Zelf ook een voorzichtig aperitiefje tot je genomen?quote:Op woensdag 10 april 2024 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Buiten de tenten wordt wel een vreselijk stuk harder en lomper gedronken, althans op de Oude Kwaremont, overigens.
Één zogenaamde Kwaremont.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelf ook een voorzichtig aperitiefje tot je genomen?
Dat vind ik echt bocht.quote:
Die motoren met bordjesschrijvers en bidons rijden daar omdat ze geld in het laatje brengen. Dat hele peloton nutteloze fotografen, dat vaak ook nog slipstreams weggeeft, dat rijdt écht in de weg.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben normaal niet tegen motoren in de koers. Maar zie bij ASO Koersen toch diversen motoren rijden waarvan ik denk: geen toegevoegde waarde. Tijdschrijver en zie volgens mij ook een (witte) motor die net voor de kopgroep uitrijdt. Lijkt me iets voor gps.
EDIT: blijkt motorjury te zijn. Daarnaast in de tour ook nog een rijdend buffet met bidons. In Nederland heb je naast politie en jury soms nog 1 motor van Shimano (neutraal materiaal) en (indien wedstrijd op tv komt) nog camera motoren
Ik vond het wel gaan - maar het heeft ook met verwachtingen te maken natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bocht.
Zeker waar, iedereen fucking lam joh. Heb je ook die dronken dude in dat wereldkampioenstruitje gezien die steeds gratis drank ging bietsen bij de VIP tent?quote:Op woensdag 10 april 2024 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Buiten de tenten wordt wel een vreselijk stuk harder en lomper gedronken, althans op de Oude Kwaremont, overigens.
hele peloton valt wel mee, er mogen maar 2/3 motoren per keer meerijden, daarna wordt er gewisseld (zoals je in mijn foto verslag ziet staan motoren op andere punten te wachten)quote:Op woensdag 10 april 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die motoren met bordjesschrijvers en bidons rijden daar omdat ze geld in het laatje brengen. Dat hele peloton nutteloze fotografen, dat vaak ook nog slipstreams weggeeft, dat rijdt écht in de weg.
Ik denk dat televisie een stuk meer opbrengt dan foto’s, wat in wezen een wat gedateerder medium is.quote:Op donderdag 11 april 2024 07:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
hele peloton valt wel mee, er mogen maar 2/3 motoren per keer meerijden, daarna wordt er gewisseld (zoals je in mijn foto verslag ziet staan motoren op andere punten te wachten)
zonder persaandacht (foto's) ook geen inkomsten.
Dank je! Er zit een enorme marketingmachine achter die wielerfans probeert te verleiden tot het drinken ervan, maar het is echt een van de matigste speciaalbieren die ik ooit gehad heb. Erg tegenvallend.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bocht.
Off-topicquote:Op donderdag 11 april 2024 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dank je! Er zit een enorme marketingmachine achter die wielerfans probeert te verleiden tot het drinken ervan, maar het is echt een van de matigste speciaalbieren die ik ooit gehad heb. Erg tegenvallend.
Erdinger Alkoholfrei, isotone drankquote:Op donderdag 11 april 2024 12:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Off-topic
Ik hou niet echt van speciaalbieren, maar vind Kwaremont wel ok.![]()
Zijn er nog meer bieren die op wielrennen gebaseerd zijn (Amstel Gold tel ik dan even niet mee)
Koerspret, verder vast nog wel meer.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Off-topic
Zijn er nog meer bieren die op wielrennen gebaseerd zijn (Amstel Gold tel ik dan even niet mee)
Untappd user gespotquote:Op donderdag 11 april 2024 13:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Koerspret, verder vast nog wel meer.
Helemaal met de huidige craft beer craze is er een oneindigheid aan namen.
Kwaremont is wel oke wmb, maar meer als een lekkere vervanger van een standaard pilsje. Doe mij maar een Barrel Aged Dry Hopped Russian Imperial New England Double IPA met wilde gist.
Radler he.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Off-topic
Tijd voor een Kriek van Avermaet.quote:
Ik heb nu al zin in een Zoncolan-biertje van dik 12%.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Off-topic
Voor elke beroemde berg een biertje met toepasselijk percentage is wel een leuk concept eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in een Zoncolan-biertje van dik 12%.
Nee die bestaat (nog) niet echt.
Ik ook! #TeamGeuze (niet Monica)quote:Op donderdag 11 april 2024 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hou van zuur bier @:johannes_vermeer
Dat is toch heel WLR? We hebben toch allemaal een bierpens op onze sportfiets?quote:
Barrel aged IPA is trouwens helemaal niks.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Koerspret, verder vast nog wel meer.
Helemaal met de huidige craft beer craze is er een oneindigheid aan namen.
Kwaremont is wel oke wmb, maar meer als een lekkere vervanger van een standaard pilsje. Doe mij maar een Barrel Aged Dry Hopped Russian Imperial New England Double IPA met wilde gist.
Daar zeg ik Genee tegen inderdaad ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook! #TeamGeuze (niet Monica)
Maar @:Mani89 en ik houden ook wel van een goede cider.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |