quote:De X-filmserie bestaat uit Amerikaanse slasher-horrorfilms gebaseerd op een origineel verhaal geschreven door Ti West. De serie omvat een originele film, de prequel en de sequel. Het overkoepelende verhaal van de films draait om twee personages, Maxine Minx en Pearl, beiden vertolkt door Mia Goth.
De eerste film, X, werd met lovende kritieken ontvangen en was een succes aan de kassa. Als eerbetoon aan slasherfilms uit het verleden werd de film beschouwd als een klassieker in het horrorgenre en had het een impact die de toekomst van het genre voorspelde. De prequel kreeg ook positieve reacties van critici, waarbij sommigen aangaven dat het onbedoeld de premisse van het vorige deel verbeterde, en was ook een succes in de bioscoop.
Een derde film (Deze dus, MaXXXine) staat gepland voor release op 5 juli 2024.
Als je fan van horror bent zou ik zeker adviseren om 'X' en 'Pearl' te kijken, ik vond dat echt prima films.quote:Op maandag 8 april 2024 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Normaal gesproken zou ik de DVD release kopen maar ik heb hier werkelijk waar nog nooit van gehoord dus ik sla over.
Waarom zou je dergelijke reviews in een vbl sc posten waar hij compleet ondersneeuwt en niet (ook) in hier in f&s in het 'deze film heb ik net gezien' topic zettenquote:Op maandag 8 april 2024 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je fan van horror bent zou ik zeker adviseren om 'X' en 'Pearl' te kijken, ik vond dat echt prima films.
(Maar als je horror kut vindt, dan niet)
Ik heb destijds reviews geschreven voor beide films, dus als je eens een verloren uurtje hebt is het misschien wel nuttig om die eerst te lezen, ik vond ze zelf in ieder geval wel heel sterk geschreven:
GGMM in VBL / [VBL SC #8101] Nieuw topic
GGMM in VBL / [VBL SC #8175] Treintjes kijken!
Eigenlijk zijn ze te goed om niet gezien te worden inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom zou je dergelijke reviews in een vbl sc posten waar hij compleet ondersneeuwt en niet (ook) in hier in f&s in het 'deze film heb ik net gezien' topic zetten
Wat een boekwerk, hier heb ik geen tijd voor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:56 schreef GGMM het volgende:
MaXXXine(2024)horror0n/aTi WestTi WestGiancarlo Esposito, Michelle Monaghan, Mia GothIn 1980s Hollywood, adult film star and aspiring actress Maxine Minx finally gets her big break. But as a mysterious killer stalks the starlets of Hollywood, a trail of blood threatens to reveal her sinister pastNiet zo goed als de andere 2 films, maar niet verkeerd.6.4
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko zie review
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |