Ik vraag slechts om een bewijs of onderbouwing. Geen idee wat dat met gevoeligheid te maken heeft. Maar het laat weer eens zien waar jouw focus ligt, namelijk het ontlokken van bepaalde emotionele reacties.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, het argument dat er met experts wordt gegooid is opeens van tafel.
[..]
Mooie zelfreflectie.
Volgende keer wat minder gevoelig reageren.
Je moet toch wat als je geen kennis van zaken hebt.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik vraag slechts om een bewijs of onderbouwing. Geen idee wat dat met gevoeligheid te maken heeft. Maar het laat weer eens zien waar jouw focus ligt, namelijk het ontlokken van bepaalde emotionele reacties.
Hoezo zou De Andere Krant bij jou emoties uitlokken?quote:Op zondag 12 mei 2024 11:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik vraag slechts om een bewijs of onderbouwing. Geen idee wat dat met gevoeligheid te maken heeft. Maar het laat weer eens zien waar jouw focus ligt, namelijk het ontlokken van bepaalde emotionele reacties.
Dat is wel het motto van deze thread.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je geen kennis van zaken hebt.
Ja ik ga er verder ook niet meer op in. Zonde van mijn tijd bij dit mooie weer.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je geen kennis van zaken hebt.
In ieder geval goed om te weten dat jij en Candy wel kennis van zaken hebben.. .quote:Op zondag 12 mei 2024 11:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja ik ga er verder ook niet meer op in. Zonde van mijn tijd bij dit mooie weer.
En wat concludeer jij met jouw kennis van zaken op dit gebied?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:32 schreef Bananenbennie het volgende:
Ondertussen in Japan. Oversterfte (rode balken) of ondersterfte (grijze balken) aan kanker vanaf januari 2020. Onder: aantal mRNA vaccinaties (blauwe lijn) en covid-19-gevallen (bruine lijn). Tja.
[ afbeelding ].
Het zijn gewoon te veel dingen om te blijven ontkennen.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:32 schreef Bananenbennie het volgende:
Ondertussen in Japan. Oversterfte (rode balken) of ondersterfte (grijze balken) aan kanker vanaf januari 2020. Onder: aantal mRNA vaccinaties (blauwe lijn) en covid-19-gevallen (bruine lijn). Tja.
[ afbeelding ].
Ahaaa, Het "Je mag het zelf opzoeken" antwoord.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Die zijn hier vaak genoeg gepost dus ga zelf maar lekker grasduinen in de vele BNW covid draadjes.
Kan je deze ook eens maken van het aantal besmettingen er tussen?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:32 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ].
Klopt. Maar als je gewoon de data bekijkt, die je dat dit en heel slecht onderzoek is. Wat hooguit Correlatie laat zien, maar meer ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon te veel dingen om te blijven ontkennen.
Zelf ken ik ook wat mensen die na de vaccinatie ineens kanker kregen.
Ik dacht zal wel toeval zijn maar er komen best veel verhalen naar buiten toe.
Kop in het zand steken is dan ook geen optie.
Ik gelukkig ook. Maar het herstel uit de eerste golf, heeft mij wel 3 jaar gekost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
En wat dat aangaat, de reden dat ik me niet heb laten vaccineren heb ik ook vaak genoeg aangegeven en is voor mij persoonlijk een weloverwogen keuze geweest. En hey, ik leef nog![]()
Als we alles zijn beloop hadden laten gaan, hoe had jij dan bedacht om de zorg niet te overbelasten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, en ook de paniek en het uitsluiten van mensen is in mijn ogen compleet fout geweest. Ik blijf er nog steeds bij... Hadden we de zooi op het beloop gelaten en de kwetsbaren tijdelijk beschermt dan waren we eerder met alle ellende klaar geweest.
Inderdaad, dat er sprake is van causaliteit zijn we het dus over eens. En sinds wanneer is dit soort causaliteit niet meer zorgwekkend? Waarom zou je daar geen serieuze aandacht aan moeten besteden?quote:Op zondag 12 mei 2024 13:56 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Wat hooguit causaliteit laat zien, maar meer ook niet.
Nou, het is meer van 'als je maar genoeg modder tegen de muur gooit blijft er uiteindelijk iets aan plakken 'quote:Op zondag 12 mei 2024 13:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon te veel dingen om te blijven ontkennen.
Kanker krijg je niet 'ineens' vlak na een gebeurtenis.quote:Zelf ken ik ook wat mensen die na de vaccinatie ineens kanker kregen.
Gewoon wat minder bias gebruiken helpt al veel.quote:Ik dacht zal wel toeval zijn maar er komen best veel verhalen naar buiten toe.
Kop in het zand steken is dan ook geen optie.
Omdat er andersom wordt geredeneerd: het vaccin is giftig, wat kunnen we daar aan linken?quote:Op zondag 12 mei 2024 14:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat er sprake is van causaliteit zijn we het dus over eens. En sinds wanneer is dit soort causaliteit niet meer zorgwekkend? Waarom zou je daar geen serieuze aandacht aan moeten besteden?
En wat doe jij: "het kan in geen geval aan het vaccin liggen". Terwijl er al genoeg gedeeld is hier dat het tegendeel aantoont.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat er andersom wordt geredeneerd: het vaccin is giftig, wat kunnen we daar aan linken?
En dat is bekeken, en blijkt allemaal op niets uit te draaien.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En wat doe jij: het kan in geen geval aan het vaccin liggen. Terwijl er al genoeg gedeeld is hier dat het tegendeel aantoont.
Ja, nog steeds niets dus.quote:Maargoed, ik zie een interessante ontwikkeling. Eerst was het "correlatie is nog geen causaal verband". Nu is het "achja causaal verband, dat zegt niks".
Alsof er maar 1 bijwerking mogelijk is wanneer je immuunsysteem kapot gespoten is.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:34 schreef Wantie het volgende:
Een maand geleden was het vaccin nog de oorzaak van smerige bloedslierten, nu is het vaccin de oorzaak van een golf niet nader benoemde kankersoorten.
En wat wordt het volgende maand?
Vaccin oorzaak van babyboom?
Kapot geschoten?quote:Op zondag 12 mei 2024 14:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Alsof er maar 1 bijwerking mogelijk is wanneer je immuunsysteem kapot gespoten is.
Ik haalde Correlatie vs Causaliteit even door elkaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat er sprake is van causaliteit zijn we het dus over eens.
Omdat je dan eerst verder moet kijken bijvoorbeeld?quote:En sinds wanneer is dit soort causaliteit niet meer zorgwekkend? Waarom zou je daar geen serieuze aandacht aan moeten besteden?
quote:The study’s corresponding author did not immediately respond to a request for comment.
Waarom alleen de focus op die jaren? En niet voorgaande jaren mee nemen.quote:The study authors did a statistical analysis of publicly available national data on cancer mortality rates during the pandemic (2020-2022) as compared to what would be expected based on pre-pandemic cancer deaths (2010-2019).
O wacht even.... Dus ze onderzoeken niet eens op de kanker doden gevaccineerd waren?quote:They then discuss “possible explanations” for their findings, including a link to vaccines.
The paper notes that the findings have not been clinically validated and that further analysis by vaccination status is needed.
No evidence of mRNA cancer ‘explosion’ in Japan, no national emergency declaredquote:The study’s title is misleading, Morris said. “It implies that the age-adjusted cancer death rate increases throughout the pandemic, when in fact it does not increase - it stays relatively stable and actually decreases from 2021 to 2022.”
Als dit de kwaliteit is van " er al genoeg gedeeld is hier dat het tegendeel aantoont. "quote:Op zondag 12 mei 2024 14:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En wat doe jij: "het kan in geen geval aan het vaccin liggen". Terwijl er al genoeg gedeeld is hier dat het tegendeel aantoont.
Zie mijn vorige post..... Het onderzoek zegt letterlijk niets, afgezien dat antivaxxers niet door de beperkingen heen kijken van een onderzoeken, omdat het onderzoek, precies verteld wat ze willen horen.quote:Maargoed, ik zie wel een interessante ontwikkeling. Eerst was het "correlatie is nog geen causaal verband". Nu is het "achja causaal verband, dat zeg niks".
Vaccins beschadingen je immuunsysteem ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Alsof er maar 1 bijwerking mogelijk is wanneer je immuunsysteem kapot gespoten is.
Als het vaccin echt kanker zou veroorzaken zullen ze alles doen om onderzoeken te saboteren.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:56 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je gewoon de data bekijkt, die je dat dit en heel slecht onderzoek is. Wat hooguit Correlatie laat zien, maar meer ook niet.
Het zou ook mooi zijn, als nu eens iemand kan laten zien, dat er ook werkelijk meer kanker gevallen dan normaal zijn.
Alle data die ik namelijk zie, laat dit niet zien.
Veroorzaakt het Polio vaccin kanker?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als het vaccin echt kanker zou veroorzaken zullen ze alles doen om onderzoeken te saboteren.
Net zoals destijds met het polio vaccin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |