In 'Suzanne & Freek-stijl' zeker?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Voor als je kind net niet meer gelooft in Sinterklaas.
Sinterklaas bestaat niet. Leve Sinterklaas!
[ link | afbeelding ]
Jaar geleden al gemaakt met v4 destijds, maar ik krijg het niet beter met v5.
Vind je het goed als ik een poging waag in de vorm van een cover?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk, leuk!quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik een poging waag in de vorm van een cover?
https://suno.com/s/uZ9CK9KfyLWxSK2Zquote:Op woensdag 3 december 2025 23:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, heb later stohmboat en ka-doh-tjes gebruikt. Dat ging beter, maar die waren minder leukquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Like
Bij jou had 'ie ook al moeite met "stoomboot" en "cadeautjes"
En dat terwijl ik een aantal personen volg die dat soort issues niet hebben, maar die maken zo te zien voornamelijk Nederlandstalige nummers.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, heb later stohmboat en ka-doh-tjes gebruikt. Dat ging beter, maar die waren minder leuk
Leuk! Kinderstem gebruiken is wel logisch voor het begin. Zou eigenlijk een combi kunnen zijn van dochter en vader oid.quote:
Thx! Toffe instrumentals zeg, voegt veel meer diepte toe. Is dit dan een cover of remix?quote:
Dat vind ik dus nogal tegenvallen aan v5, daar leek v4 betere resultaten te geven (maar ik ben waarschijnlijk vergeten hoeveel runs me dat heeft gekost..).quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Like
Bij jou had 'ie ook al moeite met "stoomboot" en "cadeautjes"
Dit was een cover. Instrumentals zijn een kwestie van specificeren in de prompt. Je kan het ook door Suno laten doen mbv de 'prompt enhancer'. Heb ik voor deze cover ook gedaan. Prompt was iets van "Nederlandstalig nummer in 'Suzanne & Freek' stijl, singer-songwriter, Sinterklaas" + een klik op de 'prompt enhancer'. Uiteraard wel ff gekeken of het was wat ik wilde.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Thx! Toffe instrumentals zeg, voegt veel meer diepte toe. Is dit dan een cover of remix?
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:30 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik weet niet of de URL werkt, maar ik heb ook nog eens iets in elkaar gebreid
https://suno.com/s/KHxTNw36KxIxYXBw
Fijne feestdagen en een Marry Dickmass
Vocals klinken wel erg Suno v5/Suno Studio-achtig idd. Erg realistisch.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef Knipoogje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vond deze onlangs. De muziek is vrijwel niet van niet-AI te onderscheiden en de video zelf is ook prachtig gemaakt.
Prachtig inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef Knipoogje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vond deze onlangs. De muziek is vrijwel niet van niet-AI te onderscheiden en de video zelf is ook prachtig gemaakt.
Dat. Het is een hoop trial/prompt error en door prompten gok ik. Die hele channel zit vol met surrealistische art/muziek.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Prachtig inderdaadEn zelfs niet meer de bekende AI fouten in de video (vingers, interactie tussen objecten/personen). De enige manier dat je ziet dat het AI is, is nog wat gebrek aan emotie en dingen die gewoon niet kunnen (zoals de boom uit de jas). Los hiervan is het ook knap gemaakt, want ondanks AI moet je dit toch ontwerpen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |