Hm, dat met die douchekop doe ik eigenlijk regelmatig, daarmee heb ik de vangst wel een beetje verpest ben ik bang.quote:Op vrijdag 12 april 2024 01:03 schreef Electric_Eye het volgende:
Gewoon een keer laten doen. Zie je zelf want een bende er ui kan komen. Maar beter is gewoon elke week ff de douchekop erop zetten.
Ik ga ook niet meer; bij m'n vorige huisarts hadden ze een zacht pulserend stroompje water uit een apparaat wat de boel zachtjes los masseerde.quote:Op vrijdag 12 april 2024 03:43 schreef DutchBlend het volgende:
Ik heb relatief smalle gehoorgangen en blijkbaar ook vrij veel oorsmeerproductie.
Vanaf kinds af aan liet ik al +/- 1x per half jaar mijn oren uitspuiten. En dan zat er één potdicht en de ander bijna.
Mijn oorharen konden het blijkbaar niet zelfstandig naar buiten duwen.
Tegenwoordig doe ik het zelf want ik was wel een beetje klaar met elke keer naar de huisarts gaan hiervoor.
Helemaal sinds de assistentes het zijn gaan overnemen. Gezeur om eerst druppelen met olie (waardoor het nog dichter gaat zitten). Daarnaast konden ze voor geen meter spuiten en bleven er klonten in zitten die ze niet eens zagen. Dus in m'n oor kijken en zeggen dat het schoon is en het wel water zal zijn. Ik wist wel beter maar ik moest toch weer naar huis, wachten tot het zogenaamde water eruit is. Drie dagen later terug en de huisarts laten kijken die er in een no time nog wat dikke klonten uit spuit.
Wat een amateurisme. Maar het is wel hoe het hedendaags gaat, dat de assistenten dit overnemen. Sommige assistenten denken dat ze dan ook huisarts zijn en voelen zich belangrijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 03:43 schreef DutchBlend het volgende:
Ik heb relatief smalle gehoorgangen en blijkbaar ook vrij veel oorsmeerproductie.
Vanaf kinds af aan liet ik al +/- 1x per half jaar mijn oren uitspuiten. En dan zat er één potdicht en de ander bijna.
Mijn oorharen konden het blijkbaar niet zelfstandig naar buiten duwen.
Tegenwoordig doe ik het zelf want ik was wel een beetje klaar met elke keer naar de huisarts gaan hiervoor.
Helemaal sinds de assistentes het zijn gaan overnemen. Gezeur om eerst druppelen met olie (waardoor het nog dichter gaat zitten). Daarnaast konden ze voor geen meter spuiten en bleven er klonten in zitten die ze niet eens zagen. Dus in m'n oor kijken en zeggen dat het schoon is en het wel water zal zijn. Ik wist wel beter maar ik moest toch weer naar huis, wachten tot het zogenaamde water eruit is. Drie dagen later terug en de huisarts laten kijken die er in een no time nog wat dikke klonten uit spuit.
Helaas wel ja. M'n huisarts kon het veel beter. Geen gezeur om olie druppelen, gewoon spuiten met die handel en gelijk alles eruit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een amateurisme. Maar het is wel hoe het hedendaags gaat, dat de assistenten dit overnemen. Sommige assistenten denken dat ze dan ook huisarts zijn en voelen zich belangrijk
Dit krijg je dan, man man man...quote:Op zondag 14 april 2024 04:15 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Helaas wel ja. M'n huisarts kon het veel beter. Geen gezeur om olie druppelen, gewoon spuiten met die handel en gelijk alles eruit.
Die assistentes hadden niet genoeg kracht in hun armen, of misschien niet de juiste 'angle of attack'. Of beide.
Je moet niet alles slikken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:31 schreef qajariaq het volgende:
Ze doen tegenwoordig toch zuigen in plaats van spuiten? Scheelt een slok op een borrel met de last die je er van hebt. Vier jaar terug bij de KNO arts in ieder geval wel (keuring voor gehoorapparaat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |