abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213142809
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 23:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jij ook on-topic blijven ajb ^O^
vanaf nu is goed !
maar als iemand offtopic reageert, mag ik daar dan offtopic op reageren? Of werkt dat niet zo?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_213142815
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:07 schreef Viesdik het volgende:

[..]
jij hebt ook gelogen, door lukraak bijna 2 miljoen Amerikaanse doden op jaarbasis te claimen
Echt, hoe kom je erbij
Nog een onwaarheid. Wat ik plaatste ging niet op "jaarbasis", dat weet je best.

Het ging om de periode van 5 januari 2020 tot en met nu en dat staat ook duidelijk in mijn reactie.

De woordjes "sinds januari 2020" lijken me duidelijk, dat gaat om ruim 4 jaren en niet 1 jaar.

En 1,6 miljoen is geen "bijna 2 miljoen".

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-04-2024 23:16:13 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 april 2024 @ 23:11:14 #103
485843 crew  Jippie
pi_213142823
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:09 schreef Viesdik het volgende:

[..]
vanaf nu is goed !
maar als iemand offtopic reageert, mag ik daar dan offtopic op reageren? Of werkt dat niet zo?
Gewoon negeren, ik vraag de anderen om jou niet belachelijk te maken maar andersom vraag ik jou ook om een fatsoenlijke discussie te voeren.
pi_213142861
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 22:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee, ik vind dat TS door alle bash geen eerlijke kans heeft gekregen om tot een goede discussie te komen.

Ik snap best dat iemand moeite heeft met bepaalde meningen, maar blijf weg van persoonlijke aanvallen of onzinnige posts. Kom met valide argumenten waarom TS wel of geen gelijk heeft, of zoek een topic op waar je je niet zo hoeft te ergeren.
Als ik naar argumenten kijk: TS post vooral vage bronnen, incomplete lijsten en niet causale verbanden.
De rest van de users posten wetenschappelijk geverifieerde bronnen.
Hoe meer valide wil je het nog hebben qua reacties met bron?

Daarom wel een goed topic voor twijfelaars over vaccinatie om door te lezen ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213142896
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]
Van hooikoorts heb je wel verkoudheidsklachten, maar je bent niet verkouden. Het is een allergische reactie en dus niet besmettelijk.
Hooikoorts vergelijken met besmettelijke ziekten is een beetje een rare vergelijking.

Dat je niet wilt vaccineren vind ik 1 ding. Maar waar veel anti-vaxxers niet bij stil lijken te staan is dat hun keuze ook het leven van anderen beïnvloed.
En het is heel hip tegenwoordig om maar te denken van "ikke ikke ikke", maar zo werkt het niet.

Maar goed, ik ben hier niet om je te overtuigen, ik heb gewoon een heel andere mening.
En als jouw keuze nou geen invloed had om de mensen om je heen, dan kon het me werkelijk geen donder schelen wat voor keuze je zou maken. Maar dat heeft die keuze wel en daardoor vind ik er iets van.
Jij haalt besmettelijkheid erbij. Ik gebruikte hooikoorts enkel als voorbeeld dat elk mens ander reageert op verschillende omstandigheden omdat elk mens weer een andere biologische samenstelling heeft.
Ik geloof daarom niet dat de uniciteit/receptuur van 1 vaccin, geschikt is voor elk soort lichaam.
Zo hebben mensen een allergie op zonlicht, of is vanwege een bepaald gen de kans op borstkanker veel groter.
Het aantal bijwerkingen is gewoon gigantisch veelzijdig bij elk vaccin en medicijn.
Jaarlijks gaan er duizenden zo niet tien/honderdduizenden mensen dood door verkeerde medicatie
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 april 2024 @ 23:21:20 #106
485843 crew  Jippie
pi_213142899
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als ik naar argumenten kijk: TS post vooral vage bronnen, incomplete lijsten en niet causale verbanden.

TS post zijn mening over vaccineren. Die staat haaks op andere users hun ( en mijn) persoonlijke mening, maar dat is geen reden om zijn topic geen kans te geven.
pi_213142917
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nog een onwaarheid. Wat ik plaatste ging niet op "jaarbasis", dat weet je best.

Het ging om de periode van 5 januari 2020 tot en met nu en dat staat ook duidelijk in mijn reactie.

De woordjes "sinds januari 2020" lijken me duidelijk, dat gaat om ruim 4 jaren en niet 1 jaar.

En 1,6 miljoen is geen "bijna 2 miljoen".
dat heb je er niet bij vermeld.
pi_213142925
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

jouw bronnen zijn uiteraard veel betrouwbaarderder
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 april 2024 @ 23:23:51 #109
485843 crew  Jippie
pi_213142935
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Jij haalt besmettelijkheid erbij. Ik gebruikte hooikoorts enkel als voorbeeld dat elk mens ander reageert op verschillende omstandigheden omdat elk mens weer een andere biologische samenstelling heeft.
Ik geloof daarom niet dat de uniciteit/receptuur van 1 vaccin, geschikt is voor elk soort lichaam.
Zo hebben mensen een allergie op zonlicht, of is vanwege een bepaald gen de kans op borstkanker veel groter.
Het aantal bijwerkingen is gewoon gigantisch veelzijdig bij elk vaccin en medicijn.
Jaarlijks gaan er duizenden zo niet tien/honderdduizenden mensen dood door verkeerde medicatie
Linkje? Denk eerder dat er wereldwijd honderdduizenden mensen sterven door een gebrek aan medische zorg, waaronder medicatie.
pi_213142952
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 23:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Linkje? Denk eerder dat er wereldwijd honderdduizenden mensen sterven door een gebrek aan medische zorg, waaronder medicatie.
Er was laatst notabene op de npo een dame die alarm sloeg. Dat mensen te makkelijk veel te zware of verkeerde medicijnen krijgen voorgeschreven.
Ik zocht net al.. maar kan het even niet vinden..
zal nog een poging doen
pi_213142979
Hier een linkje uit 2015, maar dat is niet wat ik bedoel:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)rde-1558330-a1384208

hier nog een, maar is nog steeds niet wat ik bedoel

https://www.hln.be/medisc(...)%2Fwww.google.com%2F

ik zoek nog even verder
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 april 2024 @ 23:28:10 #112
485843 crew  Jippie
pi_213142984
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:25 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Er was laatst notabene op de npo een dame die alarm sloeg. Dat mensen te makkelijk veel te zware of verkeerde medicijnen krijgen voorgeschreven.
Ik zocht net al.. maar kan het even niet vinden..
zal nog een poging doen
Fouten worden overal gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat de medicatie op zich giftig of dodelijk is. Niet iedereen heeft de luxe om medicatie te weigeren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 april 2024 @ 23:33:09 #113
485843 crew  Jippie
pi_213143026
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:27 schreef Viesdik het volgende:
Hier een linkje uit 2015, maar dat is niet wat ik bedoel:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)rde-1558330-a1384208

hier nog een, maar is nog steeds niet wat ik bedoel

https://www.hln.be/medisc(...)%2Fwww.google.com%2F

ik zoek nog even verder
Wat vind je van dit verhaal?

twitter
pi_213143029
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 april 2024 @ 23:41:00 #115
485843 crew  Jippie
pi_213143062
quote:
Dat onderschrijft niet jouw stelling, maar lijkt een introductie van software om toe te zien op het medicatiegebruik van patiënten.
pi_213143084
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 23:33 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat vind je van dit verhaal?

[ Twitter ]
Ik snap er niks van, dus eigenlijk geen mening. Waarom als ik vragen mag?

Maar ik ken een vrouw die ook heel erg van de oliën is.. ze zegt dat elke olie hoort bij een bepaalde emotie die je op dat moment ervaart.
Iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt, maar ik ben niet bepaald heel erg alternatief geworden in de geneeswijzen. Misschien wel wat meer, maar ik ga niet doen alsof ik de waarheid in pacht heb.
Ik heb ooit een hormoonzalfje voorgeschreven gekregen door mijn huisarts. Nou als iets kankerverwekkend is is het dat wel. Heb nu geen eczeem meer, omdat ik meer beweeg en gezonder eet.

Kijk, ik ben heel kritisch op de farmaceutische en medische industrie.. je moet je verdomme gewoon goed laten informeren voordat je je kinderen blootstelt aan allerlei spullen. Het is immers jouw verantwoordelijkheid, niet van de overheid! Vertrouw niet blindelings op mensen die je niet kent, ook al zweren ze dat het beter voor je kinderen is. Of zijn het mensen die dingen beschermen die ze niet kunnen verdedigen, omdat anders hun reputatie op het spel staat en ze toch heel graag de erkenning willen behouden.
pi_213143109
Ik moet zeggen dat ik eerder op gedegen wetenschappelijk onderzoek vertrouw dan op een willekeurige user met een MENING.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213143144
Dat tokkiewappies hun kinderen niet laten vaccineren is een vorm van machteloosheid.
En ik sta volledig achter hun vrije keuze en heb mijn emoties wat dat betreft veilig in de ijskast geparkeerd.

Het komt door het volledig verlies in vertrouwen in de overheid.
En we weten dat de basis van elke vruchtbare relatie nu eenmaal ligt bij vertrouwen.
Maar niemand vertrouwt elkaar nog, daarom neukt iedereen met elkaar nog voordat ze hallo gezegd hebben om de bangalijsten te updaten en liggen ze al met de buurvrouw in bed voordat ze het huis gekocht hebben.

Veelal een aanzienlijke doelgroep in de samenleving die decennialang op elk denkbaar gebied aan het lot worden overgelaten worden stelselmatig verguisd en gehaat, terwijl het onze eigen landgenoten zijn. Hoe bizar eigenlijk als je daarover nadenkt. Waarom accepteren we dat we met elkaar ruzie maken? :')
pi_213143152
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerder op gedegen wetenschappelijk onderzoek vertrouw dan op een willekeurige user met een MENING.
Dat moet je uiteraard 100% zeker doen. Lekker de wetenschap vertrouwen.
Maar vind je het dan niet erg als ik dat dan niet doe zeg maar?
Zo van, dit keertje een keer niet zeg maar?
pi_213143641
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Een topic met dit onderwerp openen doe je omdat je inzichten wilt of een discussie. Aangezien jij voor geen van tweeën open staat, snap ik het doel van jouw topic niet.

Wat is het doel van jouw topic?

Nogmaals deze vraag @Viesdik

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 09-04-2024 09:55:46 ]
pi_213143890
quote:

[..]
Maar wel lekker je recalcitrante en totaal niet kloppende mening posten op een forum wat nooit had bestaan zonder de wetenschap. _O-
pi_213144090
quote:

[..]
Ik vind dat wel erg, aangezien daardoor (icm de 10-15% van de rest vd bevolking die daar ook zo over denkt) babies ernstig ziek worden en/of sterven aan ziektes die - ik zeg het nog maar eens - ZONDER gevaar voor jezelf of bij kindervaccinatie voor je kind, voorkomen hadden kunnen worden.
pi_213144184
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 20:43 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
En hier is een peer reviewed onderzoek dat onomstotelijk aantoont dat de kans op myocarditis 7x hoger is bij het doormaken van een covid-19 infectie dan door het halen van een vaccinatie. Die lijstjes met absolute getallen die jij post zijn heel leuk, maar volledig nietszeggend.
@Viesdik, heb je dit ook gelezen? Met je kans op myocarditis... of negeer je dat liever?
Maar dat past waarschijnlijk niet in jouw straatje...
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage dinsdag 9 april 2024 @ 08:49:56 #124
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_213144204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 08:47 schreef Nijna het volgende:

[..]
@:Viesdik, heb je dit ook gelezen? Met je kans op myocarditis... of negeer je dat liever?
Maar dat past waarschijnlijk niet in jouw straatje...
Natuurlijk niet, van deze user weten we dat hij alles negeert dat bewijst dat zijn narratief onjuist is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 9 april 2024 @ 08:50:24 #125
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_213144212
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 20:43 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
En hier is een peer reviewed onderzoek dat onomstotelijk aantoont dat de kans op myocarditis 7x hoger is bij het doormaken van een covid-19 infectie dan door het halen van een vaccinatie. Die lijstjes met absolute getallen die jij post zijn heel leuk, maar volledig nietszeggend.
Deze moet ik nog even gequote hebben zodat TS er niet overheen kan lezen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')