Is afgevallen omdat we die titel al een keer gehad hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Goldband ook een poging heeft gedaan voor Malmo met You and Me?
Het voelt in alles aan als waar een cliché songfestivallied aan moet voldoen volgens Henk en Sjaan.
Niet iedereen in zo'n land hoeft hem te kennen, als er maar een fanatieke groep (jonge) stemmers hem wel kent of in elk geval zijn stijl kan waarderen. En dat is volgens mij wel het geval. Hij hoeft de televote ook niet te winnen he.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Sableheart het volgende:
Voor de zekerheid: mijn argumentatie hieronder gaat erover dat ik de kans dat we doorgaan eerder in de buurt van de 90 dan van de 100 procent heb liggen. Ik zie Nederland ook als grote kanshebber voor kwalificatie; lees alsjeblieft niet te veel negativiteit in mijn posts.
[..]
Het zou me niets verbazen als ze dit in 2023 hadden ingestuurd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Goldband ook een poging heeft gedaan voor Malmo met You and Me?
Het voelt in alles aan als waar een cliché songfestivallied aan moet voldoen volgens Henk en Sjaan.
Zou best kunnen! Denk alleen wel dat ze door dit jaar misschien de komende jaren niet zo snel gekozen worden aangezien zij en Joost enigszins in hetzelfde straatje zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso een poging gedaan, ben ik zeker van. Ze zijn vocaal alleen helemaal niet sterk, dus misschien maar beter.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Echt, dat moment na de show dat we buiten stonden en we naar elkaar maar bleven roepen dat het MOET het MOET we MOETEN winnen nu.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toen, met Arcade, voelde je dat tijdens EIC echt als dé bevestiging.K
Hij schijnt op een feestje in Zweden te zitten, maar voor de rest weinig promotie van Joost Klein zelf gezien.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
Waarom zie ik Joost nergens opduiken in filmpjes?Die gozer die nu op 1 staat bij de bookmakers zie ik bij alles en iedereen nu, ook tiktok van songfestival zelf.
Aankomend weekend komt er denk ik wel een pr-bommetje en genoeg contentquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
Waarom zie ik Joost nergens opduiken in filmpjes?Die gozer die nu op 1 staat bij de bookmakers zie ik bij alles en iedereen nu, ook tiktok van songfestival zelf.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Aankomend weekend komt er denk ik wel een pr-bommetje en genoeg content
Kweenie. Hij zei tegen 538 dat ze hem weer zouden bellen als hij z’n laatste troef bekend ging maken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:19 schreef d_elise het volgende:
Ik had het vanmiddag met een collega (ook groot songfestivalfan) over de staging en zij denkt dat De Troef gaat zijn dat Joost de outro in het Engels zingt. Om de boodschap écht aan iedereen over te brengen.
Je bedoelt op 2 Kroatië? Want volgens mij doen ze het een beetje per dag/week wie er in de belangstelling staat. Met die filmpjes en foto’s met vragen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
Ik ben beide.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:31 schreef Momo het volgende:
Nog mensen hier die vooral Joost fan zijn (niet perse ESF fan) en ook zaterdag naar de pre party gaan in Amsterdam?
Misschien even een storing ofzo, het is nu weer weg.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:11 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom is er een grijs vakje bij Bet Stars @:Fred_B?
Ja, wel een geruststellend idee dat dit de finale ook niet had gehaald (als het inderdaad voor 2023 was dan).quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk het, want Nemo had hem ook een keer iets geappt toch. Wat was dat ook alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |