Randy niet, maar Ash die zal ECHT wel weer zieltjes gaan winnen, door zich lief en aardig op te stellenquote:Op zondag 7 april 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley en Randy hebben geen enkel probleem met hen nominatie. Zo kan het ook
Ja heel veel, en je moet blijven roeren en roeren. Dit is helemaal geklontertquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat ze der teveel bloem doorheen gedaan hebben
Geen idee! Ik ken die hele soep nietquote:
Thaise erwtensoepquote:Op zondag 7 april 2024 17:49 schreef spapaars het volgende:
Zo, soep die je eet met een vork
[ afbeelding ]
En hoop klontjusquote:Op zondag 7 april 2024 17:49 schreef spapaars het volgende:
Zo, soep die je eet met een vork
[ afbeelding ]
Dit is de saus. Soep is in andere panquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ken die hele soep niet
Maar volgens mij is die wel heel lekker
Zo te zien wel…quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat ze der teveel bloem doorheen gedaan hebben
Die brij is toch voor de pasta van Randy? niet voor de soep?quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb nog een zak staan van conimex is erg lekker.quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh oke.quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Die brij is toch voor de pasta van Randy? niet voor de soep?
Ja de roomsaus moet dit wordenquote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Die brij is toch voor de pasta van Randy? niet voor de soep?
Ik gooi zo een pizza in de ovenquote:Op zondag 7 april 2024 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nog een zak staan van conimex is erg lekker.
Ja in de soep gelopenquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |