Ja ach het kan niet altijd feest blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef NailQueen het volgende:
Net op Q was er reclame voor de top 40. Over dat Joost morgen waarschijnlijk niet meer op nummer 1 staat.
Te vroeg gepiekt.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef NailQueen het volgende:
Net op Q was er reclame voor de top 40. Over dat Joost morgen waarschijnlijk niet meer op nummer 1 staat.
De outro bedoel je. Volgens mij stond de gitaarsolo van Sam Ryder er ook niet op, dat was tenminste een grote verrassing op Eurovisie zelf.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:10 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Niets bijzonders te horen qua achtergrondzang op de officiële karaoke versie, maar de intro ontbreekt ook dus gok dat dit dan niet de officiële versie voor in Malmö is (dacht altijd wel dat dat ‘moest’ voor deze playlist/cd?)
Die komt over een maand nog wel weer terug op nummer 1.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef NailQueen het volgende:
Nee, Sugardaddy wordt enorm veel gestreamd. Bijna vergelijkbaar met de eerste week van Europapa.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Denk eerder door Texas Hold ‘Em papa.
Outro jaquote:Op donderdag 11 april 2024 18:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De outro bedoel je. Volgens mij stond de gitaarsolo van Sam Ryder er ook niet op, dat was tenminste een grote verrassing op Eurovisie zelf.
Heerlijk! gelijk gaan volgen en berichtje achtergelaten. Helemaal top.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met instagram, willen jullie ons ajb volgen op onze nieuwe insta? Daar gaan we zaterdagmiddag wellicht ook eea posten in de stories etc. En ook op X en hier uiteraard! Interviews zullen later op YouTube en hier op het forum komen.
Nieuwe insta:
[ x ]
Cornald z'n reactiequote:Op donderdag 11 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat een songfestivalkenners hebben we he
Gedaan, maar snap amper hoe dat werkt. Wat is een story? Ik ben niet eens boomer..quote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met instagram, willen jullie ons ajb volgen op onze nieuwe insta? Daar gaan we zaterdagmiddag wellicht ook eea posten in de stories etc. En ook op X en hier uiteraard! Interviews zullen later op YouTube en hier op het forum komen.
Nieuwe insta:
[ x ]
Als je iemand volgt op insta zie je soms om de 'profielfoto' van diegene een gekleurde cirkel. Als je er dan op klikt zie je een apart verhaaltje of foto in hun 'story'. Klik maar eens op de profielfoto van ons account!quote:Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Gedaan, maar snap amper hoe dat werkt. Wat is een story? Ik ben niet eens boomer..
Thanks!quote:Op donderdag 11 april 2024 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je iemand volgt op insta zie je soms om de 'profielfoto' van diegene een gekleurde cirkel. Als je er dan op klikt zie je een apart verhaaltje of foto in hun 'story'. Klik maar eens op de profielfoto van ons account!
Ik ben een boomerquote:Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Gedaan, maar snap amper hoe dat werkt. Wat is een story? Ik ben niet eens boomer..
Kan je die even delen? Ik heb geen X/twitterquote:Op donderdag 11 april 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald z'n reactie
Die ga ik even liken.
Ondersteboven op de stoelquote:Op donderdag 11 april 2024 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel zin in zaterdag met Joost. Ik kan echt niet hakken dus ik ga gewoon keihard stampen
Alle 30 deelnemende landen, mensen! Allemaal!quote:Op donderdag 11 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat een songfestivalkenners hebben we he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |