abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213175893
Vroeger werd er nog wel eens tegen me gezegd dat ik m'n oren moest laten uitspuiten, maar mijn doofheid was altijd Oost-Indisch dus ik deed er allemaal niet zo veel mee. Maar ik heb zojuist gezien dat dat gewoon echt kan, en dat je dan ook een beetje je vangst kan zien, kijken wat voor een meuk je allemaal in je oor hebt zitten.

Denk jij dat er veel shit uit je oor kan komen?

Ik gebruik al 30 jaar wattenstaafjes, ook al heeft iemand 100 jaar geleden al tegen me gezegd dat die dingen niet daarvoor bedoeld zijn, maar dan duw je dus al die gunk zo naar achteren, dan stapel je het gewoon bij elkaar. Ik denk dat het echt heel nasty kan zijn.
-nee-
pi_213175894
Gewoon een keer laten doen. Zie je zelf want een bende er ui kan komen. Maar beter is gewoon elke week ff de douchekop erop zetten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 april 2024 @ 01:09:13 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_213175901
Gewoon een keer laten doen idd, en de prut die uit je oren komt lijkt vaak op hutspot :+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_213175913
Er komt veel shit uit en je voelt er niks van. Een wattenstaafje voel je nog meer. Gewoon lekker warm water in je oor.
Leuk? Nee het is geen sauna maar niks om bang van te zijn.
pi_213175914
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 01:03 schreef Electric_Eye het volgende:
Gewoon een keer laten doen. Zie je zelf want een bende er ui kan komen. Maar beter is gewoon elke week ff de douchekop erop zetten.
Hm, dat met die douchekop doe ik eigenlijk regelmatig, daarmee heb ik de vangst wel een beetje verpest ben ik bang.
-nee-
pi_213176021
Ik heb relatief smalle gehoorgangen en blijkbaar ook vrij veel oorsmeerproductie.
Vanaf kinds af aan liet ik al +/- 1x per half jaar mijn oren uitspuiten. En dan zat er één potdicht en de ander bijna.
Mijn oorharen konden het blijkbaar niet zelfstandig naar buiten duwen.

Tegenwoordig doe ik het zelf want ik was wel een beetje klaar met elke keer naar de huisarts gaan hiervoor.
Helemaal sinds de assistentes het zijn gaan overnemen. Gezeur om eerst druppelen met olie (waardoor het nog dichter gaat zitten). Daarnaast konden ze voor geen meter spuiten en bleven er klonten in zitten die ze niet eens zagen. Dus in m'n oor kijken en zeggen dat het schoon is en het wel water zal zijn. Ik wist wel beter maar ik moest toch weer naar huis, wachten tot het zogenaamde water eruit is. Drie dagen later terug en de huisarts laten kijken die er in een no time nog wat dikke klonten uit spuit.
pi_213176298
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 03:43 schreef DutchBlend het volgende:
Ik heb relatief smalle gehoorgangen en blijkbaar ook vrij veel oorsmeerproductie.
Vanaf kinds af aan liet ik al +/- 1x per half jaar mijn oren uitspuiten. En dan zat er één potdicht en de ander bijna.

Tegenwoordig doe ik het zelf want ik was wel een beetje klaar met elke keer naar de huisarts gaan hiervoor.
Helemaal sinds de assistentes het zijn gaan overnemen. Gezeur om eerst druppelen met olie (waardoor het nog dichter gaat zitten). Daarnaast konden ze voor geen meter spuiten en bleven er klonten in zitten die ze niet eens zagen. Dus in m'n oor kijken en zeggen dat het schoon is en het wel water zal zijn. Ik wist wel beter maar ik moest toch weer naar huis, wachten tot het zogenaamde water eruit is. Drie dagen later terug en de huisarts laten kijken die er in een no time nog wat dikke klonten uit spuit.
Ik ga ook niet meer; bij m'n vorige huisarts hadden ze een zacht pulserend stroompje water uit een apparaat wat de boel zachtjes los masseerde.
Bij deze huisarts spuiten ze met zo'n ouderwetse spuit een mega harde straal keihard tegen het trommelvlies wat naast een akelig gevoel ook veel lawaai en een hoge druk oplevert.
Dat kan niet gezond zijn! :N
pi_213176508
Zwemmersoren dus al dikwijls laten uitspuiten.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_213176601
Gewoon doen. Heb het zelf ook wel 's laten doen. Kwamen klonten zo groot als koffiebonen uit.
Kon weer prima horen. Alleen 1 nadeel: De stem van mijn vrouw :r Was even vergeten wat een gruwelijke hel dat was.
  vrijdag 12 april 2024 @ 08:33:06 #10
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213176683
Toen ik klein was heb ik ze ook vaak laten uitspuiten, een keer kwam daar zo'n grote prop uit holy fuck ik geloofde het gewoon niet dat het uit mn oor kwam.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_213176693
Al vaker laten doen, je merkt het zelf niet zo maar er komt toch een hoop zooi uit en je merkt meteen dat je beter hoort.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213176695
Ik heb dat als kind eens moeten laten doen. Er kwam een kraaltje uit wat ik maanden eerder in mijn oor had gestopt.

:@
pi_213177805
Ik laat dat echt alleen maar doen als het duidelijk verstopt is en niet binnen een dag vanzelf weer los komt. Regelmatig laten doe stimuleert alleen maar dat het sneller weer vol is. Als het goed is rollen tijdens de slaap er korreltjes smeer uit. Wattenstaafjes gebruik ik met enige regelmaat maar dan niet al te diep. Zeker het oor waar ik een apparaat in draag wil nog wel eens wat produceren. Onder de douche ook wel geprobeerd maar dan loop ik uren met water in het oor en hoor dan vrijwel niets meer.

De laatste keer laten spuiten is meer dan tien jaar geleden.
pi_213177862
Dat vond ik vroeger altijd zo verschrikkelijk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 12 april 2024 @ 11:13:22 #15
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213178159
Goed idee, heb je gelijk een lekker maaltijd.
Je bent een waardeloze agent.
pi_213190442
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 03:43 schreef DutchBlend het volgende:

Wat een amateurisme. Maar het is wel hoe het hedendaags gaat, dat de assistenten dit overnemen. Sommige assistenten denken dat ze dan ook huisarts zijn en voelen zich belangrijk :P
pi_213192474
Ze doen tegenwoordig toch zuigen in plaats van spuiten? Scheelt een slok op een borrel met de last die je er van hebt. Vier jaar terug bij de KNO arts in ieder geval wel (keuring voor gehoorapparaat).
pi_213201686
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:21 schreef stokj het volgende:

[..]
Wat een amateurisme. Maar het is wel hoe het hedendaags gaat, dat de assistenten dit overnemen. Sommige assistenten denken dat ze dan ook huisarts zijn en voelen zich belangrijk :P
Helaas wel ja. M'n huisarts kon het veel beter. Geen gezeur om olie druppelen, gewoon spuiten met die handel en gelijk alles eruit.
Die assistentes hadden niet genoeg kracht in hun armen, of misschien niet de juiste 'angle of attack'. Of beide.
pi_213203404
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 04:15 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Helaas wel ja. M'n huisarts kon het veel beter. Geen gezeur om olie druppelen, gewoon spuiten met die handel en gelijk alles eruit.
Die assistentes hadden niet genoeg kracht in hun armen, of misschien niet de juiste 'angle of attack'. Of beide.
Dit krijg je dan, man man man...
  Trouwste user 2022 maandag 15 april 2024 @ 11:59:56 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_213215983
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:31 schreef qajariaq het volgende:
Ze doen tegenwoordig toch zuigen in plaats van spuiten? Scheelt een slok op een borrel met de last die je er van hebt. Vier jaar terug bij de KNO arts in ieder geval wel (keuring voor gehoorapparaat).
Je moet niet alles slikken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')