Wat flauw dat Mislintat erkend topjournalist Holtrop (wie?) niet te woord wil staan bij zijn woning zeg. Is Valentijn al witheet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Exclusief: Sven Mislintat haalt uit naar Ajax Telegraaf
Hoogstaand stukje journalistiek weer bij de T
Wat een irritant kutventje die interviewer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daardoor haalt hij er nog wel een half interview uit, dat doet 'ie best netjes.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een irritant kutventje die interviewer.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij heeft het bij jullie nog aardig lang volgehouden dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
In mindere periodes is Berghuis altijd de eerste die het bijltje erbij neerlegt.
O nee hij is "geblesseerd".
Hij pakte wel heel opzichtig rood vlak voor de (eventuele) directe confrontaties met Ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het bij jullie nog aardig lang volgehouden dan.
Ik weet dat je lollig wil doen maar toen probeerde hij ook Advocaat eruit te werken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het bij jullie nog aardig lang volgehouden dan.
Volgens Advocaat nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weet dat je lollig wil doen maar toen probeerde hij ook Advocaat eruit te werken.
Doe je werk eens, Waarom moeten er 5 posts gekaapt worden zodat een of andere simpele een domme TT kan invoeren? Ik weet het je bent niet zo happig om iets te doen maar je kan het.quote:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je werk eens, Waarom moeten er 5 posts gekaapt worden zodat een of andere simpele een domme TT kan invoeren? Ik weet het je bent niet zo happig om iets te doen maar je kan het.
Tamelijk geïrriteerd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je werk eens, Waarom moeten er 5 posts gekaapt worden zodat een of andere simpele een domme TT kan invoeren? Ik weet het je bent niet zo happig om iets te doen maar je kan het.
Ontzettend, wil je een keer samen feesten? Wanneer jij eens je werk doet krijg je van mij een fristi.quote:
Die heeft echt geen fatsoenlijke kans gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mikautadze weer 9 goals en 3 assists voor Metz in 14 wedstrijden blijft een apart verhaal.
Die heeft gewoon de pech gehad dat meerdere spelers voor dezelfde positie kopen, de grootste kwaliteit van Mislintat was.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft echt geen fatsoenlijke kans gehad.
1 dramatische wedstrijd tegen amateurs, die nog verloren wordt ook, kan je niet zo tellen.
Alleen geloof ik niet dat hij slechter is dan Akpom. En die speelde wel regelmatig.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de pech gehad dat meerdere spelers voor dezelfde positie kopen, de grootste kwaliteit van Mislintat was.
Iets met trainers die een speler niet beter maken, en spelers die een trainer niet beter laten lijken?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mikautadze weer 9 goals en 3 assists voor Metz in 14 wedstrijden blijft een apart verhaal.
Chef Losersvlucht snapt zulke dingen nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch vreselijk jongens ? ..........
Simon Tahamata is nog altijd aangeslagen door zijn onverwachte vertrek bij Ajax. Er werd in december een gesprek gepland met betrekking tot de toekomst van de jeugdtrainer, maar hij wilde helemaal niet weggaan. Uiteindelijk deed een plan van toenmalig Chiefs Sports Officer Maurits Hendriks de druppel overlopen.
'Ze zeiden: We gaan in februari kijken wat we gaan doen. Het wordt óf minder uren maken, óf een pensioen', vertelt Tahamata tegenover De Telegraaf. De jeugdtrainer was verontwaardigd na deze opmerking. 'Hoezo, met pensioen gaan? Ik heb een hekel aan pensioen, dat wil ik niet. Man, ik ben nog veel te fit om met pensioen te gaan.'
Hendriks kwam vervolgens met het plan om de werkweek van Tahamata te halveren tot twintig uur. 'Toen vroeg ik: hoe moet ik dat in godsnaam invullen? Nu werk ik veertig uur. Meer dan dat zelfs', legt Tahamata uit. 'Waarop ze zeiden: maar je hebt toch vast wel een hobby? Maar ik heb géén andere hobby. De club is mijn hobby, voetbal en trainen zijn mijn hobby. Mijn hele leven staat in het teken van Ajax. Ach, het was zo pijnlijk allemaal. Waarom zeiden ze niet gewoon: hier heb je een contract voor onbepaalde tijd en beslis zelf maar wanneer het mooi is geweest?'
[ afbeelding ]
https://www.msn.com/nl-nl(...)2373fe0fc633f88&ei=9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |