Het zijn dan ook dikke zelfreflectieloze krokodillentranen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:26 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Als moslims zich al 'onveilig' voelen, hoe moeten niet-moslims zich dan wel niet voelen? Immers gaat het geweld praktisch altijd maar van één kant uit.
Dit dus, de verlichting wordt ze op een presenteerblaadje opgediend, maar nee. Leraren moeten vrezen voor hun leven met dat soort uitschot.quote:Op maandag 8 april 2024 17:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze echt zo slim waren, die hoogopgeleide moslims, hadden ze de islam afgezworen en zich volledig laten integreren in de westerse cultuur van verlichting van tegenwoordig.
Maar zo slim zijn ze alsnog niet. Sterker nog, ze blijven in de leugens en sprookjes geloven.
Met dat geheven vingertje en vaak nog met geweld ook.quote:Op maandag 8 april 2024 17:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
(...)
Dat respect eisen ook he(...)
Als je de video bekijkt bij het artikel, wekt dat nu niet het idee dat dit hele radicale types zijn. Integendeel zelfs. Er zullen dus ook wel bepaalde culturele factoren een rol spelen. Bovendien is het natuurlijk ook zo dat in dit geval Marokko, niet meer het land is wat het een paar decennia geleden was. Er zullen daar zeker kansen liggen, dat zal ook wel voor andere landen in de Islamtische wereld het geval zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 17:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nederland is niet een land waarbij je vrij bent van vragen, spot en kritiek omtrent je geloof. Dat hoort er bij, ook voor christenen en joden. De gelovigen die daar zoveel moeite mee hebben dat ze er aan denken om te emigreren zijn vooral die op het extreme/radicale spectrum. Ik denk niet dat dit een probleem is maar juist een gezond proces. Als Nederland onredelijk zou zijn richting gelovigen zou het een ander verhaal zijn maar die indruk krijg ik niet. Nederland is prima voor de doorsnee gelovigen maar inderdaad niet optimaal voor de radicalere types.
Het zit diep he. Arme man.quote:Op maandag 8 april 2024 17:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met dat geheven vingertje en vaak nog met geweld ook.
Achterlijk achtergesteld grafvolk.
Wellicht ja. En wellicht is Nederland inmiddels ook helemaal niet meer zo'n leuk en fijn land om in te wonen... De reacties hier zijn in ieder geval best heftig vind ik.quote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef Hathor het volgende:
Volgens mij krijgen moslims in Nederland alle ruimte om hun geloof te belijden, inclusief islamitisch onderwijs, dus dat lijkt me een beetje een drogreden. Het zal wel meer met betere kansen in het ondernemerschap te maken hebben.
de minachting, ja dat klopt, met volle teugenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is toch telkens weer teleurstellend.quote:Op maandag 8 april 2024 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
Interesse tonen in emigratie en ook echt emigreren zijn twee nogal verschillende dingen natuurlijk. Hoeveel mensen roepen niet “als Wilders wint pak ik m’n spullen” en hoeveel mensen doen het daadwerkelijk.
Desalniettemin lijkt het me een prima zaak, als je je niet (meer) thuis voelt in Nederland zul je je geluk elders moeten zoeken.
Ja, hoeveel zijn dat er eigenlijk?quote:Op maandag 8 april 2024 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
Interesse tonen in emigratie en ook echt emigreren zijn twee nogal verschillende dingen natuurlijk. Hoeveel mensen roepen niet “als Wilders wint pak ik m’n spullen” en hoeveel mensen doen het daadwerkelijk.
Desalniettemin lijkt het me een prima zaak, als je je niet (meer) thuis voelt in Nederland zul je je geluk elders moeten zoeken.
Kun je hier ook voorbeelden van geven? En wat vind je heftig aan deze reacties?quote:Op maandag 8 april 2024 18:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wellicht ja. En wellicht is Nederland inmiddels ook helemaal niet meer zo'n leuk en fijn land om in te wonen... De reacties hier zijn in ieder geval best heftig vind ik.
Het is nog erger, het is onderdeel van de standaard modus operandi, het is tactiek. Als de islam zwak is, speelt ze de zieligheidskaart, dat dient de islam. Zodra de islam sterk is, niets van dat al meer.quote:Op maandag 8 april 2024 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook dikke zelfreflectieloze krokodillentranen.
Deus veult ook echt. Maak je geen illusies, de mannen die deus vult riepen hadden jou net zo goed als heiden gezien en je dus omgelegd hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weiger mij aan tepassen aan de islam
Deus vult
ik ben geen heidenquote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deus veult ook echt. Maak je geen illusies, de mannen die deus vult riepen hadden jou net zo goed als heiden gezien en je dus omgelegd hebben.
Wat betekent Deus Veult überhaupt?quote:Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deus veult ook echt. Maak je geen illusies, de mannen die deus vult riepen hadden jou net zo goed als heiden gezien en je dus omgelegd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |