Het wordt lastig.quote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Martijn Kaars gaat de pleeoff ambities van Emmen aan diggelen schieten vanavond.
Lekker potje wel.
Klopt dit laatste wel?quote:In principe degradeert de club, die als laatste eindigt, naar de Tweede Divisie. Door verschillende omstandigheden met de promotie-/degradatieregeling tussen de Eerste en de Tweede Divisie zullen er voorlopig geen eerste elftallen uit de Eerste Divisie degraderen. Wel degradeert in seizoen 2023/24 in principe één beloftenelftal naar de Tweede Divisie.
Emmen en MVV gaan 2x verliezen waardoor Helmond Sport toch nog play offs gaat spelen!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd waar het nog gaat wijzigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond naar de laatste thuiswedstrijd op De Braak![]()
Ik zie in de top 3 ook nog wel wisselingen komen ja. Ik zie Willem II vanavond eigenlijk opnieuw niet winnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Roda JC (bijna) hele seizoen op promotieplaatsen gestaan.
Ik zie het nog gebeuren dat dat toch nog misgaat
Ben je Roda fan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Roda JC (bijna) hele seizoen op promotieplaatsen gestaan.
Ik zie het nog gebeuren dat dat toch nog misgaat
Een lichte voorkeur.quote:
Ik had al even opgezocht waar Zjwame ligt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Een lichte voorkeur.
Maar juich als Limburger net zo goed voor VVV-Venlo als Fortuna Sittard als MVV Maastricht
Sterker nog na Stadion 'de Koel' is het dichtsbijzijnde stadion voor mij Borussia Park en het stadion van Maasmechelenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik had al even opgezocht waar Zjwame ligt.
Je hebt inderdaad ruime keus op korte afstand.
Ik juich voor Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |