Cancel je de boel en vraag je het opnieuw aan met goede controle of de cookies goed ingesteld staan. Of kan dat cancellen niet meer?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:08 schreef Vanyel het volgende:
Ja mensen, het juichen is weer over hoor. Ohra heeft het grootste deel van mijn cashbacks afgekeurd. Alleen de laatst afgeslotene van mijn 5 nieuwe verzekeringen staat nog op goedgekeurd![]()
Wat een lulstreek zeg.
Ze stonden goed ingesteld. Alles was al bevestigd in cashbackxl. Ik heb steeds de volgende pas aangevraagd als de cashback van daarvoor was bevestigd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:15 schreef Inbox het volgende:
[..]
Cancel je de boel en vraag je het opnieuw aan met goede controle of de cookies goed ingesteld staan. Of kan dat cancellen niet meer?
Dan zou ik even contact met die cashbackxl opnemen en wellicht alsnog cancellen als je dat nog kan maar het antwoord van cbxl je niet bevalt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze stonden goed ingesteld. Alles was al bevestigd in cashbackxl. Ik heb steeds de volgende pas aangevraagd als de cashback van daarvoor was bevestigd.
Ohra accepteert geen claims, dus dat eerste station is ook gepasseerd. Ik twijfel over cancellen omdat ik geen zin heb om zometeen alsnog daar afgewezen te worden. Ze zijn ook zonder cashback de beste/ goedkoopste optie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:41 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dan zou ik even contact met die cashbackxl opnemen en wellicht alsnog cancellen als je dat nog kan maar het antwoord van cbxl je niet bevalt.
Je doet toch geen zaken met ohra voor die cashback maar met cbxl?quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ohra accepteert geen claims, dus dat eerste station is ook gepasseerd. Ik twijfel over cancellen omdat ik geen zin heb om zometeen alsnog daar afgewezen te worden. Ze zijn ook zonder cashback de beste/ goedkoopste optie.
Ik vind het alleen een lulstreek om je eigen regels niet te hanteren.
Nee, je kunt normaal bij cbxl een claim indienen waar zij dan weer mee naar het bedrijf gaan, maar dat doen ze dus in dit geval niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:57 schreef Inbox het volgende:
[..]
Je doet toch geen zaken met ohra voor die cashback maar met cbxl?
Oh ik vind die prijs eerlijk gezegd nogal meevallen...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
We gingen vandaag een ijsje eten, dat kost verdorie ¤1,80 per bolletje. Wel heerlijk, prijswinnend, ijs, maar het is wel een uitgave zo en het zijn echt zuinige bolletjes. Symph eet elders ook graag een softijsje en daarvan vind ik de prijs echt schandalig, als je het vergelijkt dan valt de prijs voor de ijsbolletjes wel mee.
Ik verdom het echt om dat te betalen voor een bolletje ijs.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
We gingen vandaag een ijsje eten, dat kost verdorie ¤1,80 per bolletje. Wel heerlijk, prijswinnend, ijs, maar het is wel een uitgave zo en het zijn echt zuinige bolletjes. Symph eet elders ook graag een softijsje en daarvan vind ik de prijs echt schandalig, als je het vergelijkt dan valt de prijs voor de ijsbolletjes wel mee.
Ik hing al boos aan de lijn met zorgverzekeraar. Dat ze een fout hadden gemaakt maar helaas.quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef Molo het volgende:
Dat eigen risico systeem.in combinatie met de DBC systematiek is echt te debiel voor woorden ja. Bedoeld om kosten en zorggebruik te sturen maar omdat er geen peil op te trekken is is het vooral een niet welkome nare verrassing die je niet echt kunt berekenen, iedere keer weer
Als het al goed gezakt is tot de bodem, met een flessenlikkerquote:Op maandag 8 april 2024 10:08 schreef Hupje het volgende:
Zuinige tip gevraagd: ik heb Rituals handcrème in zo'n rechthoekig flesje met pompje:
[ afbeelding ]
Nu is het flesje bijna leeg, maar hoe haal ik daar zo veel mogelijk van de restjes uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |