abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juli 2024 @ 23:20:10 #101
249756 Symphonic
Look o Look
pi_214191924
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Rick-Astley het volgende:

[..]
Achter Weghorst. Simons mag moven en malen en gakpo op de flanken.
Interessante optie.
Simons voegt inderdaad ook niets toe.
Gakpo, Malen en Weghorst goede combinatie.
Memphis is komt gewoon veel snelheid tekort.
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 7 juli 2024 @ 00:31:22 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214192785
Heeft deze strijdert al een nieuwe club ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_214192883
quote:

[..]
This is the way.
pi_214194303
Goede voorzet op De Vrij
Hard gewerkt
En verder......niks

Ik weet niet wat het is met die gozer..lijkt niet helemaal fit te zijn. Of is hij op weg naar de veteranen?
  zondag 7 juli 2024 @ 09:49:14 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214194385
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Goede voorzet op De Vrij
Hard gewerkt
En verder......niks

Ik weet niet wat het is met die gozer..lijkt niet helemaal fit te zijn. Of is hij op weg naar de veteranen?
Hij speelt al een paar jaar weinig en onregelmatig door betere spelers in de selectie en blessures.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214194474
quote:

[..]
So say we all. :Y
Intolerant voor intolerantie
pi_214195900
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Goede voorzet op De Vrij
Hard gewerkt
En verder......niks

Hij speelt niet bij zijn club en is dus hopeloos uit vorm. Het hele toernooi al, hij probeert te forceren en dat gaat vaker mis dan goed. Daarbij heb ik de indruk dat hij vaak denkt dat hij kan wat bv een Maradona of Cruijff konden, over het hele veld zwerven en gevaarlijk zijn. Daar is hij gewoon niet goed genoeg voor...

Het is vaak net niet bij hem.
pi_214195931
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:54 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Hoe zit dat met bijvoorbeeld Robben?
Ben je nou serieus? Robben scoorde veel en vaak tegen grote tegenstanders. Memphis zie je niet zodra er tegenstanders van kaliber zijn. Hij is goed tegen zwakke en middelmatige teams, tegen de groten zakt hij altijd door het ijs.
  zondag 7 juli 2024 @ 13:19:15 #109
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_214196375
Half man half vis
pi_214201652
De heer M. Vis wordt vergeleken met Ronaldo.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 7 juli 2024 @ 18:25:27 #111
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214201837
quote:
9s.gif Op zondag 7 juli 2024 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft deze strijdert al een nieuwe club ?
Hij zal genoeg aanbiedingen krijgen dunkt mij. Gewoon rustig afwachten tot na de finale....
Je bent een waardeloze agent.
pi_214208062
Ik denk dat hetgeen we zouden gaan missen met een Memphis die niet meedoet is “al het andere”

In de zin dat Memphis als topscorer niet trefzeker is dit EK, maar enorm veel meters maakt en veel doet naast het scoren van een goal en we misschien wel z’n afwezigheid gaan merken in het gebrek aan iemand die overal is en de rommel opruimt en goede assists geeft.

Ik weet niet of ik hem met Adri van Tiggelen kan vergelijken, maar dat was wel zo’n type die enorm functioneel als motor voor het team was.

Dus ik ga niet meer echt mee met de eendimensionale kritiek waar ik me in het begin ook schuldig aan maakte.
pi_214208330
Aanvullend: het zou wat kunnen zijn om Memphis centraal op t middenveld te zetten en voorin Zirkzee te laten starten met Weghorst als pins hitter als het nodig is
pi_214208936
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Hij zal genoeg aanbiedingen krijgen dunkt mij. Gewoon rustig afwachten tot na de finale....
Ik denk dat hij naar de zandbak gaat.
pi_214209623
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:19 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ben je nou serieus? Robben scoorde veel en vaak tegen grote tegenstanders. Memphis zie je niet zodra er tegenstanders van kaliber zijn. Hij is goed tegen zwakke en middelmatige teams, tegen de groten zakt hij altijd door het ijs.
Hij heeft het best een tijd goed gedaan voor het Nederlands elftal. Hij heeft wel meer puur voetbaltalent dan onze andere aanvallende spelers.

Maar hij moet niet geblesseerd zijn zoals zo vaak, hij moet in vorm, dan moet je in zijn tijd spelen, dan moet je zijn balverlies en veel te optimistische schoten en acties er bij nemen, maar dan heb je ook wat.

Hij is niet in vorm, dus dan heb je wel alle nadelen en verder niet echt wat. Dan moet je niet meer kijken naar hoe hij goed functioneert maar of hij misschien toch nog ergens of als wissel nuttig kan zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 8 juli 2024 @ 12:46:38 #116
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214209764
Memphis lekker laten staan, hij is niet productief maar stoort wel veel in de opbouw en trekt ruimtes voor andere spelers. Kijken of hij in de eerste helft ruimtes open kan trekken / de 1-2 kan maken met de buitenspelers. Daarna in de tweede helft, net zoals zaterdag, hem achter Weghorst zetten.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_214211555
Zelfs de Chinese sociale media vindt dat Memphis Depay niet meer opgesteld moet worden.
pi_214211914
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 12:46 schreef Näsenbar het volgende:
Memphis lekker laten staan, hij is niet productief maar stoort wel veel in de opbouw en trekt ruimtes voor andere spelers. Kijken of hij in de eerste helft ruimtes open kan trekken / de 1-2 kan maken met de buitenspelers. Daarna in de tweede helft, net zoals zaterdag, hem achter Weghorst zetten.
Misschien heb jij een andere Memphis voor je, maar Memphis Depay trekt absoluut geen ruimtes voor medespelers. In tegendeel, hij loopt gaten dicht... Hij probeert zich aan te bieden in de verticaal van een oplopende Simons of Reijnders, die daardoor de bal niet kwijt kunnen want de buitenspelers kunnen dat gat niet meer in. Of hij komt ballen halen op 3 meter afstand omdat hij vindt dat hij het wel even moet doen, en niet al die no-names om hem heen, om vervolgens zelf balverlies te lijden. Hij neemt veel te veel risico door te gaan dribbelen tussen drie tegenstanders of met onmogelijke schoten. Met Depay speel je voetbal met handicap.

Toegegeven, achter Weghorst was ie niet meer de handicap die hij in de spits is, maar goed was het ook bij lange na niet. Niet meer opstellen die idioot.
pi_214212006
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 10:17 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat hetgeen we zouden gaan missen met een Memphis die niet meedoet is “al het andere”

In de zin dat Memphis als topscorer niet trefzeker is dit EK, maar enorm veel meters maakt en veel doet naast het scoren van een goal en we misschien wel z’n afwezigheid gaan merken in het gebrek aan iemand die overal is en de rommel opruimt en goede assists geeft.

Ik weet niet of ik hem met Adri van Tiggelen kan vergelijken, maar dat was wel zo’n type die enorm functioneel als motor voor het team was.

Dus ik ga niet meer echt mee met de eendimensionale kritiek waar ik me in het begin ook schuldig aan maakte.
Hou op hoor... Hij is degene die rommel maakt, niet opruimt. Speel hem aan en je hebt in de meeste gevallen balverlies, vaak ook nog als de rest in voorwaartse beweging is. Prima, storen in de opbouw doet hij wel, maar dat kan ieder ander ook. En in balbezit loopt hij in de weg of trekt tegenstanders de vrije lijnen in.

Die eendimensionale kritiek die je noemt gaat puur over zijn gebrek aan productiviteit, ben ik met je eens. Maar was dat het grootste probleem maar. Als je verder inderdaad ruimtes maakt voor je medespelers en dergelijke dan ben je nog nuttig, maar dat is met Depay absoluut niet het geval.
pi_214214056
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 16:50 schreef Sephael het volgende:

[..]
Hou op hoor... Hij is degene die rommel maakt, niet opruimt. Speel hem aan en je hebt in de meeste gevallen balverlies, vaak ook nog als de rest in voorwaartse beweging is. Prima, storen in de opbouw doet hij wel, maar dat kan ieder ander ook. En in balbezit loopt hij in de weg of trekt tegenstanders de vrije lijnen in.

Die eendimensionale kritiek die je noemt gaat puur over zijn gebrek aan productiviteit, ben ik met je eens. Maar was dat het grootste probleem maar. Als je verder inderdaad ruimtes maakt voor je medespelers en dergelijke dan ben je nog nuttig, maar dat is met Depay absoluut niet het geval.
Hij gaf een zeer belangrijke assist in de laatste wedstrijd. Als hij eruit was gehaald, was dat doelpunt wellicht niet gevallen.

Ik denk echt niet dat Koeman blind is tussen de wannabe bondscoaches. Als hij niets in Memphis had gezien, dan was hij niet opgesteld. Maar het plan werkt tot nu prima.
pi_214214162
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 16:13 schreef Idisrom het volgende:
Zelfs de Chinese sociale media vindt dat Memphis Depay niet meer opgesteld moet worden.
Helaas beslist Koeman:

quote:
Ronald Koeman houdt vast aan Memphis Depay
Memphis Depay is woensdag zeer waarschijnlijk de spits van het Nederlands elftal in de halve finale van het EK tegen Engeland. ,,Memphis is mijn spits”, zei bondscoach Ronald Koeman tijdens een gesprek met een aantal vaste volgers van Oranje vlak bij het spelershotel van de nationale ploeg in Wolfsburg.
https://www.ad.nl/ek-voet(...)t-hem-over~a463ba7f/
:r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214214170
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 20:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij gaf een zeer belangrijke assist in de laatste wedstrijd. Als hij eruit was gehaald, was dat doelpunt wellicht niet gevallen.

Ik denk echt niet dat Koeman blind is tussen de wannabe bondscoaches. Als hij niets in Memphis had gezien, dan was hij niet opgesteld. Maar het plan werkt tot nu prima.
Het plan werkt helemaal niet prima. Depay heeft één assist gegeven en verder heel veel balverlies geleden en in de weg gelopen. Zeer waarschijnlijk had iemand anders op die plek veel meer kunnen betekenen, of dat nou Weghorst, Zirkzee, Brobbey of iemand anders is. Als ik elke bal die ik krijg richting doel slinger dan valt er ook wel eens eentje in het doel of op iemands hoofd. Die ene assist maakt echt niet dat het ineens een goede voetballer is.
  woensdag 10 juli 2024 @ 07:34:48 #123
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214230855
De belangrijkste speler van oranje gaan we vandaag weer aan het werk zien. Gaat hij weer voor de beslissende assist of maakt hij hem zelf gewoon dit keer..... _O_
Je bent een waardeloze agent.
pi_214232673
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
Precies, altijd in beweging en gaten creërend.

:T
Klopt, hij heeft het nadeel dat hij als topscorer wordt beoordeelt afgeschoten en niet als spelmaker.
  woensdag 10 juli 2024 @ 11:53:35 #125
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214233096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 07:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De belangrijkste speler van oranje gaan we vandaag weer aan het werk zien. Gaat hij weer voor de beslissende assist of maakt hij hem zelf gewoon dit keer..... _O_
Gewoon doelpuntje dit keer, even de haters stil krijgen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')