quote:
Op maandag 28 september 2026 08:45 schreef IW2B het volgende:[..]
Thanks, vind dat kerstnummertje ook beter gelukt inderdaad. Maar daar had ik wel iets meer tijd voor genomen ook, zowel voor het schrijven zelf als voor de nabewerking/tweaken. En beetje vroeg ja, maar aan de andere kant... de peper- en kruidnoten liggen al bijna 2 maanden in de winkel.
Dat Halloween liedje is wel een fokkin oorworm hoor hahaha... blijft aardig hangen dat deuntje. En dat zonder tekst. Lijkt me erg lastig om het juiste deuntje/toon te maken door enkel Hmm-Hmmm-Hmmm en oooOOoooOO AaaAaaAaaa te schrijven.

In mijn optiek gezien het zo blijft hangen erg goed gelukt. Alleen het 'industriële gedeelte' (vanaf 1:59 zeg maar) vind ik er wat minder in passen... een 'switch' van de 'sound' is wel nodig inderdaad op dat punt, maar het is hem 'net niet' voor mijn gevoel.
Thanks! Ik experimenteer wel vaker met dat soort dingen, zie bijv. mijn "La-La-La" en/of "La-Di-Da" tracks. Leuk om te horen wat Suno ervan maakt op basis van de prompt en settings.
quote:
Gebruik jij Pro of Premiere als ik vragen mag? Ikzelf gebruik Pro, maar zit er over na te denken om een keer Premiere te proberen... stukkie duurder maar dan kan je de tracks echt per spoor controleren en aanpassen begrijp ik.
Ik heb net weer voor een jaar Premier betaald (kreeg weer een leuk mazzeltje van moeders, net als vorig jaar toen ik voor het eerst naar Premier ging voor Studio). Niet dat ik Studio veel gebruik, maar ik zit regelmatig over de 2500cr heen en dan is het wel lekker als je er 10k hebt

Ik moet wel wat meer in Studio duiken, die is met v2 ondertussen redelijk uitgebreid. Al gooide 'ie van het weekend nog steeds een melodie onder een track voor percussion/drums
quote:
En ik moet me ook maar eens verdiepen in AI voor clips... maak nu zelf redelijk statische YouTube filmpjes zodat ik ze in ieder geval op YouTube kan plaatsen. Maar echt mooi/interessant zijn die filmpjes zelf dan ook weer niet...
Ik kan koe.sh aanraden, al is dat ook best prijzig (wat m.i. gecompenseerd wordt door hun 'buggy' credit-systeem die soms meerdere keren per maand reset naar 2500cr ($30/maand))