nee, ik dacht: maak er nou 9-0 van, dan had je een record voor altijd gevestigd. Zielig voor Ajax? Nee, waarom?”

Van Hanegem heeft geen zin om zout in de wonden te strooien bij Ajax en is niet van plan cijfers te geven aan de Feyenoord-spelers: ,,Dan worden we net zoals die gasten daar (in Amsterdam, red.). We hebben al de hele week kunnen lachen", aldus De Kromme, die Yankuba Minteh en Lutsharel Geertruida de beste spelers vond.

https://www.ad.nl/nederla(...)ou-9-0-van~aa35c664/

Mooi dat in een onafhankelijk landelijk dagblad een objectieve columnist z'n niet gekleurde mening mag geven, er zelfs een Pod-cast heeft. Het leukste is dat hij zegt dat het misschien wel de beste wedstrijd van Feijenoord ooit is geweest. Terwijl dit Ajax op sterven na dood is, en misschien wel het slechtste elftal van die club ooit is momenteel. Gelukkig spreekt de andere analist Johan Boskamp nooit over "ons" en "hunnie"

Deze is geweldig: 'Dan worden we net zoals die gasten daar (in Amsterdam, red.).' Ha ha ha. :{ Het Calimero-gedrag krijgt inmiddels ongekende dimensies. _O- Toch wordt PSV kampioen Willem. *O*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213181461
Hij zei misschien, misleidende TT. Waarom een apart topic hierover trouwens?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 12 april 2024 @ 16:37:24 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213181481
Ja, dat wou ik al een paar keer zeggen. Ik gun de rotterdammerts hun lol hoor, volkomen terecht en andersom zou het precies hetzelfde gaan.

Maar winnen van een Ajax dat laatste heeft gestaan, verloren heeft van amateurs en week in, week uit niet kan winnen van degradatiekandidaten, is dat nou echt een prestatie om enorm trots op te zijn?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 16:37:47 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_213181484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij zei misschien, misleidende TT. Waarom een apart topic hierover trouwens?
Misschien paste er niet op. Misschien een mod die de TT aan kan passen en toch relevant blijft.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 16:40:23 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_213181520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat wou ik al een paar keer zeggen. Ik gun de rotterdammerts hun lol hoor, volkomen terecht en andersom zou het precies hetzelfde gaan.

Maar winnen van een Ajax dat laatste heeft gestaan, verloren heeft van amateurs en week in, week uit niet kan winnen van degradatiekandidaten, is dat nou echt een prestatie om enorm trots op te zijn?
Van mij mogen ze er lol om hebben. Niks mis mee. Maar ik zei al eerder dat het allemaal wel een beetje wordt overdreven. het leedvermaak druipt er van af. Ook in andere media. Ik ben Ajacied en ook chauvinistisch. Maar ik weet zeker dat als het andersom zou zijn het niet zo heftig zal gaan. Ik heb ook gepost dat de wraak zoet zal zijn. Gekscherend. Maar.......

vrijdag 12 april 2024 @ 16:42:47 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213181552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:

[..]
Van mij mogen ze er lol om hebben. Niks mis mee. Maar ik zei al eerder dat het allemaal wel een beetje wordt overdreven. het leedvermaak druipt er van af. Ook in andere media. Ik ben Ajacied en ook chauvinistisch. Maar ik weet zeker dat als het andersom zou zijn het niet zo heftig zal gaan. Ik heb ook gepost dat de wraak zoet zal zijn. Gekscherend. Maar.......

Tuurlijk mag dat, hell het moet zelfs, zonder rivaliteit is er geen moer aan.

Maar dit klinkt een beetje alsof Badr Hari gewonnen heeft van een 12 jarig meisje en dat dat dan een wereldprestatie van Badr is :P.

Echt iedereen kan winnen van dit waardeloze Ajax, dan maakt een overwinning de winnende ploeg niet meteen van wereldklasse natuurlijk O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213181555
Hoop het niet voor Feijenoord.
pi_213181564
Hopelijk volgende week zondag de beste wedstrijd van N.E.C. ooit.
pi_213181851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:37 schreef HeatWave het volgende:

De haat is enorm. Dus ja, als ze dan winnen dan is het hele seizoen al geslaagd :')
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 17:30:32 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_213181947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tuurlijk mag dat, hell het moet zelfs, zonder rivaliteit is er geen moer aan.

Maar dit klinkt een beetje alsof Badr Hari gewonnen heeft van een 12 jarig meisje en dat dat dan een wereldprestatie van Badr is :P.

Echt iedereen kan winnen van dit waardeloze Ajax, dan maakt een overwinning de winnende ploeg niet meteen van wereldklasse natuurlijk O-).
Verder gaat het niet eens over alleen Willem an sich. Hij is zelfs één van m'n voetbalhelden. Maar heel de tendens. Toen "we" succes boekten mochten we niet te hoog van de toren blazen en werden fans successupporters genoemd. Nu het kut gaat wordt dat er weer ingewreven. Als je dan weerwoord hebt ben je een jankerd of mag je niet teren op het verleden. Volgens mij zijn de Ajax-supporters juist über kritisch op hun club en nu al helemaal. Daar "vecht" ik ook tegen. Niet alleen op FOK! Niet alles is klote. Ook de open deuren zijn zo misplaatst. Plots is ten Hag een wondertrainer. Terwijl ie voor en naAjax niks bijzonders heeft gedaan. Zie mijn brief in de VI 2017. Hoe kan het dat Marcel Keizer, Steijn, Heijtinga en Schip plots allemaal slechte trainers zijn ? Keizer was de jeugdtrainer van de Ligt, Nouri, van de Beek en de Jong. Heitinga en Schip stapten in de vuilnisbelt. Heel Ajax is verrot en dat weten echte Ajacieden heus wel. Laten de Feijenoorders eerst eens kijken hoe ze met Cor van der Gijp, vd Herik, Been, Beenhakker, Gullit en Blankemeier zijn omgegaan.

Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 21:21:49 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_213184796
Het leeft wel Tong. Stel je voor dat je echt de hoender in de dagelijkse maaltijd van de VBL-SC gooit. Dan zijn de pijpers pas echt aan het dansen. Gelukkig hebben we nog het EK-forum dat niet loopt. God en z'n hulde aan tong80. Stel je voor dat die tong80 er mod zou zijn geweest. Ha ha ha ha. Een voetbalforum met die eigengeiler als mod. Die naast uit het verleden ook uit het heden put. Verder met anekdotes strooit alsof ie er zelf bij is geweest. Een bietje achter het doel staan en een kaartje van WK-finales verzilveren. Laten we ons gelukkig prijzen dat ie het bij VBL houdt.

Beste Tong. Je bedoelt het goed. Maar hou het on topic ajb. We hebben het al zo druk met z'n vieren als EK-mod.

Trusten. Dromend van briljante topics in EK. :)

Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 21:35:52 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213184986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het leeft wel Tong. Stel je voor dat je echt de hoender in de dagelijkse maaltijd van de VBL-SC gooit. Dan zijn de pijpers pas echt aan het dansen. Gelukkig hebben we nog het EK-forum dat niet loopt. God en z'n hulde aan tong80. Stel je voor dat die tong80 er mod zou zijn geweest. Ha ha ha ha. Een voetbalforum met die eigengeiler als mod. Die naast uit het verleden ook uit het heden put. Verder met anekdotes strooit alsof ie er zelf bij is geweest. Een bietje achter het doel staan en een kaartje van WK-finales verzilveren. Laten we ons gelukkig prijzen dat ie het bij VBL houdt.

Beste Tong. Je bedoelt het goed. Maar hou het on topic ajb. We hebben het al zo druk met z'n vieren als EK-mod.

Trusten. Dromend van briljante topics in EK. :)

Trusten
What can change the nature of a man?
pi_213188836
Groot succes dit topic.

Hoe hebben we ooit zonder gekund.
pi_213189410
Tong die zich druk maakt omdat Feyenoorders iets van Ajax vinden. Maar ondertussen is hij totaal niet bezig met Feyenoord hoor.

Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Trouwste user 2022 zondag 14 april 2024 @ 11:06:36 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_213203996
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef De_Kraam het volgende:
Tong die zich druk maakt omdat Feyenoorders iets van Ajax vinden. Maar ondertussen is hij totaal niet bezig met Feyenoord hoor.

Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Ik ben met elke club bezig. Ongeacht. Toevallig was Ajax-Feijnoord de afgelopen week het thema. En reageer ik op een "journalist " die zijn stukjes zelf niet schrijft. In dit geval z'n "objectieve" Podcast in een "onafhankelijk" landelijk dagblad.

Trouwste user 2022 zondag 14 april 2024 @ 11:07:21 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_213204005
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Groot succes dit topic.

Hoe hebben we ooit zonder gekund.
Nog bedankt voor de kick.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')