Ah natuurlijk! Voor mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
180 ml water met 6 schepjes poeder/lang geleden
Ik was donderdag lekker bezig geweest met tuin in zomerstand en schoon krijgen, dus komt mooi uit nu.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:13 schreef AnneX het volgende:
Dat is handig @:Kaatje1
Hij begon…de buurman. Met ligusterhaag snoeien en toen hebben wij het aan onze kant afgemaakt. Strakke haag weer.
De tuinbank voor toen ook maar gesopt. De buurvrouw was ook bezig.
Andere buren in de tuin aan het werk en twee auto’s afspuiten.
Straks grasmaaien voor de eerste keer.
Nu even pauzeren op het schone bankje. Wat een warm windje!
Eigenlijk wil ik ook zaaien buiten in potten. Daarvoor is aarde nodig. En ik denk dat ik maar niet naar een tuincentrum ga. Volgende week dan maar.
Kan ik niet over meepratenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs
Ik vond het echt alle horror waard
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvanquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit nog lekker op t balkon. Kranten zijn gelezen, boek ook weer een stuk verder.ven kijk met opperste verbazing naar de vele motorrijders (die enorme herrie maken) die maar zelden een motorpak aanhebben. De hardst rijdende herriemakers hebben over het algemeen een korte broek en t-shirt aan.
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brrquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt de wet die Pia Dijkstra ooit erdoor geduwd heeft iig nog van pas, in de praktische uitwerking daarvan
Organen zijn meestal nog prima te gebruikenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Vorig jaar stond er een stuk in de krant van een agent die bij een ongeluk was geweest waar een schaars geklede motorrijder bij betrokken was “alsof hij langs een schaaf was gehaald van top tot teen”. Brr
Echt enorm dom. Kan me niet herinneren of die persoon in dat artikel het overleefd heeft, maar man wat moet dat pijnlijk zijn, je hele lichaam geschaafd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Organen zijn meestal nog prima te gebruiken
Oerdom, maar ja, iets met jeugd of gebrek aan hersens als je zo op de motor stapt
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:30 schreef Vanyel het volgende:
BV zo lekker na de initiële hel. Van de week nog over zitten mijmeren met de Mrs
Ik vond het echt alle horror waard
Uit de OUDSC.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ik niet over meepraten
Echterrrrr, jouw tip destijds is nu na twee jaar écht helemaal afgedragen.
[ afbeelding ]
Dus meteen nieuwe besteld natuurlijk, want bazendingen
Oh de tweede keerquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik vond de eerste keer echt heel pijnlijk, de tweede keer een stuk minder (behalve de stuwing
) ik vond het kolven ook niet zo lullig, stom en saai vooral, maar dat hoef ik lekker niet meer en nu is het vooral gezellig slaapvoeden
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh de tweede keerHoe goed je dan bent! Zo'n pasgeborene zonder nadenken plop eraan en dat ie dan in een keer vast hangt en doet wat moet
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |