Volledig met je eens, al vind ik jou nou niet bepaald de persoon om een ander de maat te nemen op het gebied van fatsoen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel vrij smakeloos om zo te praten over iemand die zijn vrouw recent is verloren. Maar ben niet anders van je gewend
Zullen we jou ook es effe opwachten. Mafkeesquote:
Toch hap je nogquote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
7 doelpunten, 15 assists dit seizoen. Wat een kutspeler.
Is goed.quote:Op zondag 7 april 2024 19:35 schreef XDo het volgende:
[..]
Zullen we jou ook es effe opwachten. Mafkees
Oud-speler van het sympathieke YVV de zwerversquote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Wotte het volgende:
Ik eis wel een onderzoek naar die Rotterdamse Hato.
MATCHFIXING!1!1
Make-A-Wish Foundation trainer.quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel vrij smakeloos om zo te praten over iemand die zijn vrouw recent is verloren. Maar ben niet anders van je gewend
Ik zag vandaag ook een aantal spelers met enkele ontwikkelpuntjes.quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad te vaak de neiging om in te gaan op domme takes.
Ontwikkelpuntje.
Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Wotte het volgende:
Ik eis wel een onderzoek naar die Rotterdamse Hato.
MATCHFIXING!1!1
Wij halen jullie nog in 🙂↕️quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het kutste seizoen sinds mensenheugenis en dan nog boven FC Utrecht staan
Gimenez. Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook een aantal spelers met enkele ontwikkelpuntjes.
Van wie ben je een kloon? En waarom post je niet gewoon met je normale account.quote:
Gimenez. Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook een aantal spelers met enkele ontwikkelpuntjes.
Als je niet kan winnen kan je je ook aansluiten.quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad te vaak de neiging om in te gaan op domme takes.
Ontwikkelpuntje.
DENK jij soms dat het volgend seizoen beter wordtquote:Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef Scorpie het volgende:
Nog nooit zo klaar geweest met een seizoen als deze.
Laat PSVCL met rust.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon? En waarom post je niet gewoon met je normale account.
Wij? Als jij met al je beperkingen meespeelt nietquote:
Prima assist. Met een omhaal zelfsquote:Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gimenez. Inderdaad.
Wat was die weer slecht. Zou haast zeggen dat hij beter bij Ajax past.
Slaafjes stellen weer niet teleur inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kakkerlakken.... Je aartsrivaal zo vernederen en dan nog debiele dingen posten over de trainer van diezelfde aartsrivaal....
Mwah, ze waren fysiek ook wel echt heel zwak achterin, niemand die een duel kan winnen. Dan hou je dat ballen wegtrappen uit de zestien ook niet vol omdat je dan gewoon weggedrukt wordt.quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je matige voetballers onder druk zet. De meeste clubs weten nog dat ze er geen reet van kunnen en kiezen dan maar gewoon de lange bal, zoals Volendam. Eenzame Sjon dacht daar anders over
Hoho, je hebt het hier wel over de Nederlandse Pirloquote:Op zondag 7 april 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ze waren fysiek ook wel echt heel zwak achterin, niemand die een duel kan winnen. Dan hou je dat ballen wegtrappen uit de zestien ook niet vol omdat je dan gewoon weggedrukt wordt.
Die wissels waren wel tamelijk bizar, vooral Gaaei eruit want dat was de enige die nog wel eens een loopactie naar voren kon maken, daarna met slappe Branco erbij werden ze al helemaal weggedrukt.
quote:Steven Bergwijn en John van ‘t Schip na afgang in de Kuip: ‘Beschamend, het was mannen tegen jongens
Die jongen werd toen zo gehyped omdat ie over 40 meter de bal op iemand zijn stropdas zou kunnen leggen… Maar goed dat hij wél gratis kwamquote:Op zondag 7 april 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, je hebt het hier wel over de Nederlandse Pirlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |