Ik adviseer je sterk om dat niet te doen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eerst hier. Zodra zij Nederlander is ga ik Amerikaan worden.
Oh oke.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je sterk om dat niet te doen.
Wat toevallig. Ik heb hier ook een banaan liggen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Ik had hele goede argumenten, maar prima zo.
Tijd voor een banaan.
Mijn vriendin heeft soms een oud shirt van mij aan, nog met Stad Rotterdam Verzekeringen. Puur genot.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:34 schreef Bezsen het volgende:
@:scrummie
Misschien kun jij feyenoord shirtjes aan de man brengen bij de lokale mexicanen
Nu zijn ze allemaal psv fan zoals ik begreep
Feyenoord en sexy, dat vind ik wat moeilijk te verenigen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft soms een oud shirt van mij aan, nog met Stad Rotterdam Verzekeringen. Puur genot.
Het is daar 6 uur vroeger, dan zit hij op het ritme van @Drizztquote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Zij zou hierheen komen. Dan krijgen we straks dat @:Scrummie hier midden in de nacht post terwijl er NIEMAND is. Dat gaan we echt niet accepteren.
Oh wat heb ik gedaan?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken makker
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wat heb ik gedaan?
Bedankt ouwe reus.
Deze toezegging.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou dan gaat het niet gebeuren
Nee, toevallig zag ik dat ergens vorige week weer bij het openen van het forum, maar nee die heb ik nooit meer gevonden.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit die jongen nog gevonden die het abbo had gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |