Over klassieke Amsterdamse arrogantie en overmoed gesproken:quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk compleet ongeloofwaardig dat je in zo’n positie uit ‘domme onnozelheid’ je contract met GAE, je contract met AZ, de reglementen van de KNVB én de Wet op de Economische Delicten schendt.
Zou het eerder klassiekere als typische Amsterdamse arrogantie en overmoed.
quote:"De inmiddels geschorste Alex Kroes nam in de winterstop zelfs contact op met de technisch directeur van Twente, Arnold Bruggink", aldus Ten Voorde. "Kroes belde Bruggink op en zei hem dat Ajax op 14 april (wanneer beide ploegen tegen elkaar spelen in de Johan Cruijff ArenA, red.) over Twente heen zou wippen." Ajax staat momenteel vijftien punten achter op de Tukkers.
Zie scquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Over klassieke Amsterdamse arrogantie en overmoed gesproken:
[..]
Dan had je toentertijd voor de beursgang van Ajax moeten gaan liggen, dat had beter geweest voor de lange termijn en kon Kroes gewoon blijven, Enige andere scenario's zijn domweg niet mogelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat Kroes de fout niet heeft begaan. Dat staat buiten kijf. Maar dit is een grote fout van hem (om het zo zacht uit te drukken). Maar Kroes behouden is op de lange termijn beter voor Ajax, daar moet je aan denken. Hem laten blijven betekent niet dat je het goedkeurt wat hij heeft gedaan, maar denk je meer op de lange termijn en denk je om de club. Die is groter dus maak je op basis daar een keuze voor. Er is niemand beters en dus moet je het hiermee doen.
En Kroes ook.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:12 schreef KingRoland het volgende:
En deze situatie heeft ajax zelf te danken.
Bij de Big 4 moet je even op je grammatica letten, dat is goed voor je carriére.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat Kroes de fout niet heeft begaan.
Ik zit op mobiel lulquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bij de Big 4 moet je even op je grammatica letten, dat is goed voor je carriére.
Rvc was al langer een probleem maar dit geheel terzijdequote:Op dinsdag 9 april 2024 16:42 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens ook het argument dat iemand wegsturen geen zin heeft en niet goed zou zijn voor Ajax, maar ik lees het hele seizoen al niets anders dan dat iedereen op moet rotten en recentelijk nog de gehele RvC.
Sorry, ik was vergeten dat je dan automatisch taalfouten maakt.quote:
Dank voor je begripquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat je dan automatisch taalfouten maakt.
Ja daarom is het argument ook vreemd. Iedereen moet daar oprotten, 'mensen wegsturen is niet goed voor de lange termijn' is dan wel redelijk selectief.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rvc was al langer een probleem maar dit geheel terzijde
Dus bedrijfsbelang maar boven strafbare feiten stellen? Overmars ook maar terughalen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat Kroes de fout niet heeft begaan. Dat staat buiten kijf. Maar dit is een grote fout van hem (om het zo zacht uit te drukken). Maar Kroes behouden is op de lange termijn beter voor Ajax, daar moet je aan denken. Hem laten blijven betekent niet dat je het goedkeurt wat hij heeft gedaan, maar denk je meer op de lange termijn en denk je om de club. Die is groter dus maak je op basis daar een keuze voor. Er is niemand beters en dus moet je het hiermee doen.
Dat is dan ook gepoogd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus bedrijfsbelang boven strafbare feiten stellen? Overmars ook maar terughalen dan?
Ja zeker als je mensen wil wegsturen zonder iemand ervoor op de plek te zetten of met namen te komenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja daarom is het argument ook vreemd. Iedereen moet daar oprotten, 'mensen wegsturen is niet goed voor de lange termijn' is dan wel redelijk selectief.
En al die andere die moeten oprotten, daar had je al mensen voor?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja zeker als je mensen wil wegsturen zonder iemand ervoor op de plek te zeggen
Jazeker, gewoon big 4 mensen zoals dat nu gaat kun je daar makkelijk aan een baan komen blijkbaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En al die andere die moeten oprotten, daar had je al mensen voor?
Edit: ik was te vroeg.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij je het zelf wil doen maar je moet jezelf niet al te serieus nemen
Als je al vermoedt dat iemand in overtreding is als toezichthouder heb je gewoon de plicht dat te melden, ze hadden het misschien op een andere manier kunnen brengen ipv meteen stellen die komt niet meer terug maar je kan daar niet mee wachten tot je al een ander hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja zeker als je mensen wil wegsturen zonder iemand ervoor op de plek te zetten of met namen te komen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je al vermoedt dat iemand in overtreding is als toezichthouder heb je gewoon de plicht dat te melden, ze hadden het misschien op een andere manier kunnen brengen ipv meteen stellen die komt niet meer terug maar je kan daar niet mee wachten tot je al een ander hebt.
Ah ik was dus wel op tijd. Als je ergens met een argument komt en mensen gaan daar op in, is het een zwaktebod om dan maar op de man te gaan spelen. De argumenten waren blijkbaar vooral 'hopen'. Duidelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei ik was te laat je nam jezelf indd serieus
Jammer dat je weer boos aan het worden bentquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah ik was dus wel op tijd. Als je ergens met een argument komt en mensen gaan daar op in, is het een zwaktebod om dan maar op de man te gaan spelen. De argumenten waren blijkbaar vooral 'hopen'. Duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |