Dat is zeker niet zo simpel te stellen - de enige manier waarop je dat echt goed kunt onderzoeken, is in een experiment random aan een deel wel en deel geen vaccin te geven en dan de miskraamcijfers te vergelijken.quote:Op maandag 8 april 2024 16:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk heel eenvoudig achterhalen, door onderzoek te doen naar de groep ongevaccineerde zwangere vrouwen.
Als er percentueel gezien een hogere miskraam cijfer is onder gevaccineerden dan ongevaccineerden, dan kan je dat daarmee aantonen.
Eens zien of ik dat kan achterhalen.
https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#datatracker-homequote:Op maandag 8 april 2024 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Och, je hebt weer moeite met data die je niet goed uitkomt in de discussie.
Wat verbazingwekkend.
Net stelde je nog dat er 293.000 mensen aan Covid19 waren overleden in de US en nu zijn het er ineens al 300.000 per jaar?quote:Op maandag 8 april 2024 17:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#datatracker-home
Dit is het totaal aantal sinds 2020: 1.187.509 over 4 jaar = 300k per jaar voornamelijk hoogbejaarden.. ik vind het wel meevallen voor een land met 333 miljoen inwoners = 0,09 %
Moet ik me daar elk jaar voor laten vaccineren?
Ja.. dat las ik ergens anders, waarschijnlijk het afgelopen jaarquote:Op maandag 8 april 2024 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Net stelde je nog dat er 293.000 mensen aan Covid19 waren overleden in de US en nu zijn het er ineens al 300.000 per jaar?
Hmm.
Je moet misschien je bronnen beter checken voor je wat plaatst.quote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ja.. dat las ik ergens anders, waarschijnlijk het afgelopen jaar
moet jij zeggen.. jij kwakt zomaar een getal neerquote:Op maandag 8 april 2024 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet misschien je bronnen beter checken voor je wat plaatst.
Gaat het nu alleen over Covid19 of over alle andere vaccinaties?quote:Op maandag 8 april 2024 17:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Moet ik me daar elk jaar voor laten vaccineren?
Heeft hij jouw steun nodig? Of heb jij zijn steun nodig?quote:
Mijn "neergekwakte getal" wijkt zo'n 40% af van wat je net als rectificatie plaatste en ik ben er nog niet uit waar het verschil in zit maar dat kan nog een kwestie van interpretatie zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 17:08 schreef Viesdik het volgende:
[..]
moet jij zeggen.. jij kwakt zomaar een getal neer
Onzin.. ik zei dat mijn getal over 1 jaar was.. jouw bizarre getal wat indruk moet maken is sinds de geboorte van Jezus.quote:Op maandag 8 april 2024 17:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn "neergekwakte getal" wijkt zo'n 40% af van wat je net als rectificatie plaatste en ik ben er nog niet uit waar het verschil in zit maar dat kan nog een kwestie van interpretatie zijn.
edit: ik had een bron inclusief Canada, blijkbaar, dat verklaart het verschil.
Jouw neergekwakte getal week ongeveer 400% af van wat je eerder plaatste.
Maar goed, de belangrijkste vaststelling: vaccinaties hebben de afgelopen eeuw vele honderden miljoenen levens gered.
Dat ga ik jou niet vertellen; je doet je eigen onderzoek maar.quote:Op maandag 8 april 2024 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heeft hij jouw steun nodig? Of heb jij zijn steun nodig?
Waar heb je zo leren liegen?quote:Op maandag 8 april 2024 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Onzin.. ik zei dat mijn getal over 1 jaar was.. jouw bizarre getal wat indruk moet maken is sinds de geboorte van Jezus.
Overigens zijn die Covid19 doden ook echt sinds de geboorte van Jezus, al zijn er in die eerste 2020 jaren daarna geen doden gevallen door Covid19.quote:Op maandag 8 april 2024 16:31 schreef Viesdik het volgende:
In de VS zijn in totaal 7.234.609 symptomen vastgesteld door covid19 vaccins, van de 200 miljoen mensen die gevaccineerd zijn.
Dat is 3,5 % van het totaal aantal gevaccineerden.
Terwijl in de VS maar 5000 mensen onder de 70 jaar aan de directe gevolgen van covid-19 zijn overleden, en ongeveer 288.000 boven de 70
Dat heet in den volksmonden ook wel ironiequote:Op maandag 8 april 2024 17:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waar heb je zo leren liegen?
[..]
Je hoeft toch niet te komen?quote:Op maandag 8 april 2024 17:18 schreef Lienekien het volgende:
Wanneer komt nou godverdomme het slotje op dit kuttopic.
Je komt met leugens aanzetten.quote:Op maandag 8 april 2024 17:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te komen?
Ik kom de hele tijd met bronmateriaal aanzetten
Zelden iddquote:Op maandag 8 april 2024 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben het eens met TS. Het gaat bijna nooit over vaccinaties
Ik begin er immuun tegen te worden...quote:Op maandag 8 april 2024 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben het eens met TS. Het gaat bijna nooit over vaccinaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |