Dit is de eerste lachende foto die ik gezien heb van hem....heeft altijd zo'n zuinig mondje.....quote:
ze heeft hard gewerkt voor de prachtkont van haar, eerlijk is eerlijk die mag ze showenquote:Op maandag 8 april 2024 20:12 schreef mazaru het volgende:
En ook precies met haar kont naar de camera toe![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het lelijkquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze heeft hard gewerkt voor de prachtkont van haar, eerlijk is eerlijk die mag ze showen
3 maanden langquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze heeft hard gewerkt voor de prachtkont van haar, eerlijk is eerlijk die mag ze showen
Het zal me niks verbazen als de pot toch rond de 70 gaat eindigenquote:Op maandag 8 april 2024 20:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lekker voor ze nou iedere dag een game voor een rug dan komt de op op 60.000
Eens het, inderdaad. Ze heeft goede billen, en het is niet dat ze de hele dag als een loopse 't,,,f rond loopt, toch?quote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nee is ook niet nodig. Hij valt sowieso opquote:Op maandag 8 april 2024 21:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eens het, inderdaad. Ze heeft goede billen, en het is niet dat ze de hele dag als een loopse 't,,,f rond loopt, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2024 21:02 schreef GayGuy het volgende:
Maar eerlijk. Deze week word een overlevingsstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine greep uit mijn plakboekquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is de eerste lachende foto die ik gezien heb van hem....heeft altijd zo'n zuinig mondje.....
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve tevredenquote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het is een leuke jongen en ja lacht genoeg, helaas vaak voor mij niet verstaanbaar, maar gun hem de winst wel... maar Jimmy net ietsje meerquote:Op maandag 8 april 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kleine greep uit mijn plakboek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zij is tevreden met haar billenquote:Op maandag 8 april 2024 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |