Die gaf juist eerst aan geen bondje te willen. Maar ja al er allemaal bondjes zijn ga je ook niet alleen zitten. Dan probeer je voor de gezelligheid ergens aan te sluiten. Maar als de rest stil valt omdat ze eigenlijk verdachten willen bespreken, dan voel je jezelf ook wel erg niet welkom.quote:Op zondag 29 september 2024 00:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Bij haar is het eerder sociaal ongemak. Ze is een einzelgänger maar heeft het gevoel dat ze bondjes moet sluiten dus krijg je dat soort situaties.
Heb wel een zwak voor d'r
Hij probeert mijns inziens vooral het gesprek aan te gaan waarom hij verdacht wordt. En ik denk dat hij niet door heeft dat hij daardoor juist een nadruk legt op het wel of niet verdacht zijnquote:Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Leuke deelnemers. Olcay is een slimme, leuke dame en Sander en Niels gooien de humor erin.
Mike de Boer moet nog even snappen dat ie niet in WIDM zit, waarbij het wel voordelig is anderen te laten denken dat je misschien de mol/verrader bent....bij De Verraders heeft het geen enkel voordeel mensen dit te laten denken....
Niet helemaal waar. Als hij verdacht is, dan is hij voor de verraders interessant om niet vermoord te worden ‘s nachts en laten ze hem erin. Uiteraard moet hij er dan wel voor zorgen dat er iemand anders nog meer verdacht is om niet weggestemd te worden aan de ronde tafel.quote:Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Leuke deelnemers. Olcay is een slimme, leuke dame en Sander en Niels gooien de humor erin.
Mike de Boer moet nog even snappen dat ie niet in WIDM zit, waarbij het wel voordelig is anderen te laten denken dat je misschien de mol/verrader bent....bij De Verraders heeft het geen enkel voordeel mensen dit te laten denken....
Die opmerking van Olcay over Leslie aan t einde van Afl 2quote:Op zondag 29 september 2024 09:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nienke is misschien een beetje irritant maar dat soort types heb je ook nodig op het programma een beetje leuk te maken. Nu zul je weer zien dat zo’n nietszeggende sufmuts als die Leslie tot het einde blijft.
Bedoel je Ebru? (seizoen 4 met onbekende Nederlanders)quote:Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef Omega het volgende:
Denk dat Olcay op den duur te veel gaat opvallen met overal mee bemoeien. Ik weet niet meer welke verraders het was, maar eerder gezien. Iemand die door niemand verdacht werd eerste afleveringen, maar dan toch te veel opvalt en het einde niet haalt. Wel een waardeloze opmerking over Leslie aan het einde zeg.
Volledig in lijn met hoe beide Froger broers zich gedroegen in Expeditie Robinsonquote:Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef Omega het volgende:
Die Froger is dus niet te vertrouwen. Haalt hij het eerste bondje aan om niet op Leontien te stemmen, "vergeet" hij dat Nesim ook in dat bondje zat
Denk het wel, maar ik heb er zo veel gezien (ook buitenlandse) dat ik niet meer zeker ben. Maar kan ook die booty trainster zijn in datzelfde jaar. Of Wilf in de UK S1.quote:Op maandag 30 september 2024 16:48 schreef lily het volgende:
[..]
Bedoel je Ebru? (seizoen 4 met onbekende Nederlanders)
Klopt, je zal dan minder snel vermoord worden maar aan de ronde tafel echt wel een keer verbannen worden. Het daar elke keer overleven gaat nooit lukken.quote:Op maandag 30 september 2024 08:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als hij verdacht is, dan is hij voor de verraders interessant om niet vermoord te worden ‘s nachts en laten ze hem erin. Uiteraard moet hij er dan wel voor zorgen dat er iemand anders nog meer verdacht is om niet weggestemd te worden aan de ronde tafel.
Dit vooral, als er maar 1 iemand een baletje opgooit en de rest loopt braaf mee om hun eigen hachje te redden, kun je de koffer weer inpakken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 02:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Klopt, je zal dan minder snel vermoord worden maar aan de ronde tafel echt wel een keer verbannen worden. Het daar elke keer overleven gaat nooit lukken.
Om dit spel als getrouwe te winnen moet je onder de radar blijven, en een portie geluk hebben dat je niet random vermoord wordt.
Nou, ik had het over random moorden. Dat is wat anders dan random verbannen. Dat zal minder snel gebeuren. Maar random moorden om het mom van "dan zullen ze de strategie erachter niet snappen en het niet naar ons kunnen herleiden" gebeurt wel heel vaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit vooral, als er maar 1 iemand een baletje opgooit en de rest loopt braaf mee om hun eigen hachje te redden, kun je de koffer weer inpakken.
Ah mijn fout, dacht inderdaad dat je het over verbannen had, wat toch zeker ook met regelmaat voor is gekomen in vorige seizoenen. Random iemand aanwijzen omdat ie stil was aan het ontbijt ofzo en dan de meerderheid die er als schaapjes dan in meegaat om te voorkomen zelf op het hakblok te komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:50 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nou, ik had het over random moorden. Dat is wat anders dan random verbannen. Dat zal minder snel gebeuren. Maar random moorden om het mom van "dan zullen ze de strategie erachter niet snappen en het niet naar ons kunnen herleiden" gebeurt wel heel vaak.
Wat je ook in elke editie terugziet is dat men denkt dat de verraders de boel (moeten) saboteren.quote:Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Wilf viel niet op.quote:Op maandag 30 september 2024 17:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik heb er zo veel gezien (ook buitenlandse) dat ik niet meer zeker ben. Maar kan ook die booty trainster zijn in datzelfde jaar. Of Wilf in de UK S1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Goed seizoen, en afblijven van dat prachtige nummer van Disturbed. Is trouwens op die variant een geweldige Belgische versie gemaakt door Niels.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Pff, weer lekker doorzichtig weer. Eerste Verrader er uit, en de volgende zal snel volgen. Net als bij het reguliere afgelopen reguliere seizoen. Zo is er geen donder meer aan als het format zich zo blijft ontwikkelen, een verraad in een verraad wat dan de opzet is van deze show waardoor de kracht van het format wel snel tanende is en mij steeds minder enthousiast gaat maken voor een regulier seizoen. En wat is er met 'Darkness my old Friend' gebeurd?! Hoor nu een of ander schreeuw muziekje....Hoe een goed format zo kapot gemaakt wordt.
Ze waren op zich goed bezig door een seizoen zonder BN'ers te doen, maar als het maar elke keer zo doorzichtig wordt en dat je mijlen ver al kunt zien aankomen wat er gebeurd kun je maar beter stoppen en iets nieuws verzinnen....
Geloof dat onderstaande versie van The Sound of Silence van Simon & Garfunkel alleen gebruikt wordt in de niet-Halloween versie van de Verraders. Stukken beter inderdaad dan wat ze hier nu gebruiken, maar goed, ik vind deze versie ook stukken beter dan wat Disturbed ervan gemaakt heeftquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Pff, weer lekker doorzichtig weer. Eerste Verrader er uit, en de volgende zal snel volgen. Net als bij het reguliere afgelopen reguliere seizoen. Zo is er geen donder meer aan als het format zich zo blijft ontwikkelen, een verraad in een verraad wat dan de opzet is van deze show waardoor de kracht van het format wel snel tanende is en mij steeds minder enthousiast gaat maken voor een regulier seizoen. En wat is er met 'Darkness my old Friend' gebeurd?! Hoor nu een of ander schreeuw muziekje....Hoe een goed format zo kapot gemaakt wordt.
Ze waren op zich goed bezig door een seizoen zonder BN'ers te doen, maar als het maar elke keer zo doorzichtig wordt en dat je mijlen ver al kunt zien aankomen wat er gebeurd kun je maar beter stoppen en iets nieuws verzinnen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |