SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
En dan een trio ermee doen...?quote:Op maandag 15 april 2024 06:26 schreef joe.joe het volgende:
Iemand oppikken uit de kroeg voor een one night stand.
quote:Op maandag 15 april 2024 22:20 schreef aeque het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/1004004004783168/
Have fun
In de lijn van de vorige 2 posts.... er is ook een kinky versie vanquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
Ben je er into, dan soft BDSM als vastbinden (niet met metalen boeien aub en hou een stompe schaar bij de hand!), blinddoek en dan op onverwachte plekjes aaien of met iets als ijsklontje of veertje of andersoortige wat meer prikkelende of prikkende voorwerpen bezig gaan, elkaar wat meer pijn doen dan anders (borsten, tepels knijpen, billen petsen e.d.) e.d.?
Goede ideeën heb jij (Mag wel iets ruwer wat mij betreft)!quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
Ben je er into, dan soft BDSM als vastbinden (niet met metalen boeien aub en hou een stompe schaar bij de hand!), blinddoek en dan op onverwachte plekjes aaien of met iets als ijsklontje of veertje of andersoortige wat meer prikkelende of prikkende voorwerpen bezig gaan, elkaar wat meer pijn doen dan anders (borsten, tepels knijpen, billen petsen e.d.) e.d.?
Haha - mits je niet zo bekend bent met BDSM, zou ik het op soft houdenquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:34 schreef piere het volgende:
[..]
Goede ideeën heb jij (Mag wel iets ruwer wat mij betreft)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - mits je niet zo bekend bent met BDSM, zou ik het op soft houdenEens, eens, je wilt je partner niet meteen wegjagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fok you ja!
Of gevaarlijke dingen uithalen - of blijvende schade aanrichten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:45 schreef piere het volgende:
[..]
Eens, eens, je wilt je partner niet meteen wegjagen
het moet wel binnen de grenzen van beide partijen blijvenquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Of gevaarlijke dingen uithalen - of blijvende schade aanrichten.
Oeeehhh ja.....dat is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
quote:
Wat is een dare?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:06 schreef Nismo1991 het volgende:
Onze dare is kijken hoe ver de pakketjesbezorger gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |