Ik snap nooit zo goed waar men dat "hij kan een wedstrijd beslissen" vandaan haalt.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:25 schreef byah het volgende:
Hij kan een wedstrijd beslissen, maar kan ook heel veel kansen missen.
Hoe zit dat met bijvoorbeeld Robben?quote:Op maandag 24 juni 2024 10:17 schreef RamboDirk het volgende:
https://www.voetbalstats.nl/spelernedxi.php?persid=15891
Check die lijst.
90% van zijn doelpunten is tegen dwergen, in belangrijke wedstrijden onzichtbaar. Totaal geflatteerde stats.
Memphis vergelijken met Robben is echt vloeken in de kerkquote:Op maandag 24 juni 2024 21:54 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bijvoorbeeld Robben?
Ik doel puur op de cijfers.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Memphis vergelijken met Robben is echt vloeken in de kerk
Koemanquote:Memphis Depay staat morgenavond tegen Oostenrijk in de basis bij Oranje, zo vertelt bondscoach Ronald Koeman maandagavond. Van een 'nationale discussie' over de spits heeft de bondscoach weinig meegekregen.
"Ik twijfel totaal niet aan hem", zegt Koeman. "Natuurlijk kan en moet het beter, maar er zit ook een verleden bij van wedstrijdritme. Memphis zal net als wij allemaal in het toernooi moeten groeien."
https://nos.nl/artikel/25(...)-totaal-geen-twijfel
Klopt.. het is een enorme kneus en faalhaas..voor mij is het lastig om te begrijpen dat deze prutser nog topscorer allertijden van Oranje kan worden. Hoe dan? 🤣quote:Op maandag 24 juni 2024 21:18 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waar men dat "hij kan een wedstrijd beslissen" vandaan haalt.
Depay heb ik tot heden alleen ballen zien afgeven door onzuivere passes en vrije trappen zien vernachelen.
Gewoon het netje vinden. Iets waar van Basten, Kluivert etc iets meer moeite mee had.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. het is een enorme kneus en faalhaas..voor mij is het lastig om te begrijpen dat deze prutser nog topscorer allertijden van Oranje kan worden. Hoe dan? 🤣
Die scoorden ook tegen toplanden en namen minder strafschoppen.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Gewoon het netje vinden. Iets waar van Basten, Kluivert etc iets meer moeite mee had.
Het is nou ook niet alsof we enorm veel beter hebben. Aan de andere kant verdient Weghorst het ook wel om wel eens een keer in de basis te staan in plaats van Memphis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:57 schreef byah het volgende:
Koeman heeft gewoon gekozen om met een type als Memphis voorin te spelen, er is geen andere speler in de selectie die kan spelen zonder het hele systeem om te gooien.
BROBBEASTquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is nou ook niet alsof we enorm veel beter hebben. Aan de andere kant verdient Weghorst het ook wel om wel eens een keer in de basis te staan in plaats van Memphis.
Heeft het bij Lyon gewoon echt wel goed gedaan. Zijn vele blessures hebben er wel voor gezorgd dat het nu wel een heel spaarzame momentenvoetballer is geworden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
De man is na PSV overal mislukt, zelfs bij Lyon vonden ze het prima dat hij ging. Het is een hele modale speler die acteert een moviestar/topspeler te zijn. We verwachten teveel van de man en dat is oneerlijk.
Uitleg graagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Alle haters weer de mondje gesnoerd
En dan was dit nog de minst slechtste wedstrijd van hem.quote:
Kan samen met Veerman mooi bij PSV in de eredivisie ballen. Is hun niveauquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal zijn nieuwe club worden? Vast Turkije of Saudi-Arabie
+1quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Alle haters weer de mondje gesnoerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |