Dit is niet geil.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Steven184 het volgende:
Vos en Kopecky zijn echt enkel met elkaar bezig
Dat gebeurt vaak ook vooral door valpartijen en materiaalpech.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel heel weinig schifting hier jeetje...
Kopecky ook wel denk ik, die wil hier zo graag winnen. Jerommeke kan ook gaan nadenken over het trekken van de kaart Balsamo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dit spel wordt door Van Dijk gewonnen als Vos 1x laat begaan. Niemand anders gaat er achteraan rijden
Vos is wel zo slim dat ze die niet zomaar laat rijden. Dan wordt het slechts een kwestie van de benen, en die lijken vies goed bij Vos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dit spel wordt door Van Dijk gewonnen als Vos 1x laat begaan. Niemand anders gaat er achteraan rijden
Die wacht op Wiebes lijkt hetquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kopecky ook wel denk ik, die wil hier zo graag winnen. Jerommeke kan ook gaan nadenken over het trekken van de kaart Balsamo.
Grootste BV van het vrouwenpeloton. Remember ook Leuven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:18 schreef Steven184 het volgende:
Ik snap ook niet dat Ellen niet gewoon tempo gaan rijden voor Balsamo
Die kaart kan ze inderdaad spelen om niet over te nemen, maar dan moet je niet iemand laten wegrijden.quote:
Bordje vos leegeten en dan straks met lege handen achter blijvenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kaart kan ze inderdaad spelen om niet over te nemen, maar dan moet je niet iemand laten wegrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |