quote:Op zondag 7 april 2024 20:43 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dus dat een derde van de inwoners van Rotterdam-Zuid licht verstandelijk begaafd is.
Ik kan dit wel onderschrijven.
Je ziet nog net niet het dunne uit zijn broekspijp sijpelen. Sowieso begrip ik niet wat John bezielt om hier in te stappen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sta je dan, aan dit soort types verantwoording af te leggen
Ken de cijfers niet. Maar het kan nooit dommer dan als ajacied in dit seizoen bij een uitwedstrijd tegen Feyenoord in de Kuip zitten.quote:Op zondag 7 april 2024 20:43 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dus dat een derde van de inwoners van Rotterdam-Zuid licht verstandelijk begaafd is.
Ik kan dit wel onderschrijven.
de feiten en statistieken geven aan dat het een historische wedstrijd wasquote:Op zondag 7 april 2024 20:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Erg knap van je dat je vier uur na de wedstrijd al hebt gevonden dat het een historische wedstrijd was, ga zo door.
Wellicht levensmoe.quote:Op zondag 7 april 2024 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ken de cijfers niet. Maar het kan nooit dommer dan als ajacied in dit seizoen bij een uitwedstrijd tegen Feyenoord in de Kuip zitten.
lachwekkend.....je moet chauffeur de opdracht geven om het gaspedaal in te drukken en gewoon door te rijdenquote:Op zondag 7 april 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben inmiddels akkoord dat t Schip een nog slechtere trainer is dan Steijn.quote:Op zondag 7 april 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marco Bakker leeft al een tijdje niet meer helaasquote:Op zondag 7 april 2024 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lachwekkend.....je moet chauffeur de opdracht geven om het gaspedaal in te drukken en gewoon door te rijden
ze gaan vanzelf op zij
Kunnen we ons hier in vinden jongons?quote:Gerónimo Rulli – 5: Rulli moest al voor rust drie keer vissen, maar hij was zeker niet de zwakste Ajax-speler op het veld. Zo voorkwam hij knap een goal van Gimenez. Na rust ging het tot zijn frustratie van kwaad tot erger.
Anton Gaaei – 5: In de vorige editie was hij de gebeten hond en werd hij voor rust gewisseld. Ook nu moest hij halverwege naar de kant, terwijl Gaaei toch nog enige strijdlust toonde.
Devyne Rensch – 4: Rensch deelde in de malaise bij Ajax. Hoewel zijn kompanen nog erger schutterden, was ook het jeugdproduct verre van overtuigend.
Ahmetcan Kaplan – 3: Een zeer slordige actie van Kaplan leidde de 1-0 in. Dat was bovendien niet zijn eerste en enige misser. De Turk beleefde een desastreuze middag.
Jorrel Hato – 3: Net als zijn Turkse kompaan leidde hij een Feyenoord-doelpunt in met een bijzondere keuze in de opbouw. De al veel geprezen jongeling wist niet waar hij het zoeken moest en schutterde samen met Kaplan.
Kenneth Taylor – 3,5: Volgens Aad de Mos kan Taylor mee bij Real Madrid en FC Barcelona, maar in dit Ajax houdt hij het hoofd absoluut niet boven water. De frustraties bij de middenvelder namen steeds meer toe.
Sivert Mannsverk – 3,5: Mannsverk slaagde er totaal niet in om ook maar enige controle uit te oefenen op het middenveld van Ajax. De krachtsverhoudingen waren veel en veel te groot.
Benjamin Tahirovic – 2,5: Tahirovic werd aan alle kanten voorbijgelopen en afgetroefd. De Bosniër kon het totaal niet bijbenen in Rotterdam. En was één van de grootste dissonanten.
Kristian Hlynsson – 3: Dat Hlynsson halverwege in de kleedkamer achterbleef, was geen verrassing. De jonge IJslander bleek gewoon absoluut niet toe te zijn aan het niveau dat Feyenoord haalde.
Mika Godts – 4,5: Godts was een lichtpuntje de laatste weken, maar de Belg kon het ook niet bolwerken tegen Feyenoord. Hij kwam totaal niet op kansrijke momenten aan de bal.
Steven Bergwijn – 2: Het was tenenkrommend wat Bergwijn liet zien. De aanvoerder, toch de vermeende ster in dit team, werd steeds gefrustreerder en ruziede met teamgenoten, maar toonde zich niet de motivator waar het jonge team naar snakte.
Invallers
Branco van den Boomen – 3: Van den Boomen had blijkbaar niet geleerd van Hato en Kaplan. Hij nam te veel tijd en leverde in bij Timber, die raak schoot.
Chuba Akpom - 4,5: Voor Akpom was er ook geen redden meer aan bij het totaal overklaste Ajax.
Silvano Vos - x: Speelde te kort voor een beoordeling.
Julian Rijkhoff - x: Speelde te kort voor een beoordeling.
Het is wel oprecht knap om na Schreuder steeds een nog slechtere trainer te vinden dan zijn voorganger.quote:Op zondag 7 april 2024 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels akkoord dat t Schip een nog slechtere trainer is dan Steijn.
Als ze op deze weg doorgaan beginnen ze volgend seizoen met Gertjan Verbeek en eindigen ze met Aad de Mos.
Arme man.quote:Op zondag 7 april 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steijn is ook gewoon een goede trainer. Van 't Schip is inderdaad waarschijnlijk net iets minder.quote:Op zondag 7 april 2024 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels akkoord dat t Schip een nog slechtere trainer is dan Steijn.
Als ze op deze weg doorgaan beginnen ze volgend seizoen met Gertjan Verbeek en eindigen ze met Aad de Mos.
ik mis de boordeling 1quote:Op zondag 7 april 2024 20:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we ons hier in vinden jongons?
Als ik het zo lees was de wissel voor Gaaei weer bedoeld als een soort verkapte publiekswissel
MOTM genot.
Aanvoerder Bergwijn probeert met zowel z’n belabberde spel als z’n poging tot een donkerrode kaart het einde van het seizoen vast wat te bespoedigen.
Die wissel van Gaaei was heel raar, dat was treurig genoeg de enige speler waar Feyenoord nog enige moeite mee had. Flauw en makkelijk slachtoffer.quote:Op zondag 7 april 2024 20:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we ons hier in vinden jongons?
Als ik het zo lees was de wissel voor Gaaei weer bedoeld als een soort verkapte publiekswissel
MOTM genot.
Aanvoerder Bergwijn probeert met zowel z’n belabberde spel als z’n poging tot een donkerrode kaart het einde van het seizoen vast wat te bespoedigen.
Steijn die de lange bal geen taboe meer wilde maken en voortdurend op journalisten afgeeft als de vragen inhoudelijk iets moeilijker worden, natuurlijk is dat geen goede trainer.quote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Steijn is ook gewoon een goede trainer. Van 't Schip is inderdaad waarschijnlijk net iets minder.
Woon jij ook op Zuid Klaas?quote:Op zondag 7 april 2024 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
schreuder en schip zijn gewoon goede trainers met veel ervaring
heitinga te weinig ervaring als trainer
steijn snapt geen klote van topvoetbal ...die had echt niets bij 020 te zoeken
ik woon op verschillende plekkenquote:
Ja je vind dat 17 jarige knulletje, die de meest incapabele verdediging van de eredivisie moet leiden, meer tegenvallen, en minder zijn geld waard, dan de plakplaatjesaanvoerder van 32 miljoen, die met een salaris van 5 miljoen de best betaalde speler van Nederland is??quote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik mis de boordeling 1
ik vond hato en taylor de slechtste van allemaal
zeker omdat ze nog omhoog gepraat worden door ajax media
ze zijn geen kut voor hun geld waard
Hoho, Jordan ‘ik wijs maar wat’ Henderson is Bergwijn voorbij inmiddelsquote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja je vind dat 17 jarige knulletje, die de meest incapabele verdediging van de eredivisie moet leiden, meer tegenvallen, en minder zijn geld waard, dan de plakplaatjesaanvoerder van 32 miljoen, die met een salaris van 5 miljoen de best betaalde speler van Nederland is??
Opmerkelijk.
Ach, die is het onderhand gewend en zal je er niet meer zo mee breken als brekebeentje Kaplan.quote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wissel van Gaaei was heel raar, dat was treurig genoeg de enige speler waar Feyenoord nog enige moeite mee had. Flauw en makkelijk slachtoffer.
+1 scherp.quote:Op zondag 7 april 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, Jordan ‘ik wijs maar wat’ Henderson is Bergwijn voorbij inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |