abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213290780
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik niet, maar ik kijk dan ook naar het grotere plaatje om een compleet sub forum leefbaar te houden voor iedereen die er komt.
Gevolg is wel dat we het nu niet meer hebben over de inhoud van de link.

Die suggereert dat het maken van videos met dansende zorgverleners strijdig is met het gegeven dat die zorgverleners 24/7 met de pandemie bezig zijn.

Mijn tegenreactie is dat die zorgverleners individueel natuurlijk niet 24/7 aan het werk zijn.
  maandag 22 april 2024 @ 20:12:19 #77
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213296341
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 09:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gevolg is wel dat we het nu niet meer hebben over de inhoud van de link.

Die suggereert dat het maken van videos met dansende zorgverleners strijdig is met het gegeven dat die zorgverleners 24/7 met de pandemie bezig zijn.

Mijn tegenreactie is dat die zorgverleners individueel natuurlijk niet 24/7 aan het werk zijn.
Is weer jouw draai geven aan de discussie die ontstond toen ik jou aansprak op een opmerking die jij maakte over iets wat Za niet zelf uitgesproken heeft.

En daarmee is het wat mij betreft nu wel klaar deze discussie erover. Beter ga je serieus in op de post van @Bananenbennie de discussie over die dansmarietjes is ziekenhuizen enzo is ook al 100000000000 miljoen keer gevoerd.

Dat lijkt me een interessanter subject dan de dansmarietjes in de ziekenhuizen.
Lach met een schone bips
pi_213296433
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is weer jouw draai geven aan de discussie die ontstond toen ik jou aansprak op een opmerking die jij maakte over iets wat Za niet zelf uitgesproken heeft.

En daarmee is het wat mij betreft nu wel klaar deze discussie erover. Beter ga je serieus in op de post van @:BananenBennie de discussie over die dansmarietjes is ziekenhuizen enzo is ook al 100000000000 miljoen keer gevoerd.

Dat lijkt me een interessanter subject dan de dansmarietjes in de ziekenhuizen.
Het is dus een verboden onderwerp?

Dat is best bijzonder.

Helemaal aangezien de link dus wel is toegestaan.
Maar daar op in gaan niet.
  maandag 22 april 2024 @ 20:19:29 #79
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213296445
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 20:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is dus een verboden onderwerp?

Dat is best bijzonder.

Helemaal aangezien de link dus wel is toegestaan.
Maar daar op in gaan niet.
Nog 1x erop doorgaan dan note en verwijder ik je posts erover. Beter ga je een andere discussie zoeken dan door te blijven zeuren over iets wat ik je inmiddels tot in den treure heb uitgelegd. Klaar. Finito, Basta.
Lach met een schone bips
pi_213298094
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is dan wel weer iets, ik zette "moeten" juist tussen aanhalingstekens :) En Candy kwam al met een opmerking over 2035... Maar keep the screenshots.
Klopt, en geldt ook meer voor de tri state city en niet voor heel Europa :)
  maandag 22 april 2024 @ 23:30:50 #81
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213298112
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 23:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, en geldt ook meer voor de tri state city en niet voor heel Europa :)
Tri State City is wel beetje onderbelicht gebleven wat dit allemaal aangaat :)
Lach met een schone bips
pi_213298378
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tri State City is wel beetje onderbelicht gebleven wat dit allemaal aangaat :)
En daar zitten wij midden in :{w
pi_213299100
quote:
Iemands mening, weinig wetenschappelijks aan.
pi_213299140
quote:
cureus => :R
Daarnaast erg selectief en cherry picking.

Nergens enig bewijs dat vaccins hiervoor de oorzaak zijn en dat hij Covid (Alfa / Delta) uitsluit.
Ik zie een daling tot 2020, vanaf 2020 zie je af vakking, en weer een daling na 2021.

Af wel...Correlatie en niets meer

Ofwel niets aan de hand....
pi_213305073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:24 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Iemands mening, weinig wetenschappelijks aan.
Het gaat hier om een reviewstudie uitgevoerd door een internationale groep wetenschappers die aantonen dat het vacciningrediënt N1-methylpseudouridine mogelijk een rol speelt bij immuunonderdrukking en het ontstaan van kanker.

Gepubliceerd in niet zomaar één of ander flutblaadje:

quote:
The International Journal of Biological Macromolecules is a peer-reviewed scientific journal covering research into chemical and biological aspects of all natural macromolecules.
Dus hoezo slechts iemand mening?
pi_213305206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Nergens enig bewijs dat vaccins hiervoor de oorzaak zijn en dat hij Covid (Alfa / Delta) uitsluit.
Ik zie een daling tot 2020, vanaf 2020 zie je af vakking, en weer een daling na 2021.

Cureus: Journal of Medical Science is een webbased, peer-reviewed, algemeen medisch tijdschrift. Beetje vreemd dus om dit soort concusies te trekken maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ze iets gepubliceerd hebben wat jou niet aanstaat.
pi_213305592
Soms is de cognitieve dissonantie te sterk., doe je verder weinig aan ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213305752
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Ali_boo het volgende:
Soms is de cognitieve dissonantie te sterk., doe je verder weinig aan ;)
Het is ook niet fijn wat er momenteel allemaal via peer reviewed onderzoek naar boven komt, dus op zich best begrijpelijk.
pi_213306193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is niet de bedoeling.
  dinsdag 23 april 2024 @ 21:26:31 #90
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213307072
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maak jij niet uit.
Lach met een schone bips
pi_213312710
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is ook niet gemakkelijk om te erkennen dat je rondloopt met een tikkende tijdbom in je lijf. Wat dat betreft voel ik veel compassie met jou en alle geprikten.
pi_213313050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:43 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het is ook niet gemakkelijk om te erkennen dat je rondloopt met een tikkende tijdbom in je lijf. Wat dat betreft voel ik veel compassie met jou en alle geprikten.
Als ik doodga dan ben jij de 1e waar ik zal toegeven dat je gelijkt hebt!
pi_213313117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:43 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat soort bangmakerij is weer wel de bedoeling, maar dat bepaal ik uiteraard niet.
pi_213313118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 14:21 schreef Questular het volgende:

[..]
Als ik doodga dan ben jij de 1e waar ik zal toegeven dat je gelijkt hebt!
Nog liever heb ik helemaal geen gelijk.
pi_213313244
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 14:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat soort bangmakerij is weer wel de bedoeling, maar dat bepaal ik uiteraard niet.
Dus zo'n wetenschappelijk peer reviewed artikel wordt gepubliceerd in een gerenomeerd magazine puur voor bangmakerij. Dat is de drijfveer van alle betrokkenen volgens jou?
pi_213314172
quote:
Parlementaire enquête corona gaat tweeënhalf jaar duren
De parlementaire enquête naar de aanpak van de coronacrisis gaat naar verwachting 2,5 jaar duren. Dat heeft VVD-Kamerlid Daan de Kort, voorzitter van de parlementaire enquêtecommissie, gezegd in zijn toelichting op het onderzoek.

"We weten allemaal hoeveel impact corona heeft gehad. Als je alle aspecten zorgvuldig wilt onderzoeken is daar tijd voor nodig", zegt De Kort. "En we gaan ook onderzoeken hoe er wordt omgegaan met critici op het proces en of de besluitvorming van het kabinet en de Tweede Kamer wel zorgvuldig is geweest."

Belangrijke onderzoeksvragen zijn op welke manier de politiek afwegingen heeft gemaakt tussen het belang van volksgezondheid en andere maatschappelijke belangen. Ook wordt er gekeken naar hoe er met grondrechten werd omgegaan en welke rol de zorgsector had in het besluitvormingsproces.
https://nos.nl/artikel/25(...)weeenhalf-jaar-duren
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213314301
Volgens deze Volkskrantredacteur gaat het om knetterrechtse vooroordelen. Gelukkig is hij dus zelf helemaal niet vooringenomen.

twitter
pi_213314362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 14:47 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dus zo'n wetenschappelijk peer reviewed artikel wordt gepubliceerd in een gerenomeerd magazine puur voor bangmakerij. Dat is de drijfveer van alle betrokkenen volgens jou?
Peer review gebeurt door het magazine, en of die gerenommeerd is staat hier al ter discussie merk ik.

Wetenschap is bovendien niet 1 artikel in een blad. Daarvoor zijn vele herhaal onderzoeken nodig.
pi_213314407
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Peer review gebeurt door het magazine, en of die gerenommeerd is staat hier al ter discussie merk ik.

Wetenschap is bovendien niet 1 artikel in een blad. Daarvoor zijn vele herhaal onderzoeken nodig.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij stelt dat het gaat om angstzaaien en niet om waarheidsvinding. Waar baseer je dat op?
pi_213314669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 17:17 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij stelt dat het gaat om angstzaaien en niet om waarheidsvinding. Waar baseer je dat op?
Deze doel ik op.
quote:
Het is ook niet gemakkelijk om te erkennen dat je rondloopt met een tikkende tijdbom in je lijf. Wat dat betreft voel ik veel compassie met jou en alle geprikten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')