abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213327844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Non argument dus.

Dit wordt slaapverwekkend.

Ik vraag me af of je bij alle vaccins die je ooit wel hebt gehad precies bent nagegaan hoe die precies zijn ontwikkeld, getest en wat er in zit.
Meer dan jij in ieder geval, anders had je ze wel geweigerd.
  donderdag 25 april 2024 @ 22:09:18 #127
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213327884
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik wil ook helemaal niet dat we het altijd eens zijn, lijkt me nogal saai, maar ik zie niet in wat dit nieuwsberichtje moet bijdragen aan de zoektocht naar de wereld die achter de facade ligt. Als dat nou uitgelegd zou worden is het al heel anders. Maar nu krijgt er iemand een lintje en thats it, geen enkele BNW context of wat dan ook. Ik wil daar graag duidelijkheid over zodat ik daar eventueel op kan reageren.
Is niet zo moeilijk, dit is het Covid topic in BNW en van Dissel is natuurlijk wel een media figuur geworden tijdens Covid.. Dus wat dat aangaat hoort het hier net zo goed thuis als jouw linkjes van laatst. Daar kunnen we niet echt onderscheid in maken.. Daar staat de discussie voor.
Lach met een schone bips
  donderdag 25 april 2024 @ 22:10:24 #128
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213327907
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gaaf!

Meer dan verdiend *O*
Ik denk dat jij dat lintje meer verdient :Y
Lach met een schone bips
pi_213327916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wil hierbij zelf persoonlijk wel zeggen dat wanneer iemand het als een eer ziet om een lintje te krijgen in de naam van iemand die parasiteert op belastinggeld ik dat een beetje een "mwah" vindt.
Hij krijgt het niet in de naam van een persoon.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 april 2024 @ 22:11:48 #130
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213327928
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij krijgt het niet in naam van een persoon.
Slak/zout.... Uit naam van koninkrijk met als staatshoofd?
Lach met een schone bips
pi_213327939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Meer dan jij in ieder geval, anders had je ze wel geweigerd.
Dus eigenlijk heb je er spijt van ze te hebben genomen.
pi_213327985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Slak/zout.... Uit naam van koninkrijk met als staatshoofd?
Of we nu Rutte of WimLex als staatshoofd hebben, dat staat toch verder los van het lintje.
Ons staatsbestel is momenteel een koninkrijk.
Waren we een republiek geweest, dan was het in naam van de republiek.
Komt op hetzelfde neer.
  donderdag 25 april 2024 @ 22:16:05 #133
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213328003
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of we nu Rutte of WimLex als staatshoofd hebben, dat staat toch verder los van het lintje.
Ons staatsbestel is momenteel een koninkrijk.
Waren we een republiek geweest, dan was het in naam van de republiek.
Komt op hetzelfde neer.
Niet echt, dan was er geen staatshoofd als koning met koningshuis die miljoenen en miljoenen aan belastinggeld kost. Maar dat is weer een andere discussie :)
Lach met een schone bips
pi_213328017
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus eigenlijk heb je er spijt van ze te hebben genomen.
Ik heb nooit mRNA vaccins of andere Covidscam prikken gehaald. En dat weet je ook, en je weet hoe ik over de oudere vaccins denk, dus niet weer de boel verdraaien en verwarring zaaien. Alvast bedankt.
pi_213328066
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Niet echt, dan was er geen staatshoofd als koning met koningshuis die miljoenen en miljoenen aan belastinggeld kost. Maar dat is weer een andere discussie :)
Tja, president is niet per se goedkoper.
Ik vind zelf altijd de kostprijs een zwak argument tegen de monarchie.
Of een erfelijke opvolging gewenst is vind ik veel sterker.
pi_213328082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is niet zo moeilijk, dit is het Covid topic in BNW en van Dissel is natuurlijk wel een media figuur geworden tijdens Covid.. Dus wat dat aangaat hoort het hier net zo goed thuis als jouw linkjes van laatst. Daar kunnen we niet echt onderscheid in maken.. Daar staat de discussie voor.
Ik zeg ook niet dat van Dissel niet thuishoort in BNW. Maar er is niets onderzoekends aan het uitdelen van een pluim in mijn beleving. Just my 2 cents. :)
pi_213328091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:17 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik heb nooit mRNA vaccins of andere Covidscam prikken gehaald. En dat weet je ook, en je weet hoe ik over de oudere vaccins denk, dus niet weer de boel verdraaien en verwarring zaaien. Alvast bedankt.
Jij verdraait de boel, ik heb het over je onderzoek naar de vaccins die je wèl hebt gehad.
pi_213328104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat van Dissel niet thuishoort in BNW. Maar er is niets onderzoekends aan het uitdelen van een pluim in mijn beleving. Just my 2 cents. :)
Ik voel je pijn :*
  donderdag 25 april 2024 @ 22:23:57 #139
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213328127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:17 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik stond op het punt het wel te doen, ik wilde echt weer keer gewoon weg kunnen uit Nederland/Europa en stond op het punt NovaVax te gaan laten injecteren tot ik las dat dat bedrijf "overgenomen" was door onze grote vriend. Heb toen gewacht, en 3 maanden later was ik free to go :)

Wat Wantie wat dat betreft aangaat, als er eerder een vrije keuze qua prikken was geweest hier had ik het met Valneva misschien ook eerder gedaan. Ik denk dat voor mij dat eigenlijk een enige logische keuze was geweest op dat moment. Maar die is hier nooit op de markt gekomen.
Lach met een schone bips
pi_213328135
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij verdraait de boel, ik heb het over je onderzoek naar de vaccins die je wèl hebt gehad.
Die leiden naar mijn weten niet tot blood clots, kanker en oversterfte.
pi_213328160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik stond op het punt het wel te doen, ik wilde echt weer keer gewoon weg kunnen uit Nederland/Europa en stond op het punt NovaVax te gaan laten injecteren tot ik las dat dat bedrijf "overgenomen" was door onze grote vriend. Heb toen gewacht, en 3 maanden later was ik free to go :)

Wat Wantie wat dat betreft aangaat, als er eerder een vrije keuze qua prikken was geweest hier had ik het met Valneva misschien ook eerder gedaan. Ik denk dat voor mij dat eigenlijk een enige logische keuze was geweest op dat moment. Maar die is hier nooit op de markt gekomen.
Valneva was helaas te laat om nog relevant te zijn.

Anyway, blij dat jij me niet neersabelt omdat ik dat vaccin heb genomen.
  donderdag 25 april 2024 @ 22:26:22 #142
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213328170
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, president is niet per se goedkoper.
Ik vind zelf altijd de kostprijs een zwak argument tegen de monarchie.
Of een erfelijke opvolging gewenst is vind ik veel sterker.
Welja, wil je ook nog een verkiezing tot koning gaan introduceren :P

President hoeft natuurlijk geen landgoed X weet ik veel hoeveel ze er hebben te onderhouden van belastinggeld. Scheelt toch allemaal wel. Maar die discussie hoeven we niet hier te voeren. Niet echt de plek.
Lach met een schone bips
pi_213328180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:24 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die leiden naar mijn weten niet tot blood clots, kanker en oversterfte.
Maar heb je dat onderzocht?
pi_213328183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Oh ik heb ook enorm getwijfeld hoor. En dat is ook heel gezond volgens mij. Alles standaard maar meteen afdoen als slecht en kwaadaardig is ook zo wat. Al ben ik sinds de laatste ontwikkelingen wel meer op mijn hoede.
  donderdag 25 april 2024 @ 22:29:11 #145
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213328221
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:25 schreef Wantie het volgende:
Anyway, blij dat jij me niet neersabelt omdat ik dat vaccin heb genomen.
Ik heb ook mijn eigen mening over zaken en post ook vooral mee als user, wat ik als mod doe staat daar compleet los van en doe ik onpartijdig.
Lach met een schone bips
  donderdag 25 april 2024 @ 22:30:35 #146
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213328245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Oh ik heb ook enorm getwijfeld hoor. En dat is ook heel gezond volgens mij. Alles standaard maar meteen afdoen als slecht en kwaadaardig is ook zo wat. Al ben ik sinds de laatste ontwikkelingen wel meer op mijn hoede.
Nou ja, en mRNA voelt voor mij gewoon nog steeds niet goed. En dat is ook puur gewoon een mening die ik heb. Die mag voor anderen compleet anders zijn. Maar daar kan ik dan ook weer niet veel mee :)
Lach met een schone bips
pi_213328255
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar heb je dat onderzocht?
Nu of destijds? Nee ik was vroeger heel goed van vertrouwen. Heb wel met terugwerkende kracht de bijwerkingen en statistieken vergeleken met huidige injecties. Vroeger waren deze "vaccins" al lang uit de markt gehaald wegens te veel bijwerkingen. En nu dus niet. Dat is de conclusie van mijn onderzoek.
pi_213328262
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welja, wil je ook nog een verkiezing tot koning gaan introduceren :P

President hoeft natuurlijk geen landgoed X weet ik veel hoeveel ze er hebben te onderhouden van belastinggeld. Scheelt toch allemaal wel. Maar die discussie hoeven we niet hier te voeren. Niet echt de plek.
Volgens mij zijn al die gebouwen staatsbezit.

Anyway, kijk naar de president van de VS, volgens is die begroot op 7 miljard of zo.
Dat is inclusief nog elke levende vorige president. Die krijgen nog altijd een uitkering en onkostenvergoeding.
Bush jr kwam jaren geleden in opspraak omdat hij voor 2,3 miljoen aan vliegreizen had gedeclareerd...

Een staatsvorm is zo duur als we die zelf maken. Of dat nu een monarchie is of een republiek.
pi_213328291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nu of destijds? Nee ik was vroeger heel goed van vertrouwen. Heb wel met terugwerkende kracht de bijwerkingen en statistieken vergeleken met huidige injecties. Vroeger waren deze "vaccins" al lang uit de markt gehaald wegens te veel bijwerkingen. En nu dus niet. Dat is de conclusie van mijn onderzoek.
Dus moderne vaccins tegen bijvoorbeeld polio kennen meer bijwerkingen dan vroeger zou worden toegestaan...
  donderdag 25 april 2024 @ 22:34:07 #150
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213328307
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij zijn al die gebouwen staatsbezit.

Anyway, kijk naar de president van de VS, volgens is die begroot op 7 miljard of zo.
Dat is inclusief nog elke levende vorige president. Die krijgen nog altijd een uitkering en onkostenvergoeding.
Bush jr kwam jaren geleden in opspraak omdat hij voor 2,3 miljoen aan vliegreizen had gedeclareerd...

Een staatsvorm is zo duur als we die zelf maken. Of dat nu een monarchie is of een republiek.
Mwah Nederland met de VS vergelijken is niet echt een goeie vergelijking no?

Maar nogmaals, dit kan beter ergens anders. Misschien een topic is de monarchie een complot? :')
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')