Vanenburg!quote:Op donderdag 18 april 2024 11:53 schreef tong80 het volgende:
Welke vonden jullie de leukste ? Ik die met Theo en Royston.
Was ook een hele mooi. Ik had echt met hem te doen. vergeten grootheid. Mijn onderwerp als Ajacied toen ik op tv was. Hij werd als groter talent beschouwd als van Basten en Gullit. In mijn ogen de belangrijkste speler op het EK-88. Ik ben niet zeker, maar samen met Haan en Seedorf als Nederlander de meeste prijzen gewonnen. Niet toevallig ook twee pispaaltjes in Nederland. Kop boven maaiveld en zo. Doe maar gewoon genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:15 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Vanenburg!
Zowel vanwege het verhaal, de beelden als het gesprek zelf. Hij uitte zich wat pittiger dan we tijdens zijn carrière gewend waren.
Geweldige voetballer.
De kromme moet je gewoon bij Harrie Mens neerzetten. Ik hou van de voetballer en de mens van Hanegem. Maar verder.....quote:Op donderdag 18 april 2024 12:12 schreef Chiappucci het volgende:
Leuk programma inderdaad. Ik luister altijd graag naar Arthur Numan en André Ooijer.
Die met Van Hanegem vond ik dan weer het minst. Daar kan ik gewoon niet naar luisteren.
Vrijdag was weer prima met Ron Vlaar. Sommige spelers lijken na hun carriere te ontdooien en lijken meer mens.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:12 schreef Chiappucci het volgende:
Leuk programma inderdaad. Ik luister altijd graag naar Arthur Numan en André Ooijer.
Die met Van Hanegem vond ik dan weer het minst. Daar kan ik gewoon niet naar luisteren.
Ja klopt, spelers kunnen ook gewoon wat vrijer praten als ze eenmaal gestopt zijn. Er hangt geen basisplaats of een transfer naar een andere club meer van af. En ik vind het altijd interessant hoe ze terugblikken op hun carrière als geheel en op de bijzondere momenten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrijdag was weer prima met Ron Vlaar. Sommige spelers lijken na hun carriere te ontdooien en lijken meer mens.
Ja, die was ook leuk. Sowieso kan ik Jan Mulder wel waarderen. Soms een beetje een ouwe zeur, maar wel een leuke oude zeur. Heeft trouwens meer gepresteerd dan ik wist.quote:
Jan Mulder was een geweldige voetballer. Helaas al jong afgekeurd. Viel als laatste af, mede door blessure, als speler voor het WK-74.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, die was ook leuk. Sowieso kan ik Jan Mulder wel waarderen. Soms een beetje een ouwe zeur, maar wel een leuke oude zeur. Heeft trouwens meer gepresteerd dan ik wist.![]()
Eens en eens en eens en nog even geen mening. Moet zich als coach nog wel bewijzen, maar ik gun hem wel succes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:37 schreef tong80 het volgende:
Weer een erg leuke gisteren. Iedere uitzending is top. Reiziger is een toffe vent. Mag van mij ooit coach van Ajax worden.
Vrijdag Dick Advocaat. De saaiste en meest humorloze man van Nederland.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:10 schreef Bargehassus het volgende:
E
[..]
Eens en eens en eens en nog even geen mening. Moet zich als coach nog wel bewijzen, maar ik gun hem wel succes.
Platini werd Europees kampioen met Frankrijk in 1984. Hij werd toen topscorer als middenvelder. Van Hooijdonk scoorde wel degelijk in de kwartfinale tegen PSV.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:47 schreef Obiekulu het volgende:
De uitzending met Van Hooijdonk zit wel vol met fouten.
Platini was belangrijk op het EK 1980.
Volgens Van Hooijdonk scoorde hij in de uitwedstrijd tegen PSV in de kwartfinale UEFA Cup in 2002.
'In 2004 tegen Tsjechië dat toen net de finale had gespeeld'.
Klopt allemaal niet.
Doelpunt tegen Freiburg in 2001 niet gezien want 'niet in het bezit van de rechten'. Jammer.
Niet in de wedstrijd in Eindhoven. Daar ging het om.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Platini werd Europees kampioen met Frankrijk in 1984. Hij werd toen topscorer als middenvelder. Van Hooijdonk scoorde wel degelijk in de kwartfinale tegen PSV.
Als clubtrainer verder ook alleen geprofiteerd van grootmachten die ingestort zijn. Bijna treurige Michels-verafgoding erbij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrijdag Dick Advocaat. De saaiste en meest humorloze man van Nederland.
Ik was 11, en het doet nog steeds pijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:34 schreef TLC het volgende:
Op npo1 iedere dag over het WK 74, ik was toen -4 jaar
Eergisteren over de halve finale tegen Brazilië. De scheids in de uitzending turfde de eventuele gele en rode kaarten. Conclusie de wedstrijd zou zijn gestaakt tegenwoordig, omdat er te weinig spelers op het veld overbleven.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:34 schreef TLC het volgende:
Op npo1 iedere dag over het WK 74, ik was toen -4 jaar
Edit: teruggezocht. Van Hooijdonk scoorde inderdaad zowel uit als thuis tegen PSV.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:06 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Niet in de wedstrijd in Eindhoven. Daar ging het om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |