Zou zo maar kunnen, met André van Duin.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:53 schreef whY... het volgende:
Zou deze serie begonnen bedacht zijn tijdens heel Holland bakt in Maarsbergen?
Vast wel en anders kan je het via NPO-plus ook terugkijken:quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, want ik lees dit nu pas. Misschien wordt het in de loop van de week herhaald?
Los van de bouwkundige staat en dat het twee onder één kap is zou het prima geschikt zijn voor een B&B.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
Het buitenhuis van Otto en Marlies vind ik wel het minst mooie huis. Begrijp dat het ook gedeeld is met een broer en er smaakverschillen zijn. Vosbergen in Heerde is een plaatje, zo mooi! Echt geweldig dat dat oude mensje van 93 jaar daar nog steeds woont. Maarsbergen is ook prachtig. Echt knap dat de bewoners zo hard werken om de huizen te laten bestaan en renderend te houden.
Mij iig niet, waarom wel dan?quote:Op zondag 28 april 2024 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Los van de bouwkundige staat en dat het twee onder één kap is zou het prima geschikt zijn voor een B&B.
Het interessantste vind ik als het gaat over hoe ze het landgoed beheren en zorgen dat het toekomst heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 05:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt de focus wel heel erg op Vosbergen?
Zal vast wel komen doordat die Sjaan bloedirritant is!
Ergenis = de volgende keer toch weer willen kijken om er opnieuw aan te ergeren
Geen idee, ben de hele serie al weer vergeten. Moet wel zeggen dat het leuk was om naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ben benieuwd of vanavond nog Huys ten Donck aan bod komt, dat was pas 1 aflevering te zien.
En of de renovatie van Maarsbergen al klaar is. Of zou er nog een 2e seizoen komen?
Dan mogen ze ook wel eens gaan filmen bij kasteel Vorden.
Inderdaad veel aandacht voor Sjaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 05:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt de focus wel heel erg op Vosbergen?
Zal vast wel komen doordat die Sjaan bloedirritant is!
Ergenis = de volgende keer toch weer willen kijken om er opnieuw aan te ergeren
Uitgebreid aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ben benieuwd of vanavond nog Huys ten Donck aan bod komt, dat was pas 1 aflevering te zien.
Inderdaad, mooi om te zien. Hopelijk komt er nog een vervolgserie.quote:
Zijn ook maar gewone mensen achter de muren van die panden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:01 schreef HannahVrede het volgende:
Ik heb net de hele serie teruggekeken.
Wat een plaatje en ik vind het bijzonder dat ze de tijd en moeite genomen hebben voor een dergelijke serie in het Nederlands. Eerder zagen we natuurlijk de Engelse versie al voorbijkomen. (Goh, dank voor het wijzen op deze parel op de Nederlandse televisie)![]()
Ik kan slechts hopen dat mensen weer geprikkeld zijn om eens een kijkje te komen nemen of aan te bellen bij dat ene grote huis op de hoek! Uiteindelijk is het passie, daadkracht en de tijd dat zorgt voor een nieuw begrip voor de waarde en waardering van land, leven, huis en haard.![]()
Ik hoop dat iedereen genoten heeft! Wat mij betreft mag er aandacht voor blijven!![]()
Een inkijkje om die oude buitenhuizen van meer dan een eeuw oud te blijven onderhouden en wat daar bij komt kijken vind ik echt interessant.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:13 schreef the-eye het volgende:
Leuke serie, ik hoop dat er een vervolg komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |