Lees net ergens dat de bestuursraad mogelijk gaat ingrijpen en ze allemaal wegsturen.quote:Op zondag 14 april 2024 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker boys nu kan Van Praag blijven!
Althans, dat hilarische grapje nog maar een keer of dertig voorbij zien komen
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.quote:Op maandag 15 april 2024 00:28 schreef Wotte het volgende:
Je moet haast ook wel idioot zijn als trainer om hier in te stappen :-)
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.
Een beschadigde trainer die al een tijdje zonder club zit zou hier wel raad mee weten inderdaad, die kunnen we nu wel krijgen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.
Weet ik dus niet, trainers zijn soms rare mensen die denken meer te kunnen dan realistisch is.quote:Op maandag 15 april 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.
Juist niet. Ik denk dat er best wat potentie in dit team zit. 2 fatsoenlijke verdedigers er bij en het staat alweer heel anders. En dan is het dus een prima moment om in te stappen. Als je nu het tij weet je keren ben je voor altijd een held. En als het niet lukt, ben je de 6e op rij waarbij het niet lukt en lag het dus gewoon aan het materiaal. Niks te verliezen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:28 schreef Wotte het volgende:
Je moet haast ook wel idioot zijn als trainer om hier in te stappen :-)
Viel me ook op idd. Als ik het goed begrijp starte ie een beetje vanaf de zijkant maar schoof uiteindelijk naar de 10 rol, en dan krijg hij de bal hoger op het veld, en blijkt dat ie natuurlijk best kan voetballen.quote:
Haha dit is niet echt zo gebeurd toch?quote:Op maandag 15 april 2024 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot het eindsignaal wordt gezongen dat Van Praag moet oprotten. De rvc-voorzitter loopt zo’n twintig minuten na afloop het stadion uit. Net voor hij zijn auto instapt, zegt hij gevraagd naar de spandoeken en spreekkoren: „Ik zeg er niks over, ik ga lekker naar huis. Dág.”
Nog vier finalesquote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal laten ze wel punten liggen ergens maar is eerder de vraag of Ajax 4x kan winnen...
Maar er komt toch geen 1 of andere nobuddie?quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geobsedeerd door Ajax? Je mag gewoon overstappen hoorquote:Op maandag 15 april 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Volgende aflevering van soapserie 020.
Heel de RvC wegsturen om je criminele voetbalvriendje te beschermen
Zou Gaal ook de pet gooien als Scholletje wordt gewipt?
Het is apologetische proporties aan het aannemen. Logisch gezien de hunkering naar een lichtpuntje maar dat moet je niet zoeken in 1 persoon.quote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
'Wij zijn Alex, wij zijn de beste'
Bijzonder wel om als club zo massaal achter deze proleet aan te lopen
Beetje een terugkerend probleem in het criminele bolwerk Amsterdam. Het opnemen voor Promes, Overmars, Kroes. Zelfs de trainer doet eraan mee met zijn Bergwijn-uitspraken.quote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
'Wij zijn Alex, wij zijn de beste'
Bijzonder wel om als club zo massaal achter deze proleet aan te lopen
Deze man dacht dat hij onaantastbaar was vanwege het verleden. Een hoop supporters kennen deze man helemaal niet. En de grote groep kiest nu duidelijk voor Kroes....quote:Op maandag 15 april 2024 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot het eindsignaal wordt gezongen dat Van Praag moet oprotten. De rvc-voorzitter loopt zo’n twintig minuten na afloop het stadion uit. Net voor hij zijn auto instapt, zegt hij gevraagd naar de spandoeken en spreekkoren: „Ik zeg er niks over, ik ga lekker naar huis. Dág.”
Geen probleem makker.quote:Op maandag 15 april 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Een hele goedemorgen aan onze vrienden uit Rotterdam, die elke ochtend voordat ze naar werk gaan nog even ons topic komen opfleuren met hun inbreng. Bedankt jongens !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |