abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214556498
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op de ticketsite zou ik alleen maar naar de tijd kijken, niets anders. Nederland speelt om 9:30, dat staat vast.
Dat klopt. Maar het is onduidelijk of die wedstrijd nu #33 blijft (die tickets had ik al) of #31 is geworden (die moest ik bijkopen). In het bracket staat #33, op de tickets staat #31. Dat schept, bij mij in eider geval, verwarring.
Maar goed, hoe dan ook kaartjes voor 3 van de 4 kwartfinales nu.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 4 augustus 2024 @ 12:19:56 #102
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214556510
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor drama is het om Parijs in te rijden? Ik ga morgen naar Saint Denis. We blijven net ten noorden van de Peripherique.
Viel op de vrijdag van de openingsceremonie reuze mee. En je zit aan de goeie kant tov Nederland, dus eigenlijk blijf je buiten Parijs
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 augustus 2024 @ 12:20:21 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214556514
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 12:19 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar het is onduidelijk of die wedstrijd nu #33 blijft (die tickets had ik al) of #31 is geworden (die moest ik bijkopen). In het bracket staat #33, op de tickets staat #31. Dat schept, bij mij in eider geval, verwarring.
Maar goed, hoe dan ook kaartjes voor 3 van de 4 kwartfinales nu.
Je kijkt weer naar wedstrijdnummer, doe nou niet :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 augustus 2024 @ 12:40:41 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214556820

Hier klopt alle info gewoon. En als ik dit zo zie ga ik spijt krijgen van mijn beslissing om twee halve finales waterpolo te kopen op de gok om er één te verkopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 4 augustus 2024 @ 12:53:58 #105
408813 crew  trein2000
pi_214557031
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Hier klopt alle info gewoon. En als ik dit zo zie ga ik spijt krijgen van mijn beslissing om twee halve finales waterpolo te kopen op de gok om er één te verkopen.
Zojuist gekocht.
zie email 27 oktober
pi_214557102
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Punt is, dat Denemarken-Nederland overal (en nog steeds) als wedstrijd #33 in het programma staat, oorspronkelijke start om 17.30. Dat was zo tot gisteravond toen ze de tijden veranderden, logisch en ook helemaal geen probleem als het dan ook wedstrijd #33 in het schema blijft. Een ander aanvangstijdstip maakt voor mij niet veel uit. Echter, vanochtend werd het ook opeens wedstrijd #31 en toen had ik dus opeens géén tickets voor die wedstrijd.

Dus...in de officiële documenten en op de site is het nog steeds wedstrijd #33, maar op de ticketsite is het wedstrijd #31 geworden. Waar heb ik dan tickets voor als ik al tickets voor wedstrijd #33 heb? Het tijdstip of het wedstrijdnummer? Het is mij echt niet duidelijk.

https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 augustus 2024 @ 13:44:18 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214558034
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 12:56 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Punt is, dat Denemarken-Nederland overal (en nog steeds) als wedstrijd #33 in het programma staat, oorspronkelijke start om 17.30. Dat was zo tot gisteravond toen ze de tijden veranderden, logisch en ook helemaal geen probleem als het dan ook wedstrijd #33 in het schema blijft. Een ander aanvangstijdstip maakt voor mij niet veel uit. Echter, vanochtend werd het ook opeens wedstrijd #31 en toen had ik dus opeens géén tickets voor die wedstrijd.

Dus...in de officiële documenten en op de site is het nog steeds wedstrijd #33, maar op de ticketsite is het wedstrijd #31 geworden. Waar heb ik dan tickets voor als ik al tickets voor wedstrijd #33 heb? Het tijdstip of het wedstrijdnummer? Het is mij echt niet duidelijk.

https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
Op je kaartje staat een tijd. Die zie je in de ticket app. Dat is leidend.

Jij hebt nu wedstrijd 31.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214573574
Is iemand hier in Parijs (geweest) met een NL pinpas met vpay logo, en weet die of die bij de venues geaccepteerd wordt of niet? Vpay is wel van visa, maar ik kan nergens iets vinden over of dat dan ook werkt of alleen als je echt het visa logo op je pas hebt.
pi_214573615
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Is iemand hier in Parijs (geweest) met een NL pinpas met vpay logo, en weet die of die bij de venues geaccepteerd wordt of niet? Vpay is wel van visa, maar ik kan nergens iets vinden over of dat dan ook werkt of alleen als je echt het visa logo op je pas hebt.
Vpay deed het bij mij prima. Om te betalen that is :') Als je wat wil drinken moet je een statiegeldbeker van 2 euro kopen. Die terug inleveren en je 2 euro terugpinnen lukte bij mij dan weer niet. Uiteindelijk de beker maar gehouden als soort souvenir :P
  maandag 5 augustus 2024 @ 10:56:33 #110
262211 hhh38
pi_214573820
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Vpay deed het bij mij prima. Om te betalen that is :') Als je wat wil drinken moet je een statiegeldbeker van 2 euro kopen. Die terug inleveren en je 2 euro terugpinnen lukte bij mij dan weer niet. Uiteindelijk de beker maar gehouden als soort souvenir :P
Die regels aan het terug inleveren van een beker zijn zo irritant...

Die kraampjes sluiten een half uur voor het einde van de sessie, je kan geen bekers van het ene kraampje met dat systeem (Costa Coffee) inleveren bij de reguliere kraampjes en dus de mogelijkheid hebben om het terug te laten pinnen :')
pi_214581042
Dank! Fijn dat vpay het wel deed. Ik was sowieso wel van plan een waterfles en iets van eten mee te nemen, maar toch.

Als iemand goede tips heeft voor bakkerijen/ijssalons of dat soort dingen, let me know! Ik kreeg Boulangerie Utopie al eerder getipt, maar meer tips is nooit verkeerd. Oh, en voor avondeten. Pizza, pasta, salade, iets redelijk simpels maar wel lekker. Evt afhaal ook prima.
  maandag 5 augustus 2024 @ 17:43:14 #112
262211 hhh38
pi_214581078
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 17:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank! Fijn dat vpay het wel deed. Ik was sowieso wel van plan een waterfles en iets van eten mee te nemen, maar toch.

Als iemand goede tips heeft voor bakkerijen/ijssalons of dat soort dingen, let me know! Ik kreeg Boulangerie Utopie al eerder getipt, maar meer tips is nooit verkeerd. Oh, en voor avondeten. Pizza, pasta, salade, iets redelijk simpels maar wel lekker. Evt afhaal ook prima.
Naar welke venues ga je?

Overigens was het heel willekeurig of dingen wel of niet mee naar binnen mochten. Over grote waterflessen deden ze soms moeilijk en af en toe moest zelfs de dop van een klein flesje eraf.
pi_214581446
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Naar welke venues ga je?

Overigens was het heel willekeurig of dingen wel of niet mee naar binnen mochten. Over grote waterflessen deden ze soms moeilijk en af en toe moest zelfs de dop van een klein flesje eraf.
Alleen het Yves du Manoir stadion (hockey).
Mijn waterfles is 700ml, wat ik zag in de info over de venue is dat tot 75cl mag dus daarmee zou ik theoretisch gezien goed moeten zitten.
pi_214596254
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Alleen het Yves du Manoir stadion (hockey).
Mijn waterfles is 700ml, wat ik zag in de info over de venue is dat tot 75cl mag dus daarmee zou ik theoretisch gezien goed moeten zitten.
Ben jij al geweest?
If so, weet jij mss waar tribune a3 ongeveer is?

Stand a. Block a3
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_214596757
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe was het in Lille? Hangt er nog een leuke sfeer daar of is het alleen simpel sporten in een stadion?
Net terug van Frankrijk-Duitsland, waar het dak eraf geblazen is. Wat een sfeer _O_ niet normaal.
Nederland- Denemarken was prima, al hielp de uitslag natuurlijk niet mee. Straks Zweden-Hongarije, dat zal qua sfeer wel de minst intensieve zijn. Maar tot nu toe echt fantastisch.
pi_214599503
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 15:33 schreef marsan het volgende:

[..]
Ben jij al geweest?

Stand a. Block a3
Ik ga morgen pas.
A is als het goed is, de overdekte kant van de tribune. Volgens mij is a3 rond de 23-meterlijn aan een van beide kanten. Maar dat weet ik niet 100% zeker - ik weet van een foto van een teamgenoot dat C de lange zijde zonder overdekking is, en dat c4/c5 ingangen als het goed is rond de middellijn zitten. Dus als de 4/5 blokken aan de overkant op dezelfde plek zitten, is 3 rond 23-m lijn. Maar het kan ook zijn dat bij a de opgangen weer helemaal anders zijn :).
Had je al wel de venue map gevonden in de paris2024 app? Die is al een stuk gedetailleerder dan die 'seat map' op de ticketsite. Al staan de letters en blokken er dan weer niet bij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:07:49 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214599668
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 15:33 schreef marsan het volgende:

[..]
Ben jij al geweest?

Stand a. Block a3
A is inderdaad de overdekte tribune, dat loopt van links naar rechts van 1 tot 9, met elke ingang als grens tussen twee blokken. A5 is dus op de middellijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:33:41 #118
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214604199
Morgen en donderdag atletiek.

Ik ga wel wat cash pinnen want zo te lezen wordt betalen anders een drama. :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:34:35 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214604210
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 22:33 schreef Zwansen het volgende:

Ik heb van iemand die daar geweest is gehoord dat cash ook wel tegen valt :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:35:55 #120
262211 hhh38
pi_214604234
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb van iemand die daar geweest is gehoord dat cash ook wel tegen valt :')
Niet alle kassa's accepteren cash. Ik vond Visa Go toch echt het makkelijkst
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 augustus 2024 @ 00:32:11 #121
426493 crew  PippenScottie
pi_214605495
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 22:33 schreef Zwansen het volgende:

Je kan een liter drinken meenemen. Als je vooraf wat eet heb je geen geld nodig
My friends all drive horses
pi_214611900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik ga morgen pas.
A is als het goed is, de overdekte kant van de tribune. Volgens mij is a3 rond de 23-meterlijn aan een van beide kanten. Maar dat weet ik niet 100% zeker - ik weet van een foto van een teamgenoot dat C de lange zijde zonder overdekking is, en dat c4/c5 ingangen als het goed is rond de middellijn zitten. Dus als de 4/5 blokken aan de overkant op dezelfde plek zitten, is 3 rond 23-m lijn. Maar het kan ook zijn dat bij a de opgangen weer helemaal anders zijn :).
Had je al wel de venue map gevonden in de paris2024 app? Die is al een stuk gedetailleerder dan die 'seat map' op de ticketsite. Al staan de letters en blokken er dan weer niet bij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
A is inderdaad de overdekte tribune, dat loopt van links naar rechts van 1 tot 9, met elke ingang als grens tussen twee blokken. A5 is dus op de middellijn.
Ah thnx allebei. Dat was ook wat ik ongeveer inschatte en hoopte, maar kan nergens een goede seatmap vinden.

Ik ga vrijdag naar de damesfinale en hoopte dat t wel een goede plek is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_214613226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 14:45 schreef marsan het volgende:

[..]
[..]
Ah thnx allebei. Dat was ook wat ik ongeveer inschatte en hoopte, maar kan nergens een goede seatmap vinden.

Ik ga vrijdag naar de damesfinale en hoopte dat t wel een goede plek is.
Ik zat net in C5 en dat was echt een top plek :). Ik zat op rij 21, dat was qua zicht nog steeds goed, lager nog beter. Ik zit straks in A7, rij 9, benieuwd hoe dat is :). Wat meer aan de zijkant, maar ach. Deze wedstrijd interesseert me toch minder ;)

Edit: ik zit hier echt top! Nog beter dan bij NL dames ^O^

Morgen zit ik helaas vrij kut, achter de goal maar dan ook nog een na bovenste rij en het stoeltje helemaal tegen de zijkant vd tribune aan :+ . Maar ach, bij zijn is meemaken, enzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door vlindertje89 op 07-08-2024 19:43:08 ]
pi_214616780
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zat net in C5 en dat was echt een top plek :). Ik zat op rij 21, dat was qua zicht nog steeds goed, lager nog beter. Ik zit straks in A7, rij 9, benieuwd hoe dat is :). Wat meer aan de zijkant, maar ach. Deze wedstrijd interesseert me toch minder ;)

Edit: ik zit hier echt top! Nog beter dan bij NL dames ^O^

Morgen zit ik helaas vrij kut, achter de goal maar dan ook nog een na bovenste rij en het stoeltje helemaal tegen de zijkant vd tribune aan :+ . Maar ach, bij zijn is meemaken, enzo.
Nice. Heb t idee dat al die plekken dus wel ok zijn.
A7 is ook goed, dan is a3:wss ook wel goed,

En idd t meemaken is ook deels waar ik voor ga.
Zaterdag naar damesvoetbal, maar is vooral om t mee te maken.
pi_214624154
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. Alles is superstrak geregeld en iedereen is vriendelijk, lief en aardig. Al die vrijwilligers die er echt een feestje van lijken te maken, supertof ^O^
pi_214625311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. Alles is superstrak geregeld en iedereen is vriendelijk, lief en aardig. Al die vrijwilligers die er echt een feestje van lijken te maken, supertof ^O^
Zelfde ervaring hier!
Ik vond het vooraf best beetje spannend met veiligheid etc (ben in mn eentje) maar me tot nu toe echt geen moment onveilig gevoeld. Metro etc werkt allemaal top, er zijn veel mensen maar het verspreid ook wel veel over de stad en stadions dus het voelt niet continu superdruk. Als iedereen tegelijk van hockeystadion naar trein gaat lopen is het uiteraard wel druk, maar ook dat hebben ze prima geregeld met rijen slingers etc (met verneveling zelfs voor verkoeling!!) en gaat best vlot en ook veel treinen.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 14:30:50 #127
262211 hhh38
pi_214625405
quote:
Ja dik compliment voor de vrijwilligers die met veel zijn, altijd positief en heel behulpzaam
pi_214629401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 14:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zelfde ervaring hier!
Ik vond het vooraf best beetje spannend met veiligheid etc (ben in mn eentje) maar me tot nu toe echt geen moment onveilig gevoeld. Metro etc werkt allemaal top, er zijn veel mensen maar het verspreid ook wel veel over de stad en stadions dus het voelt niet continu superdruk. Als iedereen tegelijk van hockeystadion naar trein gaat lopen is het uiteraard wel druk, maar ook dat hebben ze prima geregeld met rijen slingers etc (met verneveling zelfs voor verkoeling!!) en gaat best vlot en ook veel treinen.
Gisterenavond uit Stade de France gelopen en 10 minuten later zaten we in een half lege metro. Kwartier later in de auto op de snelweg naar Lille. Heel erg vlot allemaal.

Net terug van halve finale handbalthriller Frankrijk-Zweden waar Frankrijk een verlenging nodig had en het Franse publiek zich van haar onsportiefste kant liet zien. Het blijven wel Fransen natuurlijk......
pi_214629475
quote:
Uitstekend georganiseerd. Korte wachttijden bij het stadion. Diverse wedstrijden bijgewoond, meest atletiek. Bij deze derde sessie, waar ik nu zit, is het nieuwe er wel een beetje af ;-)
Sessie begint met medaille-uitreikingen. Veel in het oranje geklede mensen...
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_214629551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat vind ik dusdanig achterlijk dat ik gewoon weiger het te geloven. En als het echt zo is, dan geef ik ook geen cent uit daar ook.

Deels omdat ik dat ook gewoon niet kan dan :+
Ze verkopen ook niet zoveel bijzonders. De hotdog is varkensvlees. Het bier is kinderbier. De statiegeldbeker is wel leuk als souvenir 😀
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2024 @ 01:03:19 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214636681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef core2duo het volgende:

[..]
Ze verkopen ook niet zoveel bijzonders. De hotdog is varkensvlees. Het bier is kinderbier. De statiegeldbeker is wel leuk als souvenir 😀
Bij m'n eerste drankje gelijk waterpolo. Leuk souvenir wel :P

Verder is alles wat ik mee kan nemen idd beter.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:11:32 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214637418
Jammer van Bol. Wat een spanning toen de race begon. Zelden zoiets meegemaakt. _O_
pi_214644883
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe was het in Lille? Hangt er nog een leuke sfeer daar of is het alleen simpel sporten in een stadion?
Kan eindelijk antwoord geven op je vraag. De sfeer was ronduit fantastisch, zowel vóór, tijdens en na de wedstrijden. Tijdens wedstrijden met Frankrijk zelfs formidable. Standje gehoorschade zelfs, zoveel lawaai. Wedstrijden met de Zweden, Denen en Noren ook dikke prima, zijn hele prettige en leuke supporters. Alles top geregeld!

pi_214645341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Kan eindelijk antwoord geven op je vraag. De sfeer was ronduit fantastisch, zowel vóór, tijdens en na de wedstrijden. Tijdens wedstrijden met Frankrijk zelfs formidable. Standje gehoorschade zelfs, zoveel lawaai. Wedstrijden met de Zweden, Denen en Noren ook dikke prima, zijn hele prettige en leuke supporters. Alles top geregeld!

[ link | afbeelding ]
Wat gaaf! Ik vind het jammer dat we niet doorgezet hebben met plannen maken.

Was er rond het stadion in Lille nog gezelligheid?
Spoilers!
pi_214645606
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat gaaf! Ik vind het jammer dat we niet doorgezet hebben met plannen maken.

Was er rond het stadion in Lille nog gezelligheid?
Rond het stadion niet veel extra, maar in de stad zelf wel erg gezellig. De meeste mensen hadden kaartjes voor meerdere sessies, dus die bleven rondhangen. Er was echt wel Olympische sfeer ^O^

We hebben 5 wedstrijden gezien. We hebben helemaal bovenin het stadion gezeten, maar ook bijna courtside. Allemaal zelfde categorie tickets, best bijzonder.
pi_214645767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 17:59 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Rond het stadion niet veel extra, maar in de stad zelf wel erg gezellig. De meeste mensen hadden kaartjes voor meerdere sessies, dus die bleven rondhangen. Er was echt wel Olympische sfeer ^O^

We hebben 5 wedstrijden gezien. We hebben helemaal bovenin het stadion gezeten, maar ook bijna courtside. Allemaal zelfde categorie tickets, best bijzonder.
Oh tof zeg. Dat moet heel speciaal zijn.
Spoilers!
pi_214646002
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh tof zeg. Dat moet heel speciaal zijn.
Zeker!
Ik kon mijn grote vriendin Nora Mørk bijna aanraken. Wat een geweldenaar is dat toch (al was ze gisteravond niet op haar allerbest).
pi_214646710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik vond het ook een geweldige sfeer. Het programma dat ik heb gemaakt (Openingsceremonie, zwemmen, rugby à 7 en 3 keer atletiek) was wel het maximaal haalbare omdat ik het, als soloreiziger, toch wel vrij intensief en soms overweldigend vond. Parijs is mijn favoriete stad en ik heb ook voor Frankrijk - waar het leven vanwege het savoir vivre voor mensen met een goed inkomen geweldig is - gejuicht. De organisatie was fantastisch. Dat kun je wel aan Frankrijk toevertrouwen; daar kent men niet zoals in Nederland, strenge budgetrestricties.
pi_214679400
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef core2duo het volgende:

[..]
Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik vond het ook een geweldige sfeer. Het programma dat ik heb gemaakt (Openingsceremonie, zwemmen, rugby à 7 en 3 keer atletiek) was wel het maximaal haalbare omdat ik het, als soloreiziger, toch wel vrij intensief en soms overweldigend vond. Parijs is mijn favoriete stad en ik heb ook voor Frankrijk - waar het leven vanwege het savoir vivre voor mensen met een goed inkomen geweldig is - gejuicht. De organisatie was fantastisch. Dat kun je wel aan Frankrijk toevertrouwen; daar kent men niet zoals in Nederland, strenge budgetrestricties.
Wij zijn ook nog een dag naar Parijs geweest, ook daar hing inderdaad een supergoede sfeer. In de avond naar atletiek in Stade de France, dat was magnifique en zeer indrukwekkend. Ben heel blij dat we dit programma zo hebben samengesteld. L.A. en Brisbane gaan hem niet worden, dus dit maar mooi even meegepakt allemaal ^O^
pi_214810144
Voor degenen die de OS in 2026 (ook) willen bezoeken;
SPT / Milaan e.o. + Olympische Spelen 2026 bezoeken ervaringen en advies
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')