Hulde!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Vergeef me de zweetkop maar de persmiddag is écht hard werken. Applaus ook voor Cee die achteruit rende met de camera. We moesten improviseren om niet zonder iets van Joost terug te komen.
[ x ]
Staan toch een aantal van dit jaar tussen maar lang niet allemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat het de lijst van vorig jaar is?
Het feit dat Loreen er tussen staat maakt 'm wel erg vorig jaar, hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan toch een aantal van dit jaar tussen maar lang niet allemaal.
Wat doet Unforgettable daarin dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat het de lijst van vorig jaar is?
Van Joost wel, "Ik hoor de pijn".quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:43 schreef d_elise het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-oproep-voor-boycot
Mooie reactie van zowel Joost als Cornald! Vooral uit de woorden van Cornald blijkt dat het hem hoog zit. En Joost laat toch ook wel duidelijk doorschemeren dat hij de connectie die werd gemaakt met de woorden van zijn vader niet tof vindt.
Het is gewoon alles bij elkaar, was ook een tijd dat Duncan er altijd nog tussen stond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het feit dat Loreen er tussen staat maakt 'm wel erg vorig jaar, hoor.
Ik weet niet of er überhaupt wel iemand was die dat helemaal gefilmd heeft want dat duurt iets van 20 minuten en je ziet alleen dat de artiesten één voor één worden omgeroepen en naar het podium in de persruimte lopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Spumonisal het volgende:
Is die opening van de persmiddag al ergens volledig te zien op youtube?
Wat tof!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Vergeef me de zweetkop maar de persmiddag is écht hard werken. Applaus ook voor Cee die achteruit rende met de camera. We moesten improviseren om niet zonder iets van Joost terug te komen.
[ x ]
Wat zijn jullie weer goed bezig geweest Greys!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of er überhaupt wel iemand was die dat helemaal gefilmd heeft want dat duurt iets van 20 minuten en je ziet alleen dat de artiesten één voor één worden omgeroepen en naar het podium in de persruimte lopen.
Wie weet wordt het nog geupload door iemand. Zie alleen nu iets van eurovoix, maar dat zijn alleen korte stukjes en van veraf. Kan me herinneren dat er van vorige jaren ook van dat soort volledige filmpjes zijn/waren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of er überhaupt wel iemand was die dat helemaal gefilmd heeft want dat duurt iets van 20 minuten en je ziet alleen dat de artiesten één voor één worden omgeroepen en naar het podium in de persruimte lopen.
Ah, zo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is gewoon alles bij elkaar, was ook een tijd dat Duncan er altijd nog tussen stond.
Die rooie ouwe met die zweetkop die de vragen stelt ben ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef Za het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Is dit echt iemand van dit subforum?
Zaal gaat de fik inquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Scared of the boom boom.
Gaat er echt een molen ontploffen on stage?
Af en toe dacht ik omdat hij nog wat afwezig was, heeft hij misschien niet zo’n zin in dit enzo (dat kan alsnog wel), maar alles wat ik tegenkom is heel leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef blackswangreen het volgende:
Hij is hier toch wel erg goed in hoor. Gelukkig laat hij het steenkolenengels achterwege
Ik hoorde hem bij editienl nog zeggen tegen de pers dat ze na het songfestival weer afscheid van elkaar nemen (de pers en Joost).quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Af en toe dacht ik omdat hij nog wat afwezig was, heeft hij misschien niet zo’n zin in dit enzo (dat kan alsnog wel), maar alles wat ik tegenkom is heel leuk.Hij is er inderdaad heel goed in, erg sympathiek.
Ook begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bij editienl nog zeggen tegen de pers dat ze na het songfestival weer afscheid van elkaar nemen (de pers en Joost).
Dat gaat niet lukken als we dit jaar winnenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bij editienl nog zeggen tegen de pers dat ze na het songfestival weer afscheid van elkaar nemen (de pers en Joost).
Jullie zijn geweldig dames, echte doorzetters. Perfect voor deze klus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt alles zat aan me vastgeplakt tegen die tijd.Maar fuck it, we waren zó trots dat we ondanks 'hij stopt nu met interviews' toch dit nog voor elkaar kregen. We kozen voor de niet-standaard vragen want die worden al door de anderen gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |