https://voetbalstats.nl/spelernedxi.php?persid=32657quote:Xavi Simons
Nederland
Geboren: 21-04-2003
Geboorteplaats: Amsterdam
Speler
Nederlands elftal
13 interlands
Basisplaatsen: 10
Invalbeurten: 3
Gewisseld: 8
Minuten: 794
Gewonnen: 8
Gelijk: -
Verloren: 5
Voor: 29
Tegen: 17
Aanvoerder: -
Strafschoppen: -
Eigen doelp.: -
Geel: 1
Rood: -
Rood (direct): -
Rood (2x geel): -
Gelukkig is er nog Plompzakker. De mod die kotssmileys plaatst bij onderwerpen die hem niet aanstaan. Een hekel heeft aan voetbal en schijtlollig "Wie?" post. Ga zo door. En je krijgt een kus plus lintje van Imca Marina.quote:
Wat moet hij niet te graag willenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Deze gozer komt er wel. Moet gewoon niet te graag willen.....
Lekkere kick. Nog geen maandje oud dus kan gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Plompzakker. De mod die kotssmileys plaatst bij onderwerpen die hem niet aanstaan. Een hekel heeft aan voetbal en schijtlollig "Wie?" post. Ga zo door. En je krijgt een kus plus lintje van Imca Marina.
Mooi man. Ik ben je Ed de Goeij post nog niet tegengekomen. Ook zo relevant. Blijf je wel on line ? Ik kijk namelijk uit naar meer van je relevante voetbalposts.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Lekkere kick. Nog geen maandje oud dus kan gewoon
Die moet je even zoeken in het ed de goeij topicquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik ben je Ed de Goeij post nog niet tegengekomen. Ook zo relevant. Blijf je wel on line ? Ik kijk namelijk uit naar meer van je relevante voetbalposts.
Kan hem zo snel niet vinden. Kun je helpen zoeken. Misschien staat-ie tussen mijn front page verhalen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die moet je even zoeken in het ed de goeij topic
Ik kom niet op de frontpage.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan hem zo snel niet vinden. Kun je helpen zoeken. Misschien staat-ie tussen mijn front page verhalen.
https://frontpage.fok.nl/column
Natuurlijk kom je niet op de frontpage. Stel je voor als mod. Deze dan....quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kom niet op de frontpage.
Maar ik zal je een geven. Je hebt net nog op die post gereageerd
Ik denk het niet. In ieder geval geen recente, heb namelijk ook niet gekliktquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je niet op de frontpage. Stel je voor als mod. Deze dan....
VBL / Tong's voetbalverhalen deeltje heel veel.....
80.000 views. Zit er één view van jou tussen ? Ik verwacht een spitsvondig antwoord.
Verder wil ik je verzoeken vooral zo door te gaan. Er is al teveel positivisme dat op de loer ligt.
Dat dacht ik al. Je mag het laatste woord hebben. Doe geen 'amen.' Voor je het weet wordt je van plagiaat beschuldigd, terwijl je de bijbel niet hebt gelezen.quote:
kuch, Messi, kuch, kuch.........quote:Op maandag 17 juni 2024 19:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lichtgewicht en veel te klein, kan je beter op de bank houden.
quote:Simons boycot Nederlandse pers na Oranje-exit: 'Hij voelt zich kapotgemaakt'
De maat is vol voor Xavi Simons. Na de EK-exit van Oranje weigerde hij de Nederlandse pers te woord te staan, omdat hij 'kapot' zou zijn gemaakt. Dat onthult Mike Verweij in de podcast Kick-off Oranje van De Telegraaf.
"Ik denk dat het heel verstandig is dat Xavi Simons met Memphis Depay gaat praten", begint Verweij. "Memphis had in het begin ook een moeizame relatie met de pers en voelde zich altijd verongelijkt. Vanavond (woensdag, red.) was Xavi Simons diezelfde verongelijkte kleuter."
Wat wil het geval: de 21-jarige international had in de mixed-zone geen trek in interviews met Nederlandse media. Verweij: "Hij wilde met iedereen praten, behalve met de Nederlandse pers. Kennelijk is er op tv een keer iets over hem geroepen. Toen hij wegliep heeft de persvoorlichter nog een keer gezegd dat de Nederlandse pers hem ook wilde spreken, maar nee: de Nederlandse pers had hem 'kapotgemaakt'."
Wie Simons in zijn wiek heeft geschoten, is onduidelijk. Valentijn Driessen denkt er het zijne van. "Hij moet vooral naar zichzelf kijken. Ook hij heeft dit EK niet geleverd. Na zijn goal hebben we hem niet meer gezien tegen Engeland. Hij moet snel volwassen worden."
https://www.voetbalprimeu(...)-na-oranje-exit.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |