Als moderator lijkt het me dan ook moeilijk om dat in de hand te houden. Er is wel weer een topic verziekt door die mensen. En dat is zonde.
Hoe voel je je nu vond ik altijd een mooi topic waar ik kon vertellen en lezen hoe mensen ervoor staan. Puur uit interesse.
Jammer dat er altijd mensen zijn die het moeten verzieken
quote:Wat een lol.
Op zondag 16 februari 2003 21:21 schreef Para-Dox het volgende:
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik mijn voorkeur voor poepsex met dieren niet openlijk uit mag spreken.
Dit moest ik nog even kwijt aan Fogerty...
quote:Net boven het vriespunt.
Op zondag 16 februari 2003 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
Wie weet wat het volgende week weer is
Sorry, ben weer weg Semtex.
In dit forum wordt iedereen in zijn waarde gelaten, en wie dat niet kan opbrengen vanwege teveel puistjes, te weinig invoelingsvermogen, zelfoverschatting qua humor of andere tekortkomingen kan een ban verwachten.
Het is hier geen kleuterklas, en ik heb absoluut geen zin me als een juf te moeten gedragen.
Om Yvonne maar even te quoten: de banknop zit erg los momenteel.
Hoe voel je je [-NU-]?? deeltje 60
Edit: link vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 16-02-2003 21:39]
quote:Ja, labiele mensen zijn wel kleuters in bepaalde opzichten. D'r zit gewoon wat scheef in die hoofden, waardoor ze bepaalde dingen niet in perspectief kunnenzien. Dus als je het niet zint, dan hou je toch op met modereren?
Op zondag 16 februari 2003 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Het is afgelopen met dat gezeik hier.In dit forum wordt iedereen in zijn waarde gelaten, en wie dat niet kan opbrengen vanwege teveel puistjes, te weinig invoelingsvermogen, zelfoverschatting qua humor of andere tekortkomingen kan een ban verwachten.
Het is hier geen kleuterklas, en ik heb absoluut geen zin me als een juf te moeten gedragen.
Om Yvonne maar even te quoten: de banknop zit erg los momenteel.
Wat goed van je dat je dat al die onzin- en flameposts zo feilloos weet te vinden! Zo blijft het natuurlijk wel fijn hetzelfde compromisloze dertien-in-een-dozijn-topiekje, waarin relativerende bijdragen kennelijk niet op prijs gesteld worden.
Ik hoop trouwens dat je het een beetje trekt allemaal, het is wel een gedoetje, he? .
(edit: had ik zomaar de verkeerde smiley gebruikt .)
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 16-02-2003 22:00]
quote:Stoer zijn ze hè ?
Op zondag 16 februari 2003 21:54 schreef CartWOman het volgende:
Agossie, #filosofie vormt een pact....
quote:Nee, ze zijn niet stoer. Ik word er verdrietig van.
Op zondag 16 februari 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Stoer zijn ze hè ?
quote:Je hebt relativerende opmerkingen, en ronduit lullige kwetsende, mensen niet in de waarde laten, opmerkingen
Op zondag 16 februari 2003 21:52 schreef plunk het volgende:
Lieve juffrouw shmoopy,Wat goed van je dat je dat al die onzin- en flameposts zo feilloos weet te vinden! Zo blijft het natuurlijk wel fijn hetzelfde compromisloze dertien-in-een-dozijn-topiekje, waarin relativerende bijdragen kennelijk niet op prijs gesteld worden.
Ik hoop trouwens dat je het een beetje trekt allemaal, het is wel een gedoetje, he?
.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:31 schreef shmoopy het volgende:
quote:je kan ook gaan zeuren over de topictitel natuurlijk dat de haakjes niet goed zijn bijvoorbeeld.
Op zondag 16 februari 2003 22:00 schreef racoon2002 het volgende:
Je hebt relativerende opmerkingen, en ronduit lullige kwetsende, mensen niet in de waarde laten, opmerkingen
daar zit wel een wereld van verschil tussen, zouden jullie moeten weten...
quote:dat zou ik niet doen maar ja...
Op zondag 16 februari 2003 22:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
je kan ook gaan zeuren over de topictitel natuurlijk dat de haakjes niet goed zijn bijvoorbeeld.
Zielig.
Jullie rekenen jezelf tot het intellectuele deel van de mensheid... ?
quote:Nee, dat is niet stoer. Dat is levendig, zoals fatima reeds zo wijs opmerkte.
Op zondag 16 februari 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Stoer zijn ze hè ?
fatima is geband trouwens.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |