abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213107373

pi_213107391
Straks borrelen en eten met Broer en Schzus g hier in dorp bij de oudste huiskamer van Bloemendaal, anno 1619; Het hemeltje ^O^
En g durft het aan om daarheen te fietsen *O*
pi_213107446
Klinkt goed @Blues, veel plezier!
Ik hoefde vannacht alleen om 1.30 er echt uit voor fles, en daarna nog een want die ik had gemaakt vond mevrouw te weinig :P . Vervolgens ging die grapjas om 6.00 beetje tegen zichzelf lopen brabbelen, valt ze na paar minuten weer in slaap. Ik deed er wat langer over :+ maar 7.30 opstaan keur ik goed. Ontbijt (3! boterhammen zonder korst en een 180/6 fles), gewandeld, gespeeld, fruit, en sinds 10u weer in slaap. Ze ligt nu beetje te woelen en met spenen te spelen, dus hoop dat ze er nog een keer 45 min aan plakt, en anders dan zo maar rondje wandelen voor de lunch.
pi_213107521
een 180/6 fles... ?

Leuk oppassen en dat ze blijft slapen! Je zus (?) heeft mzzl met jou!
pi_213107589
180 ml water met 6 schepjes poeder ;) /lang geleden :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 april 2024 @ 11:48:52 #6
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_213107623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat?! Cat in KSC? :D
:+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_213107847
Haha wat @Clubsoda zegt idd. Broertje :). Ze komt nu een keer per maand ongeveer, ik vind het erg gezellig en zij zijn er idd ook wel blij mee!

Verder slapen werd hem niet, dus we zitten nu gezellig aan de lunch. Zij het brood, ik de korsten :P
pi_213108815
:W Vanaf het balkon. Niet te warm gelukkig want de steunkousen zijn al warm genoeg.

De familie Zwaan zit ook al aan de overkant, hopelijk gaan ze nu weer eens hier nestelen

Ook net het anti-reflectie ding op de camera getest en t werkt
We have far more in common than that which devides us..
pi_213108973
Dat is handig @Kaatje1

Hij begon…de buurman. Met ligusterhaag snoeien en toen hebben wij het aan onze kant afgemaakt. Strakke haag weer.
De tuinbank voor toen ook maar gesopt. De buurvrouw was ook bezig.
Andere buren in de tuin aan het werk en twee auto’s afspuiten.
Straks grasmaaien voor de eerste keer.

Nu even pauzeren op het schone bankje. Wat een warm windje!

Eigenlijk wil ik ook zaaien buiten in potten. Daarvoor is aarde nodig. En ik denk dat ik maar niet naar een tuincentrum ga. Volgende week dan maar.
pi_213109194
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
180 ml water met 6 schepjes poeder ;) /lang geleden :D
Ah natuurlijk! Voor mij ook :D
Morgen met de 1e baby 40 jaar :D O+ Eventjes BV geprobeerd, maar vreselijk en onhandig en auw. Dus aan de fles!
pi_213109209
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 14:13 schreef AnneX het volgende:
Dat is handig @:Kaatje1

Hij begon…de buurman. Met ligusterhaag snoeien en toen hebben wij het aan onze kant afgemaakt. Strakke haag weer.
De tuinbank voor toen ook maar gesopt. De buurvrouw was ook bezig.
Andere buren in de tuin aan het werk en twee auto’s afspuiten.
Straks grasmaaien voor de eerste keer.

Nu even pauzeren op het schone bankje. Wat een warm windje!

Eigenlijk wil ik ook zaaien buiten in potten. Daarvoor is aarde nodig. En ik denk dat ik maar niet naar een tuincentrum ga. Volgende week dan maar.
Ik was donderdag lekker bezig geweest met tuin in zomerstand en schoon krijgen, dus komt mooi uit nu.
Heerlijk buiten lezen/koffie, gelopen en opritje geveegd + 2 wasjes gedraaid en opgehangen.
Binnen want teveel sjouwwerk om het van 2 trappen op en af te doen.
Maaien doe ik komend weekend wel weer. Tis nu zo heerlijk groen met beestjes :D

Nu een hersteldutje :Z
pi_213110755
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs O+
Ik vond het echt alle horror waard
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213110805
Doet Iedereen een hersteldutje?
Of buiten genieten voordat sneeuw en vorst terugkeert…

In ieder geval een boek uitgelezen zelfs. Dat is lang geleden. w/
Nu staat een pan grote macaroni saus al even te pruttelen. De helft ervan kan straks in de vriezer.

Edit: inmiddels is Vanyel er ook.
pi_213111013
Ik deed zeker een hersteldutje. En de was, incl beddengoed en bed weer opmaken. En de laatste afgesnoeide takken van de vlinderstruik in de groenkliko gestopt.

Straks of Crosta & mMollica margherita diepvriespizza en broccoli on the side, of spinazie met macaroni en kaas. Denk het laatste en dat ik de pizza dan tot morgen bewaar. Morgenochtend hockey en in de middag date via breeze.

Nog niet zo'n zin in maandag en dinsdag (op uni werken en veel te doen), wél in woensdag (psych en daarna na 13 weken weer mn ouders zien en wat lekkers lunchen samen ter viering van mijn promotie).
pi_213111044
Zit nog lekker op t balkon. Kranten zijn gelezen, boek ook weer een stuk verder.ven kijk met opperste verbazing naar de vele motorrijders (die enorme herrie maken) die maar zelden een motorpak aanhebben. De hardst rijdende herriemakers hebben over het algemeen een korte broek en t-shirt aan.
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:51:47 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213111075
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs O+
Kan ik niet over meepraten

Echterrrrr, jouw tip destijds is nu na twee jaar écht helemaal afgedragen.

Dus meteen nieuwe besteld natuurlijk, want bazendingen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 06-04-2024 18:12:56 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:52:48 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213111087
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit nog lekker op t balkon. Kranten zijn gelezen, boek ook weer een stuk verder.ven kijk met opperste verbazing naar de vele motorrijders (die enorme herrie maken) die maar zelden een motorpak aanhebben. De hardst rijdende herriemakers hebben over het algemeen een korte broek en t-shirt aan.
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvan :s)
pi_213111228
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvan :s)
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brr
  zaterdag 6 april 2024 @ 18:06:15 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213111273
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brr
Organen zijn meestal nog prima te gebruiken

Oerdom, maar ja, iets met jeugd of gebrek aan hersens als je zo op de motor stapt
pi_213111314
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 18:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Organen zijn meestal nog prima te gebruiken

Oerdom, maar ja, iets met jeugd of gebrek aan hersens als je zo op de motor stapt
Echt enorm dom. Kan me niet herinneren of die persoon in dat artikel het overleefd heeft, maar man wat moet dat pijnlijk zijn, je hele lichaam geschaafd.
pi_213111967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
:Y Ik vond de eerste keer echt heel pijnlijk, de tweede keer een stuk minder (behalve de stuwing :X ) ik vond het kolven ook niet zo lullig, stom en saai vooral, maar dat hoef ik lekker niet meer en nu is het vooral gezellig slaapvoeden O+
pi_213112609
Nou, de bolognese van Miljuschka uit de slowcooker is goedgekeurd. Had vergeten wortel te kopen (niet gemist) en geen bleekselderij (vies) erin. Ook geen suiker gebruikt voor het ontzuren van de tomatenpuree (waarom?).
Volgende keer wil ik wel wat meer pit, pepertje meekoken denk ik, misschien ook nog een paprika erdoor en gerookte paprikapoeder.
pi_213112739
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Kan ik niet over meepraten

Echterrrrr, jouw tip destijds is nu na twee jaar écht helemaal afgedragen.

[ afbeelding ]

Dus meteen nieuwe besteld natuurlijk, want bazendingen :7
Uit de OUDSC.
Ik heb de mijne toen aan mijn kind gegeven en nieuwe besteld, waar ik na een half jaar doorheen ging. Geld terug, iets anders gekocht :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213112756
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y Ik vond de eerste keer echt heel pijnlijk, de tweede keer een stuk minder (behalve de stuwing :X ) ik vond het kolven ook niet zo lullig, stom en saai vooral, maar dat hoef ik lekker niet meer en nu is het vooral gezellig slaapvoeden O+
Oh de tweede keer O+ Hoe goed je dan bent! Zo'n pasgeborene zonder nadenken plop eraan en dat ie dan in een keer vast hangt en doet wat moet O+ O+ O+
pi_213113067
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh de tweede keer O+ Hoe goed je dan bent! Zo'n pasgeborene zonder nadenken plop eraan en dat ie dan in een keer vast hangt en doet wat moet O+ O+ O+
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')