Keje Molenaar wil ook graag genoemd wordenquote:Op maandag 8 april 2024 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is het bij Ajax ook altijd weer politiek maar ik zou Kinsbergen interim aanstellen, dan kan je weer rustig verder zoeken.
Eens.quote:Op maandag 8 april 2024 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is het bij Ajax ook altijd weer politiek maar ik zou Kinsbergen interim aanstellen, dan kan je weer rustig verder zoeken.
Waarom zou je Akpom lozen?quote:Op maandag 8 april 2024 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens.
En dan snel een TD aanstellen. Want deze selectie moet zsm op de schop.
Je kan van deze groep er max 6,7 houden. De rest moet zsm weg.
Forbs
Gaaei
Sosa
Bergwijn
Akpom
Sutalo
Martha
Gooijer
Avila
Mag je allemaal lozen.
Zou ik niet zo gek vinden maar hij is net als Kinsbergen een Cruijff man en je zit nu net met die hele Van Gaal clan, bij Van t Schip stapten ze daar overheen maar we weten nu allemaal waarom.quote:Op maandag 8 april 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keje Molenaar wil ook graag genoemd worden
Waarom dan?quote:Op maandag 8 april 2024 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik niet zo gek vinden maar hij is net als Kinsbergen een Cruijff man en je zit nu net met die hele Van Gaal clan, bij Van t Schip stapten ze daar overheen maar we weten nu allemaal waarom.
Dat gaat niemand ervoor geven. Hoogstens 5 miljoen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je daar wellicht nog het aankoopbedrag voor terug krijgt.
homegrown player, dat alleen is al minimaal 10 miljoen. Daarnaast op papier leuke statistieken bij Ajax (nog eens 10 miljoen), dan nog de Ajax-bonus (nog eens 10 miljoen) dus voor minder dan 30 gaat die niet weg.quote:Op maandag 8 april 2024 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat gaat niemand ervoor geven. Hoogstens 5 miljoen.
Dan moet hij wel wat kunnen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
homegrown player, dat alleen is al minimaal 10 miljoen.
Hij is in elke kutcompetitie mislukt, is bijna 28 en heeft op 1 fluke seizoen na in de Championship nooit meer dan 7 doelpunten in een competitieseizoen gemaakt. Dit is zijn op eennabeste seizoen. Callum Hudson-Odoi is dit seizoen gekocht voor 4 miljoen, Anthony Elanga voor 17 miljoen. Dat zijn veel betere home grown spelers dan Akpom en ook een stuk jonger.quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft die dus niet.
Mensen zijn nog in de waan dat Ajax nog altijd een A-merk is in het voetbalquote:Op maandag 8 april 2024 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij is in elke kutcompetitie mislukt, is bijna 28 en heeft op 1 fluke seizoen na in de Championship nooit meer dan 7 doelpunten in een competitieseizoen gemaakt. Dit is zijn op eennabeste seizoen. Callum Hudson-Odoi is dit seizoen gekocht voor 4 miljoen, Anthony Elanga voor 17 miljoen. Dat zijn veel betere home grown spelers dan Akpom en ook een stuk jonger.
Heb het idee dat die steeds heel hard wegrent als die enige verantwoordelijkheid moet nemen bij een club .quote:Op maandag 8 april 2024 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik niet zo gek vinden maar hij is net als Kinsbergen een Cruijff man en je zit nu net met die hele Van Gaal clan, bij Van t Schip stapten ze daar overheen maar we weten nu allemaal waarom.
Misluktat hep alle bonnetjes allang weggegooid.quote:Op maandag 8 april 2024 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je daar wellicht nog het aankoopbedrag voor terug krijgt.
Berghuis gaat anders echt voor de prijzen!quote:Op maandag 8 april 2024 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou geen enkele speler van ajax bij feyenoord willen zien
wat een losers
geen winnaarsmentaliteit
deze spelers zijn zeker op karakter helemaal ongeschikt voor de top
berghuis is echt de grootste rat in elke spelersgroepquote:Op maandag 8 april 2024 21:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Berghuis gaat anders echt voor de prijzen!
Ik vind dat het een stuk beter gaat sinds hij daar zitquote:Op maandag 8 april 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
berghuis is echt de grootste rat in elke spelersgroep
de man voelt zich een vedette...maar waar dat op gebaseerd is
het is alleen maar bergafwaarts gegaan sinds berghuis er is
Prima analyse van de meneer met het rode hoofd.quote:
Wie wil je nog houden?quote:Op maandag 8 april 2024 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens.
En dan snel een TD aanstellen. Want deze selectie moet zsm op de schop.
Je kan van deze groep er max 6,7 houden. De rest moet zsm weg.
Forbs
Gaaei
Sosa
Bergwijn
Akpom
Sutalo
Martha
Gooijer
Avila
Mag je allemaal lozen.
| Forum Opties | |
|---|---|