daar zou de hulk eigenlijk moeten rijdenquote:
Zeker, maar het gemak waar mee wordt gezegd "next one is Leclerc" alsof het ze niks boeit vind ik opvallend. Daarbij zeggend dat ik Sainz liever gewoon bij Ferrari blijf zien, ik gun hem het allerbestequote:Op zondag 7 april 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat geven ze dan aan sainz ?
Die heeft dit toch zelf voor elkaar gebokst ??
vanuit Japan naar Monaco rijden in die auto?quote:
Kijk eens hoeveel sainz al is weggeredenquote:Op zondag 7 april 2024 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, maar het gemak waar mee wordt gezegd "next one is Leclerc" alsof het ze niks boeit vind ik opvallend. Daarbij zeggend dat ik Sainz liever gewoon bij Ferrari blijf zien, ik gun hem het allerbeste
Omdat een gevecht tussen Sainz en Leclerc alleen maar oplevert dat Norris weer mee gaat doen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, maar het gemak waar mee wordt gezegd "next one is Leclerc" alsof het ze niks boeit vind ik opvallend. Daarbij zeggend dat ik Sainz liever gewoon bij Ferrari blijf zien, ik gun hem het allerbeste
Kijk eens hoe slecht onze snelheid is op het rechte stukquote:
Dat zie ik ook wel, ik verbaas me enkel over het gemak hoe nuchter er over wordt gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel sainz al is weggereden
das wel nadeel van tvbeeld wat traag is en daarom op laptop geluid aan zetten dat je niet mee kan lezen met de beeldenquote:Op zondag 7 april 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk eens hoe slecht onze snelheid is op het rechte stuk
Goed puntquote:Op zondag 7 april 2024 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat een gevecht tussen Sainz en Leclerc alleen maar oplevert dat Norris weer mee gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |