Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:02 schreef hoechst het volgende:
Zouden die mensen automatisch mensen met een kleurtje erin laten spelen of zal het nog steeds zo zijn van: oh we moeten wel een paar kleurlingen erin hebben anders wordt het als een racistisch bedrijf bestempeld.
En lelijk. Dus ik kan me er niet meer mee identificeren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:06 schreef ReplaR het volgende:
De man is ook altijd zwakzinnig in reclames...
Avondjequote:Op vrijdag 12 april 2024 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat de witte man toch allemaal opvalt tijdens een avondje zappen he.
Raar dat het opvalt. Kijk je buiten ook gek op als je een buitenlander ziet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
AvondjeIk ben een verstokte liniaire tv-kijker. Het valt gewoon op. Wel kut dat ik een witte man ben tegenwoordig.
Wat is daar raar aanquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Raar dat het opvalt. Kijk je buiten ook gek op als je een buitenlander ziet?
Je ziet blijkbaar kleuren in plaats van mensen, dat vind ik raar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aanBuiten dat ik niet weet hoe je ziet of iemand een buitenlander is, behalve Polen, die pik je er zo uit, zou ik er pas van op kijken als irl ook 9 van de 10 personen geen blanke man is. Of als 9 van de 10 stellen gemengd gekleurd is.
Man, ga spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je ziet blijkbaar kleuren in plaats van mensen, dat vind ik raar.
Ah juist. Wat was ik ook denkende.quote:
Wat wil je ? Ga je me als racist neerzetten ?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah juist. Wat was ik ook denkende.
Dat doe je zelf al, geen zorgen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je ? Ga je me als racist neerzetten ?
Flikker een kut eind op randdebielquote:
Ja, leuk.quote:
Verder nog iets ?quote:
Klopt. We hebben een duidelijke agenda en we gaan jou ook woke maken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:07 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hint: reclamemakers werken aan de gracht in Wokestad, gaan naar hun werk op een fixie en denken dat wat ze in Amsterdam zien voor heel Nederland geldt / moet gaan gelden. Daarom ook 99% Engelstalig gewauwel met af en toe een verdwaald woord Nederlands.
Jij bent zwart?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat de witte man toch allemaal opvalt tijdens een avondje zappen he.
Vrij racistische opmerking dan om zo over blanken te pratenquote:
Het liefst een pikzwarte neger met een blond hertje aan zijn zijde natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Een complete blanke setting kan tegenwoordig echt niet. Er moet minimaal 1 neger in
Ze heurt hetquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:03 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het liefst een pikzwarte neger met een blond hertje aan zijn zijde natuurlijk.
En dan in een bovenmodale vinex setting.
Met twee mengelmoesjes van kinderen.
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja; hier hebben we geen buitelanders dus dat meld ik direct in alle buurtapps.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik jou als zwakzinnige wanneer ik jouw topics lees.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef hoechst het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja...
ik bestempel ze altijd als profiteur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |