User maxi-mus gaat er eentje maken net zoals in 2021. (zie voorspel topic)quote:
Vooral de groepsfase is niet boeiend.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit toernooi leeft bij mij echt totaal niet. Afgelopen 2 EK's waren zo kut. Ik kijk pas serieus vanaf de KO fase denk ik
Na een seconde pasquote:Op maandag 22 april 2024 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik postte het en een seconde later snapte ik het, dus was de post niet langer nodig!
Oh ik heb er echt heel veel zin. Ik denk dat bijna alle wedstrijden zijn uitverkocht, genoeg leuke potjes in de groepsfase, gewoon een zomertoernooi, NL is erbij, alle ingrediënten voor een voetbalfeestquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit toernooi leeft bij mij echt totaal niet. Afgelopen 2 EK's waren zo kut. Ik kijk pas serieus vanaf de KO fase denk ik
Nog niet echt. Maar dat komt wel. Gelukkig vrijwel geen oranje reclames op tv en in winkels.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb er echt heel veel zin. Ik denk dat bijna alle wedstrijden zijn uitverkocht, genoeg leuke potjes in de groepsfase, gewoon een zomertoernooi, NL is erbij, alle ingrediënten voor een voetbalfeest
Edit: zie nu pas dat het een post van 1,5 maand geleden is
Leeft het nu wel?
Ik heb nog steeds niet echt zin in de groepsfase nee, zo’n systeem dat nummers 3 doorgaan is gewoon waardeloosquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb er echt heel veel zin. Ik denk dat bijna alle wedstrijden zijn uitverkocht, genoeg leuke potjes in de groepsfase, gewoon een zomertoernooi, NL is erbij, alle ingrediënten voor een voetbalfeest
Edit: zie nu pas dat het een post van 1,5 maand geleden is
Leeft het nu wel?
Wat gezellig, welkom!quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
hoi VBL! ik heb na jaren m'n wachtwoord weer gevonden en hoop er een geneugelijk EK van te maken met jullie.
Ik zie het.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch weer ingetuind idd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 05:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het.
https://forum.fok.nl/user/active/7889
Je hebt het achteraf toch getroffen. Zat misschien één niet boeiende wedstrijd bij. Ik kon door fysieke omstandigheden niet alles zien maar wat ik zag was vergeleken met de laatste toernooien zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch weer ingetuind idd.
Hielp ook mee dat de vrouw twee etentjes van werk had. Maar laatste 2 dagen niet alles gezien en dit weekend zie ik ook niks.
Nog geen bedtijd?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wat doen jullie vanavond behalve ook bier zuipen en frituurrotzooi naar binnen schoffelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |