Ik heb er eentje geprobeerd en ik heb weer eens een catchy refreintje te pakkenquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Udio heeft net een update, kan nu in 1x nummers maken van 2m10 lengte.
Ben al aan het testen
Interface is ook wat aangepast.
Hoeveel versies heb je daar niet voor nodig dan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is een project waar ik de afgelopen weken af en toe even aan gewerkt heb.
Sterk refrein, qua stem wat tussen Robbie Williams en Mika.
https://www.udio.com/songs/rZ3rZAyTbV5RcEKsjP29bA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-11-2024 21:30:11 ]
Het is de fuck y'all geworden begrijp ik?quote:Op woensdag 10 juli 2024 02:18 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk topic! Afbeeldingen zijn geinig, maar kennelijk is muziek ook steeds toegankelijker voor de amateur. Ben bang dat het uren aan 'normale taken ontwijkend gedrag' gaat opleveren, maar ga me er binnenkort eens in verdiepen, thanks..!
Of een liefkozend fuck y'all als ik weer uitstel gedrag vertoon
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is de fuck y'all geworden begrijp ik?
Het is enigszins verslavendquote:Op donderdag 28 november 2024 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zou je wel zeggen ja!
Maar nee, dit is iets waar ik voor moet/wil gaan zitten en daar heb ik mezelf nog niet echt de tijd voor gegund.
Dat is precies waar ik bang voor ben. 'Even proberen' wordt bij zoiets al snel 'kut het is al 04.00 uur!'quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik bang voor ben. 'Even proberen' wordt bij zoiets al snel 'kut het is al 04.00 uur!'
Haha dat bedoel ik! Maar blijf het interessant vinden, ook dat NL steeds beter lijkt te klinken. Niet dat NL-talig mijn ding is, maar het geeft wel mogelijkheden voor geinige persoonlijke muziek voor bepaalde gelegenheden.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb deze twee liedjes gemaakt (bovenstaand) en ben daar in totaal een uur of 4 mee bezig geweest. Helpt ook niet dat als er iets niet goed is je na een aanpassing gewoon weer een compleet ander nummer krijgt
En het wordt ook steeds beterquote:Op donderdag 28 november 2024 20:12 schreef Momo het volgende:
Wel bijzonder hoe echt sommige nummers zijn, draai ze op een willekeurige radiozender en mensen zou het niet opvallen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben op dreef
Rebel Undertow - I hate Christmas
Bekijk deze YouTube-video
Tekst grotendeels van eigen hand, al zit er wel wat hulp bij van ChatGPT om ideeën op te doen.
Lyrics:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook een anti-kerst song gemaakt. Iets meer rock en wat 'agressiever'
en nog een
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 01-12-2024 12:08:11 ]Zie wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op maandag 9 december 2024 23:10 schreef Shakkara het volgende:
[ afbeelding ]
Money!!!
https://suno.com/song/694ba214-75ae-471d-b83a-6c44a9073be8
Vind je mijn woke liedje dan niets?quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:40 schreef Danny het volgende:
[..]
nice
Nog maar een kerstliedje dan:
Zeer woke iddquote:Op donderdag 12 december 2024 14:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vind je mijn woke liedje dan niets?
https://www.udio.com/songs/8QRRRrBceCDE6Vps8Ks9FS
Kon met 3.5 alquote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie deze dame vaker terugkeren, kun je in V4 stemmen saven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |