Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:39 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Danny
Ik heb vraag over Suno, op het moment dat een liedje gegenereerd is kun je dat nog dingen aanpassen ik krijg het niet voor elkaar.
Je kunt op Edit klikken, maar het lijkt wel of ie daarna niet opnieuw de tekst compiled zeg maar.
Huh, dat lukte mij niet. ik ga het straks nog een keer proberen en jou handleiding hierboven even volgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Je kunt op edit klikken en dan bv op 'replace section'. Dan kun je in de audiograph slepen en zie je rechts welke tekst veranderd zal worden. Je moet minimaal 10 seconden selecteren. Links kun je dan een andere tekst invullen en onderaan op 'replace' drukken en dan maakt hij 2 nieuwe stukjes aan met de nieuwe tekst. Je kunt op replace blijven drukken om steeds nieuwe te krijgen tot je er een hebt die je bevalt. Als je die kiest ter vervanging wordt een nieuw compleet bestand aangemaakt met de wijzigingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |