MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.quote:Op zondag 7 april 2024 11:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is het verschil tussen
MMV en MVM
Of
VVM en VMV
?
Meer de VMV danquote:Op zondag 7 april 2024 11:52 schreef Modus het volgende:
Nooit trio gedaan maar lijkt me ergens ook maar een drukke bedoening. Op 1 ding focussen wordt dan toch lastiger. Of je moet alles maar over je heen laten komen ofzo.
Ik vraag me af, moet je als vrouw zijnde voor een VVM trio bi seksueel zijn? Er komen toch geen gevoelens bij kijken (als het goed is)?quote:Op zondag 7 april 2024 11:10 schreef Lenny77 het volgende:
Trio's
Het spreekt bij sommigen tot de verbeelding, anderen hebben het al gedaan.
Hier kan je je ervaringen delen, je wensen, misschien ook wel je bedenkingen want hoe ga je meerderen kunnen bevredigen? Welke impact heeft dit op je relatie?
Ts begint:
VVM is geen optie voor mij. Ik ben totaal niet biseksueel dus mag er niet aan denken. Een VMV misschien nog wel als het echt een wens van de partner zou zijn maar ik wens dan geen fysiek contact met die andere vrouw te hebben
MMV of MVM lijkt mij wel weer leuk. Ik heb ooit in een ver verleden de kans gehad maar ben er niet mee door gegaan. Ik vermoed omdat ik geen vertrouwen had in 1 van de 2 mannen. Het voelde dus onveilig zeg maar.
En bij welke van de 'versies' denk je met het meeste plezier aan terug?quote:Op zondag 7 april 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles gedaan in het verleden. Ook VVV.
Moet er nu niet meer aan denken maar wilde gewoon alles een keer gedaan hebben
Nuja bij een VVM ga je ook aan de slag met elkaar als vrouw. Ik wil geen vrouw kussen, laat staan likken of wat dan ook. En andersom wil ik ook niet dat een vrouw aan mijn lijf zit.quote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af, moet je als vrouw zijnde voor een VVM trio bi seksueel zijn? Er komen toch geen gevoelens bij kijken (als het goed is)?
Okay, fair enoughquote:Op zondag 7 april 2024 12:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja bij een VVM ga je ook aan de slag met elkaar als vrouw. Ik wil geen vrouw kussen, laat staan likken of wat dan ook. En andersom wil ik ook niet dat een vrouw aan mijn lijf zit.
Ik neem aan dat je toch op zijn minst een beetje bi-schierig moet zijn danquote:
Geen enkelequote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En bij welke van de 'versies' denk je met het meeste plezier aan terug?
Mwah, kweet niet. Als het om het plezier te doen is lijkt het mij niet uitmaken wie het doet denk ik. Maargoed, geen ervaring. Misschien dat ik het ik er in de praktijk anders over denkquote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch op zijn minst een beetje bi-schierig moet zijn dan
Dus het was puur experimenteel dan.quote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen enkeleDe gelegenheid deed zich gewoon voor, dus die kans pakte ik gewoon.
Verder ben ik behoorlijk monogaam en zou het niet prettig vinden mijn man met een andere vrouw bezig te zien.
Bij mij pure geiligheid. Zou ook nooit op een vrouw kunnen vallen laat staan een relatie mee hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch op zijn minst een beetje bi-schierig moet zijn dan
Um, wat is het verschil dan tussen VVM en VMV? Volgens mij is dat allebei hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2024 11:10 schreef Lenny77 het volgende:
Trio's
Het spreekt bij sommigen tot de verbeelding, anderen hebben het al gedaan.
Hier kan je je ervaringen delen, je wensen, misschien ook wel je bedenkingen want hoe ga je meerderen kunnen bevredigen? Welke impact heeft dit op je relatie?
Ts begint:
VVM is geen optie voor mij. Ik ben totaal niet biseksueel dus mag er niet aan denken. Een VMV misschien nog wel als het echt een wens van de partner zou zijn maar ik wens dan geen fysiek contact met die andere vrouw te hebben
Yep. Gewoon alles willen uitproberen. Been there, done that!quote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus het was puur experimenteel dan.
Niets mis mee natuurlijk
Stel je voor dat een vrouw met jou aan het kussen is of dat jij haar gaat likken.quote:Op zondag 7 april 2024 12:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, kweet niet. Als het om het plezier te doen is lijkt het mij niet uitmaken wie het doet denk ik. Maargoed, geen ervaring. Misschien dat ik het ik er in de praktijk anders over denk
Post 3quote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, wat is het verschil dan tussen VVM en VMV? Volgens mij is dat allebei hetzelfde.
Hoe je het noemt is om het even, als maar van tevoren duidelijk is wie aan wie mag zitten toch...quote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, wat is het verschil dan tussen VVM en VMV? Volgens mij is dat allebei hetzelfde.
Klopt!quote:Op zondag 7 april 2024 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe je het noemt is om het even, als maar van tevoren duidelijk is wie aan wie mag zitten toch...
Als je in een relatie zit dan is het sowieso zaak dat je de verwachtingen gelijk hebtquote:Op zondag 7 april 2024 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe je het noemt is om het even, als maar van tevoren duidelijk is wie aan wie mag zitten toch...
Maar dat is dan weer iets wat je helaas niet kan voorspellen en dus 1 van de moeilijkheden die je kan gaan tegenkomen. Daar mag dit topic dus ook over gaan (zoals vermeld in de OP).quote:Op zondag 7 april 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit dan is het sowieso zaak dat je de verwachtingen gelijk hebt
Daar ging het bij mij mis want de vriend die meedeed kreeg gevoelens voor me. Toen was het dus snel klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop