Makkelie spaarde Ajax gewoonquote:Op zondag 7 april 2024 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Overigens echt onbestaanbaar dat de VAR daar niet ingreep. Rico Verhoeven is jaloers op zo’n hoek.
Ah zie je, ik beweerde dus helemaal niets over goede spelers. Waarom verzin jij gewoon dingen, vind je dat stoer?quote:Op zondag 7 april 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je weet dat ze slecht zijn, waarom kom je dan nog steeds wekelijks je frustraties op mij af reageren?
Hoe zit dat tegenwoordig, kan dit alsnog onderzocht worden? Of kan dat niet meer omdat het beoordeeld is door de VAR.quote:Op zondag 7 april 2024 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Overigens echt onbestaanbaar dat de VAR daar niet ingreep. Rico Verhoeven is jaloers op zo’n hoek.
Dat laatste. Want ze kunnen nooit meer zeggen dat ze het niet gezien hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 20:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hoe zit dat tegenwoordig, kan dit alsnog onderzocht worden? Of kan dat niet meer omdat het beoordeeld is door de VAR.
Schijnbaar staat aan het begin ( v.h. seizoen) niet helemaal negatief zijn; gelijk aan het hypen van spelers.quote:Op zondag 7 april 2024 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah zie je, ik beweerde dus helemaal niets over goede spelers. Waarom verzin jij gewoon dingen, vind je dat stoer?
Gooi toch lekker de handdoek joh, niemand die je dat kwalijk kan nemen. Lekker bijkomen met een bacotje op Ibiza toch.quote:"Waar haal je nu nog als Ajax-trainer je voldoening uit?", luidt de vraag op de persconferentie na De Klassieker. "Op dit moment even uit helemaal niks", reageert Van ’t Schip. "Maar dat is logisch lijkt mij.
Opvallend dat er in jouw directe omgeving veel opgehaald worden door taxibusjes. En wat voor omgeving is dat precies beste @Wotte?quote:Op zondag 7 april 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat zwakbegaafdheid vaker voorkomt onder Feyenoord fans dan elders. Heeft iemand ooit eens de moeite genomen om dat uit te zoeken?
Als ik alle Feyenoorders in mijn omgeving voor ogen haalt werden er toch wel relatief veel voor school opgehaald door een taxibusje. Dat is dan wel weer geheel anekdotisch.
Thnx, dan gaat Casimiro er overigens wel heel goed vanaf komen..quote:Op zondag 7 april 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste. Want ze kunnen nooit meer zeggen dat ze het niet gezien hebben
Ik zag de beste jongens voorbij lopen. Maar zelfs ik ben daar te volwassen voorquote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet live bij bent om verslag te doen
Rotterdam-zuid.quote:Op zondag 7 april 2024 20:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opvallend dat er in jouw directe omgeving veel opgehaald worden door taxibusjes. En wat voor omgeving is dat precies beste @:Wotte?
lol @Bezsenquote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef XDo het volgende:
[..]
Zullen we jou ook es effe opwachten. Mafkees
Al win je met 10-0, sparta is de club van Rotterdamquote:Op zondag 7 april 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot de 6-0?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |